chip
-
lukas1000
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: ned 28.01.2007 01:00
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
bmwfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
Mrkni na http://www.diesel-technik.cz/bmw.html
Ale hlavně si nejdřív dej do kupy motor, čerpadlo a turbo, jinak to půjde do kytek.
Ale hlavně si nejdřív dej do kupy motor, čerpadlo a turbo, jinak to půjde do kytek.
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
nesmysl.. nejvic muziky za malo penez je u tohohle motoru prave chip, jelikoz je jednotka nastavena schvalne na poddimenzovanej vykon. s chipem ti to pojede a neco lip jak seriovy tds pokud mas motor v cajku. pokud chces vic, predelej na tds, je to otazka par tisic, ale nutno patricne i zmenit soft..dsvatos píše:Předělej si to na TDS.. Je to mnohem smysluplnější..
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
men
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..
-
Marek-is
- Registrovaný
- Příspěvky: 2708
- Registrován: úte 17.08.2004 00:00
- Bydliště: Olomoucko:)
- Klubové ID: 181
-
men
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
rozdíl v td a tds je ten že tdso má samo natáčícíse lopatky turba,takže jestli tam dáš IC+trubky k tomu potřebně a jinej soft ,tak se toho moc nezmění to nejdůležitější co udělá z td->tdso je to turbo ,takže na tom to celí závisíMartinéz píše:turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..
-
LUBEC
- Člen Klubu
- Příspěvky: 512
- Registrován: úte 10.05.2005 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 887
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
tak o tom ze by melo samonataceci lopatky jsem neslysel, vi o tom nekdo neco? pokud vim, tak tohle byla technicka lahudka v dobe, kdy prisel VW s TDI 81kW. Jinak ten nej skok je v RJ a IC.. tedy pokud je horko. pokud je zima a vlhko, je skoro fuk zda IC auto ma ci ne..men píše:rozdíl v td a tds je ten že tdso má samo natáčícíse lopatky turba,takže jestli tam dáš IC+trubky k tomu potřebně a jinej soft ,tak se toho moc nezmění to nejdůležitější co udělá z td->tdso je to turbo ,takže na tom to celí závisíMartinéz píše:turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..
..pravda je, ze TDs tlaci vic jak TD, ale to by melo bejt hlavne nastavenim RJ pokud vim..
-
LUBEC
- Člen Klubu
- Příspěvky: 512
- Registrován: úte 10.05.2005 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 887
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
men
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží
-
men
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudeSpeedy píše:Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží
-
mufman
- Registrovaný
- Příspěvky: 537
- Registrován: sob 11.02.2006 01:00
- Bydliště: Třebíč
A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptámmen píše:tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudeSpeedy píše:Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zarážíto se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
-
men
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez ICmufman píše:A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptámmen píše:tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudeSpeedy píše: Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
-
mufman
- Registrovaný
- Příspěvky: 537
- Registrován: sob 11.02.2006 01:00
- Bydliště: Třebíč
A není tam ten IC jenom proto, že zchlazením vzduchu se zmenší jeho roztažnost, tudíž jeho objem a je možno ho dostat do válce víc a tudíž i víc benzínu a zpusobit vetsi explozi, potažmo výkon? Takhle jsem si to doted ja osobne myslel. Ani me nenapadlo ze tam je z duvodu teplotniho namahani. Tak jak to teda je?men píše:teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez ICmufman píše:A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptámmen píše:tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudeto se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
mufman píše:A není tam ten IC jenom proto, že zchlazením vzduchu se zmenší jeho roztažnost, tudíž jeho objem a je možno ho dostat do válce víc a tudíž i víc benzínu a zpusobit vetsi explozi, potažmo výkon? Takhle jsem si to doted ja osobne myslel. Ani me nenapadlo ze tam je z duvodu teplotniho namahani. Tak jak to teda je?men píše:teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez ICmufman píše: A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám
Je to tak jak to píšeš.. IC se tam dává jen proto, že tam studenýho vzduchu nacpeš víc a můžeš tím pádem dát i víc paliva = vyšší výkon.
