Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vyhřívání sání

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk
Klubové ID: 581

#1 Příspěvek od bavo »

ví někdo,proč mají některý auta vyhřejvaný sání nebo aspoň škrtící klapku(jako moje 325) vodou??? To musí přece snižovat výkon,ne?
Mám sto chutí to zaslepit.. :roll:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

vyhrivani je v miste kde rychle proudici vzduch expanduje do sani a tim se ochlazuje, muze dochazet ke kondenzaci a namrzani vzdusne vlhkosti... je tam jeste ventil, ktery redukuje mnozstvi vody protekajici tou smyckou v zavislosti na teplote vzduchu (ta vec pichnuta do airboxu)... je mozne ji zaslepit, necekej vsak zadnej zazrak...
“Ability is what you're capable of doing.”
askul11
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: ned 24.09.2006 00:00

#3 Příspěvek od askul11 »

Vyhřívané sání má hodně aut!myslím že zaslepení ničemu nepomůže,spíš naopak.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od dsvatos »

Když to zaslepíš, pojede ti to studený naprd..
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk
Klubové ID: 581

#5 Příspěvek od bavo »

dsvatos píše:Když to zaslepíš, pojede ti to studený naprd..
a co teplý? myslím že to nemůže bejt znát,než se voda ohřeje aby to vyhřála,je po studeným motoru..
ale zaslepovat to nebudu,je to jen malej kroužek,bejt to do celýho sání tak to zruším.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#6 Příspěvek od all »

No hele, já jsem to řešil s jednym technikem, bohužel mnevym nic o vzdušné vlhkosti, ale je to tam na předehřev vzduchu, motor se jakoby dřív ohřeje a lépe spaluje při nasávání teplýho vzduchu, ale teplej vzduch má menší hustotu než studenej, tak ho motor na spalování potřebuje víc, nejlepší co se sánim můžeš udělat, je nasávání už do filtru studenýho vzduchu, pak se motoru lépe dejchá,protože ho má dost. tak si udělej závěr jestli je to tam potřeba, ale kvuli něčemu to tam ty kluci z BMW dávali, tak nevim, nejlepší je to vyskoušet! :wink:
Odpovědět