Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Smrdí benzín

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
milas
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 111

#1 Příspěvek od milas »

Už to tu někdy někdo řešil, ale nemůžu to najít. Dělá mi to hlavně když je auto studený a na volnoběh stojí na místě...... dnes to smrdělo i když to bylo zahřátý. Tak nevím jesli třeba hadice ve předu a nebo to klame a jde to kolem těsnění od nádrže (ale to se mi nezdá).
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#2 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

povolena pumpa, nefunkci aktivni uhli ... nic jinyho to asi bejt nemuze
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Rubini »

Resil sem to samy v lete. Taky mam 2.5 M50. Me mirne utikal benal v tech hadicovejch kolinkach u motoru, ktery propojujou kovovy vedeni v ohybech. Teda jako v tech sponach na tech hadickach. Jedna je ve predu pred vstrikovacima ventilama a druha - blbej pristup u regulatoru tlaku paliva v zadu. Kdyz byly studeny, benzin prosakoval vic nez kdyz se motor prohral a ohraly se i ty hadicky a pak to nejak prestalo smrdet. Ale prvni kilometry to bylo cejtit jako Dzejara v pradelniku.
Ajwori
Registrovaný
Příspěvky: 624
Registrován: stř 12.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Klubové ID: 1016
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Ajwori »

uplně čumim jak se tu problémy shodují mám 325i, ráno když nastartuju studenej motor, cejtim vevnitř benzin. Pak to vyčuchne motor se ohřeje a je klid. Nikde nic neteče, tim myslim, že byse pod autem oběvovali louže a po předběžným shlédnutí je všechno suchý. Jak je to s tím aktivnim uhlim? Jak se to shání a jak se provádí výměna? dík zy odpovědi
milas
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 111

#5 Příspěvek od milas »

Rubini píše:Resil sem to samy v lete. Taky mam 2.5 M50. Me mirne utikal benal v tech hadicovejch kolinkach u motoru, ktery propojujou kovovy vedeni v ohybech. Teda jako v tech sponach na tech hadickach. Jedna je ve predu pred vstrikovacima ventilama a druha - blbej pristup u regulatoru tlaku paliva v zadu. Kdyz byly studeny, benzin prosakoval vic nez kdyz se motor prohral a ohraly se i ty hadicky a pak to nejak prestalo smrdet. Ale prvni kilometry to bylo cejtit jako Dzejara v pradelniku.
Mrknu na to o víkendu a uvidím třeba to bude ono, druhá možnost je pořád jezdit, aby to nestihlo vychladnout......
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Rubini »

No nevim :) ten smrad je hroznej a oprava, kdyz nepocitam cas tak te pride na 50 Kc. Na spotrebe se to vubec neprojevi. Zkus ty kolinka prohnout a koukej u ty spony, jestli se trosku benalu nedostane ven. I kdyz budes mit vyplej motor, tak tlak ve vedeni zustava.
Odpovědět