Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Imobilizer

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#1 Příspěvek od jany »

Tak som sa teraz vratil od auta.
Mam taky zvlastny problem ohladne kluca a asi imobilizeru vnom.
Mam dva kluce, jeden ktory je OK, a druhy, ktory je rezervny a bol dlho bez baterky.

Tak som vlozil do toho druheho baterku a aktivoval central na oboch klucoch podla manualu. To je ok. Na obidvoch klucoch ide central ok.

Ale startovat sa da iba z jednym, s tym povodnym. Ten rezervny sa sprava cudne. Ide s nim nakopnut motor, iba predtym musim nastartovat s tym povodnym. Teda otvorim dvere nastartujem s povodnym klucom a potom povoddny kluc dam na zadne sedacky a startujem ok s rezervnym klucom x-krat mi to chiti a je to ok. Ked ale vyberiem kluc a otvorim dvere, potom to nejde s tym rezervnym ani cuk.

Niekde som cital se sa kazdy kluc musi nejak povolit v jednotke pre imobilizer ? Ako sa to da urobit ?

??
Dik
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#2 Příspěvek od bmwfil »

On v tom druhým klíčku možná ten imobilizer ani neni... možná toho zmizelo víc, než jen baterka...
jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#3 Příspěvek od jany »

jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#4 Příspěvek od jany »

Ako vyzera taky imobilizer v tomto type kluca ?
Zeby to bolo na tom plosnom spoji naspodku ?
Ale preco by niekto vyberal original imobilizer z originalneho kluca ?
Jarek
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 26.07.2006 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od Jarek »

Čip imobilizéru je bmw takovej malej kvádr cca. 6x4mm (já mám na něm nápis siemens a spoustu čísel). Umístěnej na plošňáku určitě nebude... :idea: Vyndej opatrně ten plošňák s baterkou (resp. celej ten plastovej vnitřek) a určitě ho najdes nalepenej na přední stěně - pokud tam teda je :lol:
jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#6 Příspěvek od jany »

Ok. A ked tam teda je, preco nejde ten kluc ?
Jarek
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 26.07.2006 00:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od Jarek »

Pokud tam je tak do servisu BMW ať ho povolí v ŘJ. :? V domácích podmínkách to nepujde - to by pak nemělo logiku jako ochrana auta před krádeží. Možnost, že by čip byl vadný o tom docela pochybuju nebo sem se s tim nesetkal.
Lidi když chtěj prodat auto tak dělaj všechno možný aby vše vypadalo OK. :evil:
Když sem měl golfa IV tak sem si s tim taky dost užil. V druhém origo klíči nebyl vůbec. V autor. servisu za čip+povolení v ŘJ 1500 bez dokladu...Podklady pro povolení čerpali online z německa a udajně ten kód nového imob. neviděl ani technik co to dělal...
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Huska »

musíš ještě vytáhnout ten tištěný spoj.. imobilizér je pod ním je na straně co nejblíže spínací skříňce po zasunutí klíče... je tam přilepený nějakým lepidlem.... oddělej tenišťák a hned ho uvidíš. Klíče samozřejmě jdou blokovat v řídící jednotce, ale pochybuji že by to někdo dělal u neztraceného klíče
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#9 Příspěvek od jany »

OK.
Ten cierny kvader tam je. Je jedno kde je ?
Je vlozeny v tom umelohmotnom puzdre ako si pisal ....

http://www.volny.cz/janovie/imobilizer.JPG

Teda je to nezavisle na baterii a plosnom spoji ako takom, to mi je jasne.

Teda v com by mohol byt potom problem ze to nejde ?
Povolenie ?
jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#10 Příspěvek od jany »

A moze sa ten ibomilizer nejako poskodit, je to zaliate v dost hrubom puzdre....
Logicky mi z toho vychadza za kazdy imobilizer v tom kluci co mam ma inu frekvenciu, a teda ak je ok, tak centralna jednotka imobilizeru co je v aute ho nepozna ? Uvazujem zle ?
Ak je zly ako taky, da sa to nejako vymenit za iny ?
Ako to povoluju v BMW servise ?
DIk
Jarek
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 26.07.2006 00:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od Jarek »

Že není na plošňáku je v pořádku - je naprosto nezávislý na baterce a vysílači.
Čip funguje na principu indukce z cívky umístěné na spín. skřínce u otvoru na klíč.
:idea: Tozn. zastrčíš klíč-cívka spín. je pod napětím-čip imobil. je pod napětím a svůj kód vyšle jako zkraty cívky(která je v čipu jako zdroj)-cívka spín. ty zkraty pozná a jako kód odešle do ŘJ auta-ta vyhodnotí jestli je to OK.

Poškození čipu imobil. mechanicky asi těžko, ale asi je tu možnost zničení silným el.mag polem nebo stat. elektřinou.
Výměna čipu je určitě možná, ale asi dost problematická s ohledem na vývoj-spousta vývoj. generací atd.(ale to bych dělal až na posledním místě)
Pokud vím tak ty čipy se nevyrábí v páru, resp. každý kus má svůj identický kód a v ŘJ jsou všechny uloženy.
Proto asi bude problém fakt v povolení v ŘJ tozn. servis BMW s komplem...
jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#12 Příspěvek od jany »

Nasiel som nejaky programator na kluce....
http://www.autosvs.com/productsdetails/ ... ammer.html
Odpovědět