
ale chcel by som sa spytat, bolsom si okuknut taketo auticko, a na mna to urobilo dobry dojem, viete mi , vy skusenejsi, resp dlhodobejsi uzivatelia nieco k tomuto motoru, resp modelu napisat ?,
inak ma to nejakych 250t km..
No tomu nevěřim. Tenhle měsíc musim do bmw pro tesnění do předních světel tak se na to zeptám. Je to ptákovina. u všech aut se musí jednou za čas dotáhnout a jednou za čas vyměnit kladky.... Jenom BMW by to mělo jinak. je to výborný auto, ale kouzla neexistujou_peper píše:Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.Koby píše:Sorry za OT, ale neche se mi zakládat nový téma.
Po kolika km se mění, dotahuje, udržuje řetez u M42? Díky moc kluci.
napínák je hydraulický a proto nic není potřeba dotahovat(nápíná vžy v závislosti na otáčkách a tepotě. Jediná věc co se v praxi mění je třecí plocha napínáku tehdy když je vydřený kompozitní materiál a motor má pazvuky. Jinak si myslím že při 300tis km je rozumné vyměnit i řetěz a kola.Koby píše:No tomu nevěřim. Tenhle měsíc musim do bmw pro tesnění do předních světel tak se na to zeptám. Je to ptákovina. u všech aut se musí jednou za čas dotáhnout a jednou za čas vyměnit kladky.... Jenom BMW by to mělo jinak. je to výborný auto, ale kouzla neexistujou_peper píše:Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.Koby píše:Sorry za OT, ale neche se mi zakládat nový téma.
Po kolika km se mění, dotahuje, udržuje řetez u M42? Díky moc kluci.
To že M40 je slabá netvrdím, kamoš ju má v E30 a chodí max. slušne, ale pohľadaj si príspevky o vačke a hydrošteloch a myslím, že Ťa chuť na M40 prejde. Bol to proste, čo sa týka týchto vecí nevydarený motor...mimak píše:tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut
Nemáš pravdu.. je to dobrý motor měl jsem ho asi čtyři roky a nikdy jsem s ním žádnej problém neměl... Hydroštely a vačky řeší jenom ti co šetří na výměnách oleje... já měl ročník 92, olej jsem měnil po 10.000km někdy i dřív.. lil jsem tam pentosin 5w-40 .. hydra jsem slyšel zacvakat jen asi třikrát při studeném startu v té době tam byl Castrol magnatec.. po aplikaci pentosinu žádný problém...FrajerT píše:To že M40 je slabá netvrdím, kamoš ju má v E30 a chodí max. slušne, ale pohľadaj si príspevky o vačke a hydrošteloch a myslím, že Ťa chuť na M40 prejde. Bol to proste, čo sa týka týchto vecí nevydarený motor...mimak píše:tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut
Hoši takže všichni co máte tento motor běžte si objednat řetěz a kolaHuska píše:napínák je hydraulický a proto nic není potřeba dotahovat(nápíná vžy v závislosti na otáčkách a tepotě. Jediná věc co se v praxi mění je třecí plocha napínáku tehdy když je vydřený kompozitní materiál a motor má pazvuky. Jinak si myslím že při 300tis km je rozumné vyměnit i řetěz a kola.Koby píše:No tomu nevěřim. Tenhle měsíc musim do bmw pro tesnění do předních světel tak se na to zeptám. Je to ptákovina. u všech aut se musí jednou za čas dotáhnout a jednou za čas vyměnit kladky.... Jenom BMW by to mělo jinak. je to výborný auto, ale kouzla neexistujou_peper píše: Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.
Tak jasné, neplatí to paušálne, veď už sme to tu kedysi riešili. Ako píšeš, záleží na oleji a výmenách, na správaní k motoru a tak. Ale musíš uznať, že pri najazdených 200 tis. km po X majiteľoch a neznámych výmenách oleja je pravdepodobnosť dosť vysoká. Koľko km si mal Ty? Bol si 1. maj.?Maslista píše:Nemáš pravdu.. je to dobrý motor měl jsem ho asi čtyři roky a nikdy jsem s ním žádnej problém neměl... Hydroštely a vačky řeší jenom ti co šetří na výměnách oleje... já měl ročník 92, olej jsem měnil po 10.000km někdy i dřív.. lil jsem tam pentosin 5w-40 .. hydra jsem slyšel zacvakat jen asi třikrát při studeném startu v té době tam byl Castrol magnatec.. po aplikaci pentosinu žádný problém...FrajerT píše:To že M40 je slabá netvrdím, kamoš ju má v E30 a chodí max. slušne, ale pohľadaj si príspevky o vačke a hydrošteloch a myslím, že Ťa chuť na M40 prejde. Bol to proste, čo sa týka týchto vecí nevydarený motor...mimak píše:tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut