Chtel bych se zeptat jestli ma nekdo zkusenost s Regulatorem tlaku paliva, je to pro atmosferickej benzin,a da se o neco malo zvysit tlak co dava seriovej regulator bez stelovni(proste vymena dilu za stelovaci) - jestli jsem to pochopil dobre ...dik za kritiku
jo, viděl sem za 4500,- dalo se to nastavit a byl u toho i měřák, ale vzhledem k ceně sem to pustil z hlavy . Bylo to na nějaké stránce ..doplnky.cz nebo tak podobně .
Pokud chceš ladit motor pro závody, předěláváš ho na přeplňovanej, nebo na něm děláš velké úpravy ke značnému zvýšení výkonu s výměnou ŘJ, možná by to smysl mělo. Pro normální motor jsou to podle mě jen vyhozený love..
aha ja myslel, ze beznzinovy cerpadlo dava vyssi tlak(treba 6-8bar) a regulator ho jenom snizuje na liste na cca 3bary - po vymene pak treba 3,5... to pak ale bude chtit i vic vzduchu ze jo? nebo jsem uplne mimo?
flesh píše:aha ja myslel, ze beznzinovy cerpadlo dava vyssi tlak(treba 6-8bar) a regulator ho jenom snizuje na liste na cca 3bary - po vymene pak treba 3,5... to pak ale bude chtit i vic vzduchu ze jo? nebo jsem uplne mimo?
U serioveho motoru ridi pomer palivo vzduch ridici jednotka delkou vstrikju podle udaju z lambasondy...
na nemeckych forech jse se docelt, ze davaj misto serioveho regulatoru=3,5 regulator s 3,8barama. Ale jen u motoru M52 se sanim z M50B25... Takže bych ho rad vymenil tez...