

Jen ještě mimo, souhlasím s majorem, protože pokud ti prošlo rukama tolik Báw, tak....

to nebylo na tebe, víš to moc dobře...3nge píše:adam320 píše:Jawak píše:Taky netuším přesně o co mu jde
:
nicméně za odpovědi děkuji...jhá myslim že to stačilo
takove podekovani zahreje u srdce.....jinak nejdrazsi dar od mojich rodicu , byla letenka
Adame,věř mi,žeadam320 píše:..o e30.cz
ke kom ujsem byl sprostej? vždyt si to přečtěte...že jsem se opřel do maniaca je rakceaž na jeho příspěvek vuči mě, jinak mě ten člověk vábec nezajímá...mohu k tomu dodat jen jedno:
M3Maniacu, je mi líto že jsem Těasi urazil svým nepravdivým míněním. Děkuji žes mi to vysvětlil, omlouvám se Ti za své arogantní chování
se zbytkem vaší party hic se už o ničem bavit nehodlám...tohle je sekce techniky, čekal jsem technický odpovědi na technický dotazy, bphuželmě pochopil jen jeden z Vás
nashledanou
souhlasim,meli jsme na ni 220tis a stale super,jen se k ni spravne chovat a nemusis se niceho bat.Jawak píše:Proč měnit turbo, co to je za blbost? Jako na co, nějaké silnější?adam320 píše:a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...
Ty auta se musí umět dobře a pečlivě vybírat a kdo tomu rozumí, neprohloupí
M3maniac si z vas robi sranduWata píše:E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumihonzibmw píše:M3maniac píše: A hele,jeden z dvorkuno jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td
a 525tds
a intercooler tam je k cemu
Bez turba je např. 1,9 SDI od koncernu VW.3rroR píše:M3maniac si z vas robi sranduWata píše:E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumihonzibmw píše:
a intercooler tam je k cemu...alebo tam 3 smajlici nestacia?
ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...
no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
tak tak3nge píše:no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
S tou cenou vstřikovače na 100kw jednotku máš pravdu.Já si neuvědomil,že jsem uvedl cenu vstřikovače na 110kw.3nge píše:no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.