Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Imobilizer
Tak som sa teraz vratil od auta.
Mam taky zvlastny problem ohladne kluca a asi imobilizeru vnom.
Mam dva kluce, jeden ktory je OK, a druhy, ktory je rezervny a bol dlho bez baterky.
Tak som vlozil do toho druheho baterku a aktivoval central na oboch klucoch podla manualu. To je ok. Na obidvoch klucoch ide central ok.
Ale startovat sa da iba z jednym, s tym povodnym. Ten rezervny sa sprava cudne. Ide s nim nakopnut motor, iba predtym musim nastartovat s tym povodnym. Teda otvorim dvere nastartujem s povodnym klucom a potom povoddny kluc dam na zadne sedacky a startujem ok s rezervnym klucom x-krat mi to chiti a je to ok. Ked ale vyberiem kluc a otvorim dvere, potom to nejde s tym rezervnym ani cuk.
Niekde som cital se sa kazdy kluc musi nejak povolit v jednotke pre imobilizer ? Ako sa to da urobit ?
??
Dik
Mam taky zvlastny problem ohladne kluca a asi imobilizeru vnom.
Mam dva kluce, jeden ktory je OK, a druhy, ktory je rezervny a bol dlho bez baterky.
Tak som vlozil do toho druheho baterku a aktivoval central na oboch klucoch podla manualu. To je ok. Na obidvoch klucoch ide central ok.
Ale startovat sa da iba z jednym, s tym povodnym. Ten rezervny sa sprava cudne. Ide s nim nakopnut motor, iba predtym musim nastartovat s tym povodnym. Teda otvorim dvere nastartujem s povodnym klucom a potom povoddny kluc dam na zadne sedacky a startujem ok s rezervnym klucom x-krat mi to chiti a je to ok. Ked ale vyberiem kluc a otvorim dvere, potom to nejde s tym rezervnym ani cuk.
Niekde som cital se sa kazdy kluc musi nejak povolit v jednotke pre imobilizer ? Ako sa to da urobit ?
??
Dik
No kluc po rozobrani vyzera takto:
http://www.volny.cz/janovie/PC250003.JPG
http://www.volny.cz/janovie/Kluc2.JPG
http://www.volny.cz/janovie/PC250003.JPG
http://www.volny.cz/janovie/Kluc2.JPG
Pokud tam je tak do servisu BMW ať ho povolí v ŘJ.
V domácích podmínkách to nepujde - to by pak nemělo logiku jako ochrana auta před krádeží. Možnost, že by čip byl vadný o tom docela pochybuju nebo sem se s tim nesetkal.
Lidi když chtěj prodat auto tak dělaj všechno možný aby vše vypadalo OK.
Když sem měl golfa IV tak sem si s tim taky dost užil. V druhém origo klíči nebyl vůbec. V autor. servisu za čip+povolení v ŘJ 1500 bez dokladu...Podklady pro povolení čerpali online z německa a udajně ten kód nového imob. neviděl ani technik co to dělal...

Lidi když chtěj prodat auto tak dělaj všechno možný aby vše vypadalo OK.

Když sem měl golfa IV tak sem si s tim taky dost užil. V druhém origo klíči nebyl vůbec. V autor. servisu za čip+povolení v ŘJ 1500 bez dokladu...Podklady pro povolení čerpali online z německa a udajně ten kód nového imob. neviděl ani technik co to dělal...
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
musíš ještě vytáhnout ten tištěný spoj.. imobilizér je pod ním je na straně co nejblíže spínací skříňce po zasunutí klíče... je tam přilepený nějakým lepidlem.... oddělej tenišťák a hned ho uvidíš. Klíče samozřejmě jdou blokovat v řídící jednotce, ale pochybuji že by to někdo dělal u neztraceného klíče




OK.
Ten cierny kvader tam je. Je jedno kde je ?
Je vlozeny v tom umelohmotnom puzdre ako si pisal ....
http://www.volny.cz/janovie/imobilizer.JPG
Teda je to nezavisle na baterii a plosnom spoji ako takom, to mi je jasne.
Teda v com by mohol byt potom problem ze to nejde ?
Povolenie ?
Ten cierny kvader tam je. Je jedno kde je ?
Je vlozeny v tom umelohmotnom puzdre ako si pisal ....
http://www.volny.cz/janovie/imobilizer.JPG
Teda je to nezavisle na baterii a plosnom spoji ako takom, to mi je jasne.
Teda v com by mohol byt potom problem ze to nejde ?
Povolenie ?
A moze sa ten ibomilizer nejako poskodit, je to zaliate v dost hrubom puzdre....
Logicky mi z toho vychadza za kazdy imobilizer v tom kluci co mam ma inu frekvenciu, a teda ak je ok, tak centralna jednotka imobilizeru co je v aute ho nepozna ? Uvazujem zle ?
Ak je zly ako taky, da sa to nejako vymenit za iny ?
Ako to povoluju v BMW servise ?
DIk
Logicky mi z toho vychadza za kazdy imobilizer v tom kluci co mam ma inu frekvenciu, a teda ak je ok, tak centralna jednotka imobilizeru co je v aute ho nepozna ? Uvazujem zle ?
Ak je zly ako taky, da sa to nejako vymenit za iny ?
Ako to povoluju v BMW servise ?
DIk
Že není na plošňáku je v pořádku - je naprosto nezávislý na baterce a vysílači.
Čip funguje na principu indukce z cívky umístěné na spín. skřínce u otvoru na klíč.
Tozn. zastrčíš klíč-cívka spín. je pod napětím-čip imobil. je pod napětím a svůj kód vyšle jako zkraty cívky(která je v čipu jako zdroj)-cívka spín. ty zkraty pozná a jako kód odešle do ŘJ auta-ta vyhodnotí jestli je to OK.
Poškození čipu imobil. mechanicky asi těžko, ale asi je tu možnost zničení silným el.mag polem nebo stat. elektřinou.
Výměna čipu je určitě možná, ale asi dost problematická s ohledem na vývoj-spousta vývoj. generací atd.(ale to bych dělal až na posledním místě)
Pokud vím tak ty čipy se nevyrábí v páru, resp. každý kus má svůj identický kód a v ŘJ jsou všechny uloženy.
Proto asi bude problém fakt v povolení v ŘJ tozn. servis BMW s komplem...
Čip funguje na principu indukce z cívky umístěné na spín. skřínce u otvoru na klíč.

Poškození čipu imobil. mechanicky asi těžko, ale asi je tu možnost zničení silným el.mag polem nebo stat. elektřinou.
Výměna čipu je určitě možná, ale asi dost problematická s ohledem na vývoj-spousta vývoj. generací atd.(ale to bych dělal až na posledním místě)
Pokud vím tak ty čipy se nevyrábí v páru, resp. každý kus má svůj identický kód a v ŘJ jsou všechny uloženy.
Proto asi bude problém fakt v povolení v ŘJ tozn. servis BMW s komplem...
Nasiel som nejaky programator na kluce....
http://www.autosvs.com/productsdetails/ ... ammer.html
http://www.autosvs.com/productsdetails/ ... ammer.html