cau zajmalo by me jak moc velkej zásah je když chci vyměnit na e36 318iS přední brzdy i s kotoucema???popřípadě z jakyho bmw tam budou nejlíp a klido i ceny.Dík
men píše:cau zajmalo by me jak moc velkej zásah je když chci vyměnit na e36 318iS přední brzdy i s kotoucema???popřípadě z jakyho bmw tam budou nejlíp a klido i ceny.Dík
neni uplne videt z tveho dotazu co presne chces.jestli je chces jen vymenit za nove nebo dat nejake vetsi.pokud jen vymenit tak to jde v poho jestli jsi trosku zrucny.dva imbusy c.7 na boku brzdice,ocvaknout plisek,zatlacit pistek,a pak dva (myslim 16 orech) srouby na trmenu a mas to dole.jo a imbus c.6 na kotouci.pred montazi poradne vycisti a promaz dosedaci plochy medenkou
Cau, pokud chces i maly upgrade, ma rada je nasledujici. Momentalne bys mel mit vpredu kotouce 286mm. Vymen je za kotouce z E46 328i, ty maji 300mm. Musi se ale krom kotouce vymenit jeste dil c.2: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05
Po tomto upgradu uz nepujdou dat na auto 15" kola!
ok dík takže akorat koupim ty kotouce a vyměnim je za stavající,třmen se taky musí menit za večí????nebo ktery vetší třmen by tam šel???radši když už tak vetší kotouc i třmen
no nevim kolik vazej v isu ale naky to kylo by bylo navíc to urcitě ale z m3 bych je tam nedaval jednak love a druhak na mejch 140 poníku to nema moc smysl,kdyby tam sli třeba brzdy z 325 a třmeny nebo ja newim z kteryho modelu tam budou pasovat????
men píše:no nevim kolik vazej v isu ale naky to kylo by bylo navíc to urcitě ale z m3 bych je tam nedaval jednak love a druhak na mejch 140 poníku to nema moc smysl,kdyby tam sli třeba brzdy z 325 a třmeny nebo ja newim z kteryho modelu tam budou pasovat????
men píše:no nevim kolik vazej v isu ale naky to kylo by bylo navíc to urcitě ale z m3 bych je tam nedaval jednak love a druhak na mejch 140 poníku to nema moc smysl,kdyby tam sli třeba brzdy z 325 a třmeny nebo ja newim z kteryho modelu tam budou pasovat????
325 ma stejne brzdy jako iso(e36)
Tak tak, ISo má "šestiválcový" brzdy.. Ale je o pěkných pár kilo lehčí jak šestivály, takže taky asi brzdí o něco líp...
men píše:no nevim kolik vazej v isu ale naky to kylo by bylo navíc to urcitě ale z m3 bych je tam nedaval jednak love a druhak na mejch 140 poníku to nema moc smysl,kdyby tam sli třeba brzdy z 325 a třmeny nebo ja newim z kteryho modelu tam budou pasovat????
325 ma stejne brzdy jako iso(e36)
Tak tak, ISo má "šestiválcový" brzdy.. Ale je o pěkných pár kilo lehčí jak šestivály, takže taky asi brzdí o něco líp...
pred 325 jsem mel iso a brzdy dobre.Dal bych tam vrtane zimm a sport desky treba ferodo Ds2500 a nechal bych to byt. A zadek kdyz uz z 328 (ma vetrane kotouce)
jj jako brzdí to good akorat mě láká větší pruměr kolik ma 328 prumer kotouce???jednou by se to mohlo hodit přemejslim a shanim info o komresoru do bmw tak proto ,ale zatim je to jen ve hvezdách nejdřiv musim složit bawo dohromady
men píše:jj jako brzdí to good akorat mě láká větší pruměr kolik ma 328 prumer kotouce???jednou by se to mohlo hodit přemejslim a shanim info o komresoru do bmw tak proto ,ale zatim je to jen ve hvezdách nejdřiv musim složit bawo dohromady
e36 328 stejny jako iso a 46 ma myslim 300mm uz ti to tu nekdo psal
Na jaře jde do mého kombíku koutouče průměru 325 mm měl jsem je doteď na e30a byj jsem nadmíru spokojen.
Sežeň pořádný brzdiče z e46 a osaď je na auto a máč to
Co? Příští rok jen brzdy a stím spojené 17" kola . Maximálně tuhej podvozek a velice dobré zabezpečení.
Mám ho pro každodení ježdění a nechci,aby mě někde nechal.
hm me spíš zajmalo jako mechanicky díly ,jako jestli musim neco menit když chci vyměnit třmen a kotouc za větší????a nebo stačí sehnat větší kotouc a vetší třmen vyměnit a pasuje???třeba práve z ty e46
N ohlavně nenatírej dosedací plochy měděnkou, protože se dostaneš mimo povolenou toleranci házivosti a začne ti kotouč kopat. Měděnkou natči maximálně růžky destiček a ten plíšek, kde dosedá na brzdič(takže vlastně taky dosedací plocha )