Pred nejakou dobou se rozsvitila ledka ABSka. Mel sem kupovat kuzi tak rikam udelam to pak (i pres to ze pri przdeni mi to silene kopalo do kastle a do pedalu ) myslel sem ze mam asi zkrouceny kotouce a desky byly taky umirajici.....no kuze nevysla, tak ze teda koupim kotouce a desky.
Co myslite porad to mlati..... Podle me nejaky cidlo ABS rika ze je auto
pri kazdem brzdeni ve smyku, takze pri kazdym sebemensim brzdeni mi to mlati do pedalu
Dneska jsem docasne zkousel vytahnout pojistky 10,21,38 a ta mrcha porad ABSuje
jj taky to vidim na cidlo, ale jakto ze to neodpojily ty pojistky kua
diagnostika zjisti ktere a pohoda, ale ted n to zrovna neni idealni doba, tak sem chtel provizorne poresit to mlaceni
DAVe píše:jj taky to vidim na cidlo, ale jakto ze to neodpojily ty pojistky kua
diagnostika zjisti ktere a pohoda, ale ted n to zrovna neni idealni doba, tak sem chtel provizorne poresit to mlaceni
sundej kolo a rozpoj konektor na podběhu přímo u čidla... musí se ti rozsvítit kontrolka a ABS nebude fungovat nebo vytáhni relátka z pojistkové skříně... jsou dvě a je na nich napsáno ABS (tuším růžové a šedé)
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
jj to sem ted zkousel...odpojil sem relatka a dioda porad sviti. Navic se mi zda ze to trosku ustalo a od mlaceni serva trosku vzdalilo, takze to vidim na vadny kotouce
kazdopadne o vikendu se na to mrkne mechos a zjisti co a jak. Kdyztak reklamace v MJcku a sel bych do tech klasickejch brembo.
Jinak dik a ve stredu se ukazu na sraze.
DAVe píše:jj to sem ted zkousel...odpojil sem relatka a dioda porad sviti. Navic se mi zda ze to trosku ustalo a od mlaceni serva trosku vzdalilo, takze to vidim na vadny kotouce
kazdopadne o vikendu se na to mrkne mechos a zjisti co a jak. Kdyztak reklamace v MJcku a sel bych do tech klasickejch brembo.
Jinak dik a ve stredu se ukazu na sraze.
a joo já pochopil že ti pořád kope ABS ikdyž jsi vytáhl pojistku ... jestli pulsuje pedál nahoru dolu tak jsou křivé kotouče pokud jen propadává dolů tak to máš zavzdušněný.... jinak doporučuji brembo/textar nebo ate/ate.... odzkoušená kombinace která opravdu brzdí
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše: ate/ate.... odzkoušená kombinace která opravdu brzdí [/color]
v topic kopou brzdy(nebo tak nejak) se to resilo...ate/ate po cca 2tkm zacli kopat-zkrouceny kotouc..zase tak slavny to neni
ono taky záleží jak se dotyčnej k nim začne chovat když jsou nové, pokud hned zapeče desky je jasný že asi to nebude to pravé a pokud naloží kotoučům a pak vlítne třeba do vody, nebo narve auto až po okno do sněhu jako jiní experti a nadávaj že se zkroutili kotouče tak to taky není ono.
já měl na calibre
Ate powerdisc + desky Ate. A byl jsem max spokojen a brzdilo to top.A bez jakých koliv problémů.A to že brzdy dostávaly.
Huska píše: ate/ate.... odzkoušená kombinace která opravdu brzdí [/color]
v topic kopou brzdy(nebo tak nejak) se to resilo...ate/ate po cca 2tkm zacli kopat-zkrouceny kotouc..zase tak slavny to neni
Jak píše Slid ... já mám předek nový cca 1500km Brembo/textar a až po cca 1ts km začli pořádně brzdit, do té doby jsem jezdil normálně a nijak je nepřepaloval. Zadní mám větrané ate/ate (kotouče ztaženéna 50% max/min a desky nové ) a jak zadek jen dobržduje tak ještě nejsou po 1500km dokonale vyleštěné.... proto ještě nebrzdím na 100% dokud si dokonale nesednou. Vždy jsem jsem takto "zajížděl" brzdy a nikdy ani s nejlevnějšími neměl problém se zkřivením.
Naopak na E30 318i se mi povedlo spálit kotouče do modra až měli pukliny to měli minimální povolenou tlouštku .... od té doby bych pod tuto hranicei nikdy nešel... tehdy jsem vše měnil za brzdy z 325i a na 1,8 to byl ideální tuning.
Proto když se někomu zkřivý kotouče hned jak jsou nové, tak věřím že je to chyba řidiče.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
1. kopalo to hned po vymene! 2. Vim jak se maji zajizdet brzdy
To Huska: Sem domluvenej ve stredu se Zavem ze mi to projede a uvidi se, muzes to klido zkusit, budu jedine rad. Ale jak rikam je to o neco lepsi jak v tu sobotu, cili kotouce si asi trochu sedly, ale porad to klepe.
jinak mam new ATE Powerdisky a new ATE desky. (jen predek)