Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Smrdí benzín
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: úte 09.05.2006 00:00
- Bydliště: Jablonec n/N Praha
- Kontaktovat uživatele:
Resil sem to samy v lete. Taky mam 2.5 M50. Me mirne utikal benal v tech hadicovejch kolinkach u motoru, ktery propojujou kovovy vedeni v ohybech. Teda jako v tech sponach na tech hadickach. Jedna je ve predu pred vstrikovacima ventilama a druha - blbej pristup u regulatoru tlaku paliva v zadu. Kdyz byly studeny, benzin prosakoval vic nez kdyz se motor prohral a ohraly se i ty hadicky a pak to nejak prestalo smrdet. Ale prvni kilometry to bylo cejtit jako Dzejara v pradelniku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř 12.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1016
- Kontaktovat uživatele:
uplně čumim jak se tu problémy shodují mám 325i, ráno když nastartuju studenej motor, cejtim vevnitř benzin. Pak to vyčuchne motor se ohřeje a je klid. Nikde nic neteče, tim myslim, že byse pod autem oběvovali louže a po předběžným shlédnutí je všechno suchý. Jak je to s tím aktivnim uhlim? Jak se to shání a jak se provádí výměna? dík zy odpovědi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 111
Mrknu na to o víkendu a uvidím třeba to bude ono, druhá možnost je pořád jezdit, aby to nestihlo vychladnout......Rubini píše:Resil sem to samy v lete. Taky mam 2.5 M50. Me mirne utikal benal v tech hadicovejch kolinkach u motoru, ktery propojujou kovovy vedeni v ohybech. Teda jako v tech sponach na tech hadickach. Jedna je ve predu pred vstrikovacima ventilama a druha - blbej pristup u regulatoru tlaku paliva v zadu. Kdyz byly studeny, benzin prosakoval vic nez kdyz se motor prohral a ohraly se i ty hadicky a pak to nejak prestalo smrdet. Ale prvni kilometry to bylo cejtit jako Dzejara v pradelniku.