Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Problem s ABS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od DAVe_1 »

Pred nejakou dobou se rozsvitila ledka ABSka. Mel sem kupovat kuzi tak rikam udelam to pak (i pres to ze pri przdeni mi to silene kopalo do kastle a do pedalu :roll: ) myslel sem ze mam asi zkrouceny kotouce a desky byly taky umirajici.....no kuze nevysla, tak ze teda koupim kotouce a desky.
Co myslite :D porad to mlati..... Podle me nejaky cidlo ABS rika ze je auto
pri kazdem brzdeni ve smyku, takze pri kazdym sebemensim brzdeni mi to mlati do pedalu :?
Dneska jsem docasne zkousel vytahnout pojistky 10,21,38 a ta mrcha porad ABSuje :lol:

please help :(
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Zave »

ja to vidim na spatne cidlo :)
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od DAVe_1 »

jj taky to vidim na cidlo, ale jakto ze to neodpojily ty pojistky kua :!:
diagnostika zjisti ktere a pohoda, ale ted n to zrovna neni idealni doba, tak sem chtel provizorne poresit to mlaceni :x :!:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Huska »

DAVe píše:jj taky to vidim na cidlo, ale jakto ze to neodpojily ty pojistky kua :!:
diagnostika zjisti ktere a pohoda, ale ted n to zrovna neni idealni doba, tak sem chtel provizorne poresit to mlaceni :x :!:
sundej kolo a rozpoj konektor na podběhu přímo u čidla... musí se ti rozsvítit kontrolka a ABS nebude fungovat nebo vytáhni relátka z pojistkové skříně... jsou dvě a je na nich napsáno ABS (tuším růžové a šedé)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od DAVe_1 »

jj to sem ted zkousel...odpojil sem relatka a dioda porad sviti. Navic se mi zda ze to trosku ustalo a od mlaceni serva trosku vzdalilo, takze to vidim na vadny kotouce :roll:
kazdopadne o vikendu se na to mrkne mechos a zjisti co a jak. Kdyztak reklamace v MJcku a sel bych do tech klasickejch brembo.
Jinak dik a ve stredu se ukazu na sraze.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Huska »

DAVe píše:jj to sem ted zkousel...odpojil sem relatka a dioda porad sviti. Navic se mi zda ze to trosku ustalo a od mlaceni serva trosku vzdalilo, takze to vidim na vadny kotouce :roll:
kazdopadne o vikendu se na to mrkne mechos a zjisti co a jak. Kdyztak reklamace v MJcku a sel bych do tech klasickejch brembo.
Jinak dik a ve stredu se ukazu na sraze.
a joo já pochopil že ti pořád kope ABS ikdyž jsi vytáhl pojistku :oops: :oops: ... jestli pulsuje pedál nahoru dolu tak jsou křivé kotouče pokud jen propadává dolů tak to máš zavzdušněný.... jinak doporučuji brembo/textar nebo ate/ate.... odzkoušená kombinace která opravdu brzdí :wink:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
320i
Registrovaný
Příspěvky: 1528
Registrován: úte 06.06.2006 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 665
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od 320i »

Huska píše: ate/ate.... odzkoušená kombinace která opravdu brzdí :wink: [/color]
v topic kopou brzdy(nebo tak nejak) se to resilo...ate/ate po cca 2tkm zacli kopat-zkrouceny kotouc..zase tak slavny to neni :?
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#8 Příspěvek od Slid »

320i píše:
Huska píše: ate/ate.... odzkoušená kombinace která opravdu brzdí :wink: [/color]
v topic kopou brzdy(nebo tak nejak) se to resilo...ate/ate po cca 2tkm zacli kopat-zkrouceny kotouc..zase tak slavny to neni :?
ono taky záleží jak se dotyčnej k nim začne chovat když jsou nové, pokud hned zapeče desky je jasný že asi to nebude to pravé a pokud naloží kotoučům a pak vlítne třeba do vody, nebo narve auto až po okno do sněhu jako jiní experti a nadávaj že se zkroutili kotouče :) tak to taky není ono.
já měl na calibre
Ate powerdisc + desky Ate. A byl jsem max spokojen a brzdilo to top.A bez jakých koliv problémů.A to že brzdy dostávaly.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Huska »

320i píše:
Huska píše: ate/ate.... odzkoušená kombinace která opravdu brzdí :wink: [/color]
v topic kopou brzdy(nebo tak nejak) se to resilo...ate/ate po cca 2tkm zacli kopat-zkrouceny kotouc..zase tak slavny to neni :?

Jak píše Slid ... já mám předek nový cca 1500km Brembo/textar a až po cca 1ts km začli pořádně brzdit, do té doby jsem jezdil normálně a nijak je nepřepaloval. Zadní mám větrané ate/ate (kotouče ztaženéna 50% max/min a desky nové ) a jak zadek jen dobržduje tak ještě nejsou po 1500km dokonale vyleštěné.... proto ještě nebrzdím na 100% dokud si dokonale nesednou. Vždy jsem jsem takto "zajížděl" brzdy a nikdy ani s nejlevnějšími neměl problém se zkřivením.


Naopak na E30 318i se mi povedlo spálit kotouče do modra až měli pukliny to měli minimální povolenou tlouštku .... od té doby bych pod tuto hranicei nikdy nešel... tehdy jsem vše měnil za brzdy z 325i a na 1,8 to byl ideální tuning.
Proto když se někomu zkřivý kotouče hned jak jsou nové, tak věřím že je to chyba řidiče. :oops:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od DAVe_1 »

1. kopalo to hned po vymene! 2. Vim jak se maji zajizdet brzdy :wink:

To Huska: Sem domluvenej ve stredu se Zavem ze mi to projede a uvidi se, muzes to klido zkusit, budu jedine rad. Ale jak rikam je to o neco lepsi jak v tu sobotu, cili kotouce si asi trochu sedly, ale porad to klepe.

jinak mam new ATE Powerdisky a new ATE desky. (jen predek)
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#11 Příspěvek od Slid »

ono taky záleží na montáži, zda sedli přesně, očistila se dosedací plocha atd.
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#12 Příspěvek od DAVe_1 »

pry kartacem ocisteno od rzi + natreno zlatou vazelinkou... ve stredu nebo az po vikendu budu vedet vic. Zatim diky za tipy
Odpovědět