Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 - 318i, r1993

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mimak
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 07.01.2007 01:00

#1 Příspěvek od mimak »

zdravim vas, nechem otravovat urcite mi napisete ze si mam pohladat 8) ,
ale chcel by som sa spytat, bolsom si okuknut taketo auticko, a na mna to urobilo dobry dojem, viete mi , vy skusenejsi, resp dlhodobejsi uzivatelia nieco k tomuto motoru, resp modelu napisat ?,
inak ma to nejakych 250t km..
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#2 Příspěvek od error-motohanz »

m40 nebo m43? Jinak udelej to co jsi rikal ze ti reknem je toho tady dve more.
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#3 Příspěvek od FrajerT »

error-motohanz píše:m40 nebo m43? Jinak udelej to co jsi rikal ze ti reknem je toho tady dve more.
Dobrá otázka, v prvom rade si zisti, ktorý typ motora tam je. M40 by som určite nebral!!! :wink:
mimak
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 07.01.2007 01:00

#4 Příspěvek od mimak »

tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut :D
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dsvatos »

Já ti tu 318-ku vyčítat ani vymlouvat nebudu, ale s tím že nebrat motor M40 mají chlapi pravdu. Nemá cenu ho brát, Poohlídni se po té M43. Zaprvé má rozvody řetězem, zadruhé je silnější a zatřetí míň žere.. Takže jen samý pozitiva :wink:
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Koby »

Sorry za OT, ale neche se mi zakládat nový téma.

Po kolika km se mění, dotahuje, udržuje řetez u M42? Díky moc kluci.
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 1129
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od _peper »

Koby píše:Sorry za OT, ale neche se mi zakládat nový téma.

Po kolika km se mění, dotahuje, udržuje řetez u M42? Díky moc kluci.
Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Koby »

_peper píše:
Koby píše:Sorry za OT, ale neche se mi zakládat nový téma.

Po kolika km se mění, dotahuje, udržuje řetez u M42? Díky moc kluci.
Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.
No tomu nevěřim. Tenhle měsíc musim do bmw pro tesnění do předních světel tak se na to zeptám. Je to ptákovina. u všech aut se musí jednou za čas dotáhnout a jednou za čas vyměnit kladky.... Jenom BMW by to mělo jinak. je to výborný auto, ale kouzla neexistujou :)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Huska »

Koby píše:
_peper píše:
Koby píše:Sorry za OT, ale neche se mi zakládat nový téma.

Po kolika km se mění, dotahuje, udržuje řetez u M42? Díky moc kluci.
Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.
No tomu nevěřim. Tenhle měsíc musim do bmw pro tesnění do předních světel tak se na to zeptám. Je to ptákovina. u všech aut se musí jednou za čas dotáhnout a jednou za čas vyměnit kladky.... Jenom BMW by to mělo jinak. je to výborný auto, ale kouzla neexistujou :)
napínák je hydraulický a proto nic není potřeba dotahovat(nápíná vžy v závislosti na otáčkách a tepotě. Jediná věc co se v praxi mění je třecí plocha napínáku tehdy když je vydřený kompozitní materiál a motor má pazvuky. Jinak si myslím že při 300tis km je rozumné vyměnit i řetěz a kola.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#10 Příspěvek od FrajerT »

mimak píše:tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut :D
To že M40 je slabá netvrdím, kamoš ju má v E30 a chodí max. slušne, ale pohľadaj si príspevky o vačke a hydrošteloch a myslím, že Ťa chuť na M40 prejde. Bol to proste, čo sa týka týchto vecí nevydarený motor...
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#11 Příspěvek od Maslista »

FrajerT píše:
mimak píše:tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut :D
To že M40 je slabá netvrdím, kamoš ju má v E30 a chodí max. slušne, ale pohľadaj si príspevky o vačke a hydrošteloch a myslím, že Ťa chuť na M40 prejde. Bol to proste, čo sa týka týchto vecí nevydarený motor...
Nemáš pravdu.. je to dobrý motor měl jsem ho asi čtyři roky a nikdy jsem s ním žádnej problém neměl... Hydroštely a vačky řeší jenom ti co šetří na výměnách oleje... já měl ročník 92, olej jsem měnil po 10.000km někdy i dřív.. lil jsem tam pentosin 5w-40 .. hydra jsem slyšel zacvakat jen asi třikrát při studeném startu v té době tam byl Castrol magnatec.. po aplikaci pentosinu žádný problém... :idea:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#12 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Huska píše:
Koby píše:
_peper píše: Všude se píše, že je bezúdržbový, ale taky mi to přijde jako blbost.
No tomu nevěřim. Tenhle měsíc musim do bmw pro tesnění do předních světel tak se na to zeptám. Je to ptákovina. u všech aut se musí jednou za čas dotáhnout a jednou za čas vyměnit kladky.... Jenom BMW by to mělo jinak. je to výborný auto, ale kouzla neexistujou :)
napínák je hydraulický a proto nic není potřeba dotahovat(nápíná vžy v závislosti na otáčkách a tepotě. Jediná věc co se v praxi mění je třecí plocha napínáku tehdy když je vydřený kompozitní materiál a motor má pazvuky. Jinak si myslím že při 300tis km je rozumné vyměnit i řetěz a kola.
Hoši takže všichni co máte tento motor běžte si objednat řetěz a kola :D myslím že toto je zapotřebí až když je slyšet.Podle mě při slušném zacházení vydrží daleko víc....
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#13 Příspěvek od FrajerT »

Maslista píše:
FrajerT píše:
mimak píše:tak je tam M40, podla toho co som tu vycital, lebo ma iba remene a nie retaz,
inac ma to byt iba na normal jazdenie, ziadne nahanacky a tak, rady ze je to slabe a pod, nepotrebujem pocut :D
To že M40 je slabá netvrdím, kamoš ju má v E30 a chodí max. slušne, ale pohľadaj si príspevky o vačke a hydrošteloch a myslím, že Ťa chuť na M40 prejde. Bol to proste, čo sa týka týchto vecí nevydarený motor...
Nemáš pravdu.. je to dobrý motor měl jsem ho asi čtyři roky a nikdy jsem s ním žádnej problém neměl... Hydroštely a vačky řeší jenom ti co šetří na výměnách oleje... já měl ročník 92, olej jsem měnil po 10.000km někdy i dřív.. lil jsem tam pentosin 5w-40 .. hydra jsem slyšel zacvakat jen asi třikrát při studeném startu v té době tam byl Castrol magnatec.. po aplikaci pentosinu žádný problém... :idea:
Tak jasné, neplatí to paušálne, veď už sme to tu kedysi riešili. Ako píšeš, záleží na oleji a výmenách, na správaní k motoru a tak. Ale musíš uznať, že pri najazdených 200 tis. km po X majiteľoch a neznámych výmenách oleja je pravdepodobnosť dosť vysoká. Koľko km si mal Ty? Bol si 1. maj.?
porsacek
Registrovaný
Příspěvky: 456
Registrován: úte 11.07.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 787

#14 Příspěvek od porsacek »

Jinac s tim retezem je to docela v poho v Bychlu me rekly ze to delaj u aut co maji 500tis a vice jinac u toyoty to doporucujou delat pri 750 tis ale jeste to pry nedelaly :lol: .
Odpovědět