
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
jaký benzín??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
A co máš napsaný u víčka nádrže? Silně pochybuju, že by to bylo na 98. Co je psaný v TP, tomu se nedá věřit.. Já v TP u žigulíka měl napsanej přední náhon.. To by ještě šlo, ale já mám napsanej přední náhon v TP i u své motorkyTuning píše:jde do 323i - 170PS tankovat Natural 95 nebo musím jen Natural 98??? V TP je BA98....na co jezdíte vy - benziňáci....

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Tuning píše:jde do 323i - 170PS tankovat Natural 95 nebo musím jen Natural 98??? V TP je BA98....na co jezdíte vy - benziňáci....
v návodu pro e36 mám 95tku ale jezdím na 98čku ... z důvodu že jede líp a žere mín za téměř stejnou cenu za litr.
Tchýně do 323i E46 lije celou dobu dobu 95tku a taky naprosto v pohodě.
Celkově doporučuji 98čku protože na spotřebě se vrátí rozdíl v nákupní ceně ...pokud netankuješ za stejnou cenu jak mají např u Globusu v Brně... ale hlavně když potřebuješ tak jede o krapet líp




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Já na tu 98 jezdím taky (beru u Globusu - stejná cena jak 95) ale rozdíl ve spotřebě ani v tahu motoru jsem teda nepoznal žádnej.. Jede a žere úplně stejně.. Akorát se mi zdá, že úplně studenej motor se chová trošičku líp.. Ale tu 98 kupuju jen proto, že ji tam maj za stejnou cenu jak 95. Jinak by se na to vyprdl... Rozdíl u mě žádnej... 

Já mam u 320i v návodu doporučenou 98, ale občas jezdim na 95, protože kolikrát zastavim u stojanu kde neni V-P racing...Tuning píše:jde do 323i - 170PS tankovat Natural 95 nebo musím jen Natural 98??? V TP je BA98....na co jezdíte vy - benziňáci....




To je IMHO trochu mimo, nevim co ten motor v e36 má předepsáno (v tom smyslu, že je na to stavěnej), ale pochybuju, že je schopen využít 98ok, takže bych to viděl spíš na placeboHuska píše:Celkově doporučuji 98čku protože na spotřebě se vrátí rozdíl v nákupní ceně ...pokud netankuješ za stejnou cenu jak mají např u Globusu v Brně... ale hlavně když potřebuješ tak jede o krapet líp

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
tak to není pravdaDeli píše:To je IMHO trochu mimo, nevim co ten motor v e36 má předepsáno (v tom smyslu, že je na to stavěnej), ale pochybuju, že je schopen využít 98ok, takže bych to viděl spíš na placebo





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Huska píše:tak to není pravdaDeli píše:To je IMHO trochu mimo, nevim co ten motor v e36 má předepsáno (v tom smyslu, že je na to stavěnej), ale pochybuju, že je schopen využít 98ok, takže bych to viděl spíš na placebo... jsou tu na foru lidi co potvrdí a výsledky na sprintech jsou to dokážou. (ted neříkám že vždy vyhrávám, ale několikanásobné porovnání stejných aut při stejných/různých benzínech jsou prokazatelná). Jinak po natankování "lepšího" benzínu se to zřetelně projeví na celém chodu motoru.
Mě se neprojevilo naprosto nic

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
to bude asi tím že máš technologicky o 7let starší motordsvatos píše:[Mě se neprojevilo naprosto nic





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
No nevim.. 323 je jen seškrcená verze 325-ky, ne?Huska píše:to bude asi tím že máš technologicky o 7let starší motordsvatos píše:[Mě se neprojevilo naprosto nic![]()

Ale jinak.. Pokud motor není na 98-ku konstrovanej, nemá smysl ho do něj lít.. Fakt mi to přijde jen jako placebo a tahání peněz z lidí.. Zkoušel jsem to už do několika aut, a nikdy jsem nepoznal žádnej rozdíl..
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
- Kontaktovat uživatele:
Ta 323 je modelově novější motor M52..dsvatos píše:No nevim.. 323 je jen seškrcená verze 325-ky, ne?Huska píše:to bude asi tím že máš technologicky o 7let starší motordsvatos píše:[Mě se neprojevilo naprosto nic![]()
Ale jinak.. Pokud motor není na 98-ku konstrovanej, nemá smysl ho do něj lít.. Fakt mi to přijde jen jako placebo a tahání peněz z lidí.. Zkoušel jsem to už do několika aut, a nikdy jsem nepoznal žádnej rozdíl..

Já mám na víčku 91-98, můžu si vybrat..

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Tak jasně, je to M52, ale ta vychází z M50 a ta ze starých 2,5 co byly v E30, ne? To je to stejný jak motor 1,4 MPI ve Fobii. Je to akorát převrtanej motor z MB-čka, akorát má stříkačkumatal píše:Ta 323 je modelově novější motor M52..dsvatos píše:No nevim.. 323 je jen seškrcená verze 325-ky, ne?Huska píše: to bude asi tím že máš technologicky o 7let starší motor![]()
Ale jinak.. Pokud motor není na 98-ku konstrovanej, nemá smysl ho do něj lít.. Fakt mi to přijde jen jako placebo a tahání peněz z lidí.. Zkoušel jsem to už do několika aut, a nikdy jsem nepoznal žádnej rozdíl..![]()
Já mám na víčku 91-98, můžu si vybrat..

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Too Matal: Dsvatos-ovi to nemá smysl stále dokola vysvětlovat... už jsme mu to psali když někomu radil s e46 a ted tu zase píše o "uškrcené 325tce" .... ten blok přitom náhodou udělali v Mnichově z hliníku protože zrovna litinu neměli skladem a vše ostaní "zase náhodou" taky jinakmatal píše:[Ta 323 je modelově novější motor M52..![]()
Já mám na víčku 91-98, můžu si vybrat..


No nic ... placebo efekt je fajn ... hlavně když je podložený výsledky


Too Tuning: Chlape přeber si to sám jestli má pravdu někdo kdo v 323i jel jako spolujezdec a BMW má cca půl roku nebo někdo kdo má doma asi 10-té BMW posledních pár let 323i e36 i e46





- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
dsvatos píše:[Tak jasně, je to M52, ale ta vychází z M50 a ta ze starých 2,5 co byly v E30, ne? To je to stejný jak motor 1,4 MPI ve Fobii. Je to akorát převrtanej motor z MB-čka, akorát má stříkačkuAle furt je to 40 let starej motor..
Už by jsi se měl probrat a nepsát takové nesmysly a uvádět v omyl lidi, kteří potřebují poradit.



Pokud toto forum nemá dopadnout jako E30-forum, tak by jsi měl prvně myslet a pak psát.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Teď koukám do nějaké tabulky E36 na netu. Nevím jestli se jí dá věřit.. 323 a 328 byly jen M52, to je jasný. U 325 jsem našel jen M50 (M50 byla bez i s vanosem?) U 320 jsem našel jak M50 tak M52.. Je to teda tak? Takže 325 se jako M52 nedělala? A 320 byla jako M50 bez vanosu i s vanosem? A 320 M52 měla teda hliníkovej blok a vanos.. Jestli to je tak jak jsem teď napsal, tak v tom případě jsem tedy opravdu žil v omylu, páč jsem myslel, že vanos je znakem motoru M52 a ne i starších M50..
Shrnutí: M50 se dělaly jen 320 a 325 jak bez, tak i s vanosem a M52 byly 320,323 a 328, vždy s vanosem. Je tak?
Tímto si tedy sypu popel na hlavu a omlouvám se všem, které jsem uvedl v omyl..
Shrnutí: M50 se dělaly jen 320 a 325 jak bez, tak i s vanosem a M52 byly 320,323 a 328, vždy s vanosem. Je tak?
Tímto si tedy sypu popel na hlavu a omlouvám se všem, které jsem uvedl v omyl..
