Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E46 330i Kompressor
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 30.01.2007 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
O tehle kitech jsem cetl a videl jsem je i levnejsi (zacinajici na 4k USD pro E34). Jeste jsem ochoten verit tomu, ze baworacke motory jsou predimenzovane (viz m30), takze takovy narust vykonu prezijou bez nejake vetsi ztraty zivotnosti (nevsiml jsem si, ze by lide davali kovane pisty a pod). Ale co na to prevodovka? Kardan? Diferak? Zadni napravy? Uz jen ten narust kroutaku musi namahat vsechno vyrazne vice....Ma s tim nekdo zkusenosti?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 30.01.2007 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 30.01.2007 01:00
Kamo sem stejnyho nazoru dej mi tak 14dni a budu prvni kdo stim bude mit zkusenosti pak reknu vic... o.k.? DanielSunDemostenes píše:O tehle kitech jsem cetl a videl jsem je i levnejsi (zacinajici na 4k USD pro E34). Jeste jsem ochoten verit tomu, ze baworacke motory jsou predimenzovane (viz m30), takze takovy narust vykonu prezijou bez nejake vetsi ztraty zivotnosti (nevsiml jsem si, ze by lide davali kovane pisty a pod). Ale co na to prevodovka? Kardan? Diferak? Zadni napravy? Uz jen ten narust kroutaku musi namahat vsechno vyrazne vice....Ma s tim nekdo zkusenosti?
jukni ke me do odkazu: http://www.streetpro.cz/stranky/hlavni.jsp?id=89
je tam toho hafo... 328i motor se seriovyma strevama rekl NE az na 704whp (lehce se ohly ojnice, zbytek bez problemu)
je tam toho hafo... 328i motor se seriovyma strevama rekl NE az na 704whp (lehce se ohly ojnice, zbytek bez problemu)
“Ability is what you're capable of doing.”
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2336
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Klubové ID: 55
- Kontaktovat uživatele:
jednak je to o tom, že někdo kdo už má parádní NEeMko a nechce koupit něco jinýho s možná pochybnou historií (moc lidí tady nekupuje auta od nova) si radši zlepší charakteristiku svého motoru
druhak charakteristika průběhu krouťáku verze s kompresorem a atmosféry je hodně odlišná - kdo měl možnost jet s autem, které má kompresor jistě mi dá zapravdu jak to tlačí už hezky odspodu a furt
druhak charakteristika průběhu krouťáku verze s kompresorem a atmosféry je hodně odlišná - kdo měl možnost jet s autem, které má kompresor jistě mi dá zapravdu jak to tlačí už hezky odspodu a furt
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
To je mi jasný, já teda nikdy s kompres. motorem nejel... A co na nahoře? Vím, že to není tak hrozný jako turbo, aĺe i tak by mě to zajímaloDC píše:druhak charakteristika průběhu krouťáku verze s kompresorem a atmosféry je hodně odlišná - kdo měl možnost jet s autem, které má kompresor jistě mi dá zapravdu jak to tlačí už hezky odspodu a furt

Ahoj Hanzi koukal jsem na tvoje stránky, a psal jsem ti mail, ale asi ani nedošel. Mám Vanosovej motor 2,8 dočetl jsem se, že ojnice u nevanosový 2,5 jsou kratší a silnější. Znamená to že jsou kratší vůči vanosový 2,5? Nemám přístup, k takovým tech. info ale jdou tyto ojnice použít do Vanosový 2,8. pokud by byli kratší snížil bych tím kompresi a zároveň o něco zvýšíl zdvihový objem motoru pokud mám tedy správnou představivost. O kolik jsou asi tak kratší. DíkyHanz píše:jukni ke me do odkazu: http://www.streetpro.cz/stranky/hlavni.jsp?id=89
je tam toho hafo... 328i motor se seriovyma strevama rekl NE az na 704whp (lehce se ohly ojnice, zbytek bez problemu)
ne-vanos je ma o 5mm kratsi nez vanos (ten ma zas nizsi pisty)... objem ti zustane stejny, ten zvetsis jen zmenou zdvihu kliky (z M3)... obecne je resenim zmeny komprese jen silnejsi multi ocel vrstveny tesneni nebo jine pisty (s vybranim, pocitej jako min 1tis usd)... mel jsem vymyslenou variantu s klikou z dieslu, ojnicema z ne-vanos a pistama vanos, ale je to nevhodne...
“Ability is what you're capable of doing.”