Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

převrtání M50 2,5 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
pavka
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 25.07.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od pavka »

zdravím všechny rozdělal jsem motor upravila se hlava kanalky o 5mm+leštění a další... jen je problém že 2,5 má zdvih x vrtání cca 75x84,
M3 3,2 ma 91.0 x 86.4, tu 2,5 neni problém převrtat na 86,4 ale co s tím zdvihem je mě jasný že je to na klice, ale jestli není třeba v jinym BMW 6V klika s delším zdvihem. Jinak to složim a uvidim co přidá jen hlava.Předem moc dík
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#2 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

pavka píše:zdravím všechny rozdělal jsem motor upravila se hlava kanalky o 5mm+leštění a další... jen je problém že 2,5 má zdvih x vrtání cca 75x84,
M3 3,2 ma 91.0 x 86.4, tu 2,5 neni problém převrtat na 86,4 ale co s tím zdvihem je mě jasný že je to na klice, ale jestli není třeba v jinym BMW 6V klika s delším zdvihem. Jinak to složim a uvidim co přidá jen hlava.Předem moc dík
Klika s větším zdvihem = zřejmě jinej blok motoru.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
pavka
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 25.07.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od pavka »

Blok asi bude stejnej -- 2,5 a 2,8 je uplne stejnej blok i vrtani jen 2,8 ma oproti 2,5 zdvih 84, ale kdyz pouziju 2,8 kliku a jeste toprevrcu na ten max co ma M3 3,2 /vrtani 86,4/ tak se dostanu na obsah 2,97
z3bmw
Registrovaný
Příspěvky: 239
Registrován: úte 21.11.2006 01:00
Bydliště: u Prahy
Klubové ID: 849

#4 Příspěvek od z3bmw »

když už to chceš překopat, tak to kopni na tu 2,8 změnou kliky, ojnic a pístů. Osvědčený motor s dostatkem Hp a vyleštěním a snížením palice tomu ještě nějakej ten koník naroste. Bacha na těsnění pod palicí, bude to mít jiný tlaky tak jako tak
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

pavka píše:Blok asi bude stejnej -- 2,5 a 2,8 je uplne stejnej blok i vrtani jen 2,8 ma oproti 2,5 zdvih 84, ale kdyz pouziju 2,8 kliku a jeste toprevrcu na ten max co ma M3 3,2 /vrtani 86,4/ tak se dostanu na obsah 2,97
no to co planujes se "bezne" dela, ale ruku na srdce, kdyz to vse udelas opravdu dobre, budes nekde na urovni US M3, tzn. max 240PS a to jeste beru v uvahu vymenu vacek :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Hanz píše:
pavka píše:Blok asi bude stejnej -- 2,5 a 2,8 je uplne stejnej blok i vrtani jen 2,8 ma oproti 2,5 zdvih 84, ale kdyz pouziju 2,8 kliku a jeste toprevrcu na ten max co ma M3 3,2 /vrtani 86,4/ tak se dostanu na obsah 2,97
no to co planujes se "bezne" dela, ale ruku na srdce, kdyz to vse udelas opravdu dobre, budes nekde na urovni US M3, tzn. max 240PS a to jeste beru v uvahu vymenu vacek :-)
+ kvalitni uprava hlavy prinese dalsi kone. Pokud použiješ vačky třeba od dr.schricka, tak se muže dostat klidne i k 260konim. Nicméně rozšíření kanálů o 5mm (průžez?) je celkem dost na to, aby to zvládlo sací potrubí. Takže pak klapky z M3.... Jako samotná úprava hlavy bez dalších věcí je jen půlka toho, co by se dalo dělat. BTW ventili použiješ jaký? + hydroštely + ventilový pružiny atd atd....
Odpovědět