Jen ještě mimo, souhlasím s majorem, protože pokud ti prošlo rukama tolik Báw, tak....
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E46 320d Recenze prosím
Podle toho, co tady Adam320 psal, jsem si udělal obrázek o tom, kolik mu prošlo rukama Baworáků.
Věřím mu, že mu těma rukama prošli, ale vyfocený v časopise.
Promiň Adame, ale na to tvé chvástání jaký jsi mechanik, nerozumím tomu, jak je možné, že nedokážeš říct ze své zkušenosti, kolik stojí repase turba - alespoň přibližně.
Dále nerozumím tomu, že jako mechanik si pleteš dva zásadní systémy vstřikování, Common-Rail a Pumpe-Düse!
A už vůbec nechápu, že jako mechanik nejsi schopen vysvětlit důvod toho, proč si každý dříve mohl na autě udělat téměř všechno sám a dnes si téměř každý na autě neudělá sám téměř nic.
Přihlédnu-li ke tvému psanému projevu, gramatice, slohu a slovosledu, nedovolím si tě typovat na automechanika, ale na podrždráta někde na stavbě.
A sic tvé příspěvky nebyly určeny mé osobě, přesto jsi mě urazil a to, že jsi se zde uchýlil použít bezdůvodně vulgární výrazy, tím sám sebe řadíš na samé sociální dno. Ale ty asi ani nevíš co to znamená, viď?
Věřím mu, že mu těma rukama prošli, ale vyfocený v časopise.
Promiň Adame, ale na to tvé chvástání jaký jsi mechanik, nerozumím tomu, jak je možné, že nedokážeš říct ze své zkušenosti, kolik stojí repase turba - alespoň přibližně.
Dále nerozumím tomu, že jako mechanik si pleteš dva zásadní systémy vstřikování, Common-Rail a Pumpe-Düse!
A už vůbec nechápu, že jako mechanik nejsi schopen vysvětlit důvod toho, proč si každý dříve mohl na autě udělat téměř všechno sám a dnes si téměř každý na autě neudělá sám téměř nic.
Přihlédnu-li ke tvému psanému projevu, gramatice, slohu a slovosledu, nedovolím si tě typovat na automechanika, ale na podrždráta někde na stavbě.
A sic tvé příspěvky nebyly určeny mé osobě, přesto jsi mě urazil a to, že jsi se zde uchýlil použít bezdůvodně vulgární výrazy, tím sám sebe řadíš na samé sociální dno. Ale ty asi ani nevíš co to znamená, viď?
to nebylo na tebe, víš to moc dobře...3nge píše:adam320 píše:Jawak píše:Taky netuším přesně o co mu jde
:
nicméně za odpovědi děkuji...jhá myslim že to stačilo
takove podekovani zahreje u srdce.....jinak nejdrazsi dar od mojich rodicu , byla letenka
je mi líto že jsem Vás vyprovokoval k takovýmu hněvu ale já jsem nikoho urážet nezačal, já jsem se celou dobu slušně ptal na konkrétní věci o autech...
kdybych byl automechanik tak se na to neptám...
a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...
to je všechno co mě zajímalo z financí, o udržbě nikdo nemluvil...
přeju všem příjemnou zábavu v tomto threadu, odpověd jsem již našel na jiných forech a nikomu tam moje dotazy nepřišly zvláštní...ted nemluvím o
..o e30.cz
ke kom ujsem byl sprostej? vždyt si to přečtěte...že jsem se opřel do maniaca je rakceaž na jeho příspěvek vuči mě, jinak mě ten člověk vábec nezajímá...mohu k tomu dodat jen jedno:
M3Maniacu, je mi líto že jsem Těasi urazil svým nepravdivým míněním. Děkuji žes mi to vysvětlil, omlouvám se Ti za své arogantní chování
se zbytkem vaší party hic se už o ničem bavit nehodlám...tohle je sekce techniky, čekal jsem technický odpovědi na technický dotazy, bphuželmě pochopil jen jeden z Vás
nashledanou
ke kom ujsem byl sprostej? vždyt si to přečtěte...že jsem se opřel do maniaca je rakceaž na jeho příspěvek vuči mě, jinak mě ten člověk vábec nezajímá...mohu k tomu dodat jen jedno:
M3Maniacu, je mi líto že jsem Těasi urazil svým nepravdivým míněním. Děkuji žes mi to vysvětlil, omlouvám se Ti za své arogantní chování
se zbytkem vaší party hic se už o ničem bavit nehodlám...tohle je sekce techniky, čekal jsem technický odpovědi na technický dotazy, bphuželmě pochopil jen jeden z Vás
nashledanou
Adame,věř mi,žeadam320 píše:..o e30.cz
ke kom ujsem byl sprostej? vždyt si to přečtěte...že jsem se opřel do maniaca je rakceaž na jeho příspěvek vuči mě, jinak mě ten člověk vábec nezajímá...mohu k tomu dodat jen jedno:
M3Maniacu, je mi líto že jsem Těasi urazil svým nepravdivým míněním. Děkuji žes mi to vysvětlil, omlouvám se Ti za své arogantní chování
se zbytkem vaší party hic se už o ničem bavit nehodlám...tohle je sekce techniky, čekal jsem technický odpovědi na technický dotazy, bphuželmě pochopil jen jeden z Vás
nashledanou
-
honzibmw
- Registrovaný
- Příspěvky: 695
- Registrován: ned 22.10.2006 00:00
- Bydliště: mlada boleslav
- Klubové ID: 1257
- Kontaktovat uživatele:
souhlasim,meli jsme na ni 220tis a stale super,jen se k ni spravne chovat a nemusis se niceho bat.Jawak píše:Proč měnit turbo, co to je za blbost? Jako na co, nějaké silnější?adam320 píše:a že mi nikdo z majitelů který vlastněj 320d a tvrděj že už měnili turbo neni schopnej odpovědět kolik je to stálo taky o něčem vypovídá...
Ty auta se musí umět dobře a pečlivě vybírat a kdo tomu rozumí, neprohloupí
M3maniac si z vas robi sranduWata píše:E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumihonzibmw píše:M3maniac píše: A hele,jeden z dvorkuno jasně 320d přecé nemá turbo to má jen 325td
a 525tds
a intercooler tam je k cemu
Bez turba je např. 1,9 SDI od koncernu VW.3rroR píše:M3maniac si z vas robi sranduWata píše:E46 (320dA tj 110k/150) turbo ma!!! Kdo mi tvrdi ze ne tak tomu asi nerozumihonzibmw píše:
a intercooler tam je k cemu...alebo tam 3 smajlici nestacia?
ktory diesel v dnesnej dobe nema turbo...kazdy ma...
Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
-
3nge
- Registrovaný
- Příspěvky: 475
- Registrován: ned 30.01.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
- Tuning
- Registrovaný
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát 28.10.2005 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 1585
tak tak3nge píše:no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
S tou cenou vstřikovače na 100kw jednotku máš pravdu.Já si neuvědomil,že jsem uvedl cenu vstřikovače na 110kw.3nge píše:no na 100kW verze je cena jednoho vstriku cca 3 tisice (krome toho jednoho ridiciho , tam je cena dvojnasobna) a ani u origo dealera to neni o moc vic . Turbo se da zrepasovat vymenym zpusobem za cca 10k.picek píše:Co se týče verze e-46 s 2,0d 100kw vyráběném od roku 98 do roku 01 už byl sice od předkomůrkových TDSek vybavený přímým vstřikem čerpadlo tryska(obdoba TDi)kterou pro BMW vyráběla na zakázku fa:Steyer,ale nestál za moc.Jeho hlučnost,velký turboefekt a poruchovost čerpadel okolo 100tkm je hodně častá.
Diskuse ohledně poruchovosti turbodmychadla je u této verze určitě na místě.Odcházely opravdu velmi často okolo 100 tisíc km a nikdo není do dnešního dne schopen říci proč.
Od poloviny roku 2001 přišla nová generace 2,0dieselového motoru se vstřikováním common railu se stejným výkonem 100kw u kterého už k problémům přehřívání a poruchovosti turbodmychadel tak často nedocházelo.Poruchové ale byly vstřikovače common railu okolo 100 tisíc km.Tento motor je mnohem kultivovanější a netrpí tak velkým turboefektem jako předchozí generace.
Varianta se 110kw a šestikvaltem je nejrozumější volbou už díky poučení se automobilky z předchozích chyb.
Byla tady také otázka repase turba..............cena se pohybuje(záleží koho tím pověříš) od 25 do 35 tísíc Kč.Nové vyjde i s prací v autor.servise cca 45 tisíc.
Cena jednoho vstřikovače je cca 11 tisíc.Jsou tady ale firmy,které ve většině případů dokáží vstřikovače vyčistit a repasovat za čtvrtinovou cenu.
Z mého pohledu výběru je tedy varianta 110kw 330nm šestikvalt ta nerozumější.
Je ovsem pravda , ze ma mensi kultivovanost a vetsi turboefekt.
Cenu repase turba jsem uvedl jen orientačně bez výměnného způsobu, kterou dělal jeden z mých známých na 320d z r.v 2000.
Já když kupoval novou 320d, 5/2004,tak jsem se taky problémům nevyhnul.Zavedení nějaké náhrady FAPu do výroby(norma euro4) dělalo pěkný bordel a nevěděli co s tím,tak stále přehrávali SW.Teprve po roce a půl se SW povedl a vše je v pořádku.
