Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 330i Kompressor

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
BMW330iKOMPRESSOR
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#1 Příspěvek od BMW330iKOMPRESSOR »

Jestli se tu najde nekdo kdo postavil na Bmw motor Kompressor, tak rad pokecam a priucim se neco. Napr: Jak vyresit sondy, vahu vzduchu, atd. DanielSun
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2336
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od DC Výkonná rada »

za 5000€ můžeš mít kompletní kit na 320 koníků
případně 6500€ za 355 koní
nebo 7000€ za cca 400 koní
+ 500€ za spojku, která to přenese na kola
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Demostenes »

O tehle kitech jsem cetl a videl jsem je i levnejsi (zacinajici na 4k USD pro E34). Jeste jsem ochoten verit tomu, ze baworacke motory jsou predimenzovane (viz m30), takze takovy narust vykonu prezijou bez nejake vetsi ztraty zivotnosti (nevsiml jsem si, ze by lide davali kovane pisty a pod). Ale co na to prevodovka? Kardan? Diferak? Zadni napravy? Uz jen ten narust kroutaku musi namahat vsechno vyrazne vice....Ma s tim nekdo zkusenosti?
BMW330iKOMPRESSOR
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#4 Příspěvek od BMW330iKOMPRESSOR »

DC píše:za 5000€ můžeš mít kompletní kit na 320 koníků
případně 6500€ za 355 koní
nebo 7000€ za cca 400 koní
+ 500€ za spojku, která to přenese na kola
Presne mas pravdu do tohle kitu chci jit, muzes mi poslat odkaz at vim o cem mluvis?? Dik DanielSun
BMW330iKOMPRESSOR
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#5 Příspěvek od BMW330iKOMPRESSOR »

Demostenes píše:O tehle kitech jsem cetl a videl jsem je i levnejsi (zacinajici na 4k USD pro E34). Jeste jsem ochoten verit tomu, ze baworacke motory jsou predimenzovane (viz m30), takze takovy narust vykonu prezijou bez nejake vetsi ztraty zivotnosti (nevsiml jsem si, ze by lide davali kovane pisty a pod). Ale co na to prevodovka? Kardan? Diferak? Zadni napravy? Uz jen ten narust kroutaku musi namahat vsechno vyrazne vice....Ma s tim nekdo zkusenosti?
Kamo sem stejnyho nazoru dej mi tak 14dni a budu prvni kdo stim bude mit zkusenosti pak reknu vic... o.k.? DanielSun
men
Registrovaný
Příspěvky: 386
Registrován: pon 06.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od men »

mužete sem nekdo hodit odkazy na ty kity engine??? dik
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#7 Příspěvek od kosh »

Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#8 Příspěvek od Mutt »

sory za OT, ale jen pro info - existuje něco podobnýho i pro E46 328i? a ma vubec cenu o tom přemyšlet u auta z r. 98, kde už motor muže mit ledacos nepěknýho za sebou?
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#9 Příspěvek od kosh »

když nemáš motor v top stavu tak do toho nemá cenu jít
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#10 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jukni ke me do odkazu: http://www.streetpro.cz/stranky/hlavni.jsp?id=89
je tam toho hafo... 328i motor se seriovyma strevama rekl NE az na 704whp (lehce se ohly ojnice, zbytek bez problemu)
“Ability is what you're capable of doing.”
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 914

#11 Příspěvek od Deli »

DC píše:za 5000€ můžeš mít kompletní kit na 320 koníků
případně 6500€ za 355 koní
nebo 7000€ za cca 400 koní
+ 500€ za spojku, která to přenese na kola
Hm a neni lepší si pořídit M3? :)

Výrazně výkonější je jen ten poslední kit a nedokážu si úplně představit, co to udělá s charakteristikou motoru... :roll:
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#12 Příspěvek od Yngwie »

A co ta zabava?Jako maly jsi mel lego a ted davas dohromady specialni karu, kterou mas jen ty..divej se na to asi takhle.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jedinej nejlevnejsi fcni kit zacina na 6tis USD, opravdu dobrej je za 8tis... ty kolem 4tis na us ebay je sbirka šrotu...
“Ability is what you're capable of doing.”
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 914

#14 Příspěvek od Deli »

Yngwie píše:A co ta zabava?Jako maly jsi mel lego a ted davas dohromady specialni karu, kterou mas jen ty..divej se na to asi takhle.
Jj, Lego jsem měl :lol: Já ti to neberu, jestli do toho opravdu chceš jít, tak rozhodně jdi, jen mě by ale něco takového asi nelákalo... ;)
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2336
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od DC Výkonná rada »

jednak je to o tom, že někdo kdo už má parádní NEeMko a nechce koupit něco jinýho s možná pochybnou historií (moc lidí tady nekupuje auta od nova) si radši zlepší charakteristiku svého motoru

druhak charakteristika průběhu krouťáku verze s kompresorem a atmosféry je hodně odlišná - kdo měl možnost jet s autem, které má kompresor jistě mi dá zapravdu jak to tlačí už hezky odspodu a furt
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 914

#16 Příspěvek od Deli »

DC píše:druhak charakteristika průběhu krouťáku verze s kompresorem a atmosféry je hodně odlišná - kdo měl možnost jet s autem, které má kompresor jistě mi dá zapravdu jak to tlačí už hezky odspodu a furt
To je mi jasný, já teda nikdy s kompres. motorem nejel... A co na nahoře? Vím, že to není tak hrozný jako turbo, aĺe i tak by mě to zajímalo :)
tom28
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 12.09.2006 00:00

#17 Příspěvek od tom28 »

Hanz píše:jukni ke me do odkazu: http://www.streetpro.cz/stranky/hlavni.jsp?id=89
je tam toho hafo... 328i motor se seriovyma strevama rekl NE az na 704whp (lehce se ohly ojnice, zbytek bez problemu)
Ahoj Hanzi koukal jsem na tvoje stránky, a psal jsem ti mail, ale asi ani nedošel. Mám Vanosovej motor 2,8 dočetl jsem se, že ojnice u nevanosový 2,5 jsou kratší a silnější. Znamená to že jsou kratší vůči vanosový 2,5? Nemám přístup, k takovým tech. info ale jdou tyto ojnice použít do Vanosový 2,8. pokud by byli kratší snížil bych tím kompresi a zároveň o něco zvýšíl zdvihový objem motoru pokud mám tedy správnou představivost. O kolik jsou asi tak kratší. Díky
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#18 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ne-vanos je ma o 5mm kratsi nez vanos (ten ma zas nizsi pisty)... objem ti zustane stejny, ten zvetsis jen zmenou zdvihu kliky (z M3)... obecne je resenim zmeny komprese jen silnejsi multi ocel vrstveny tesneni nebo jine pisty (s vybranim, pocitej jako min 1tis usd)... mel jsem vymyslenou variantu s klikou z dieslu, ojnicema z ne-vanos a pistama vanos, ale je to nevhodne...
“Ability is what you're capable of doing.”
tom28
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 12.09.2006 00:00

#19 Příspěvek od tom28 »

Díky

Vzhedem k tomu jak píšeš, tak seriové ojnice řekli ne někde na 800 koních tak to asi nemá smysl řešit tam já se nikdy nedostanu ani omylem.
Odpovědět