Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Kotouče a destičky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od momento »

jak jsi dopadl?.....má pro tebe dobrý ceny, nebo máš ještě někde lepší?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od matiz »

taky potrebuju na svoje nove desky a nejspis i zadni kotouce.Nemate nekdo zajimave slevy ???
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#23 Příspěvek od Tuning »

já doteď bral díly tady u nás z celkem velké prodejny autodílů za velkoobchod(prostě jsou to mrd.y a neví co si nahodit na doporučených cenách), ale zjistil jsem, že z http://www.mjauto.cz mám pomalu nižší ceny bez živnosťáku jako normální zákazník,tak to beru všechno tam...popř. plechařina a jiné věci je nejlepší a nejlevnější v Polsku v Gliwicích každou neděli..Jsou to origo díly z rozebraných aut!
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Klubové ID: 1257
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od honzibmw »

mjauto je nejlevnejsi pokud nemas velke odbery v Kelly a jedine Zimm... ate powerdisk na mem 325 vydrzeli 8tis km a uz ,,kopali" Zimm stale drzi a zerou min desky nez drazka.vyborne jsou prej uhlikova bremba ale nemam vlastni zkusenost
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Whisky »

honzibmw píše:mjauto je nejlevnejsi pokud nemas velke odbery v Kelly a jedine Zimm... ate powerdisk na mem 325 vydrzeli 8tis km a uz ,,kopali" Zimm stale drzi a zerou min desky nez drazka.vyborne jsou prej uhlikova bremba ale nemam vlastni zkusenost
Ty Zimm mi taky doporucoval kluk co je ma na 540i a ATE rikal, ze mel v servisu dost reklamaci. Ted mam nabidku na komplet Brembo kotouce - ale nevim jestli ty carbon + desky ATE + cidla kolem 6t..
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Klubové ID: 1257
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od honzibmw »

Whisky píše:
honzibmw píše:mjauto je nejlevnejsi pokud nemas velke odbery v Kelly a jedine Zimm... ate powerdisk na mem 325 vydrzeli 8tis km a uz ,,kopali" Zimm stale drzi a zerou min desky nez drazka.vyborne jsou prej uhlikova bremba ale nemam vlastni zkusenost
Ty Zimm mi taky doporucoval kluk co je ma na 540i a ATE rikal, ze mel v servisu dost reklamaci. Ted mam nabidku na komplet Brembo kotouce - ale nevim jestli ty carbon + desky ATE + cidla kolem 6t..
ty bremba budou good ale jak rikam Zimm fungujou jak maji a super tam vypadaji.desky mam ate a na zimu super super.super jsou ty sportovni desky od feroda ale dlouho se zahrivaji a pak teda fungujou na vybornou
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#27 Příspěvek od Tuning »

já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Klubové ID: 1257
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od honzibmw »

Tuning píše:já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)
pak pisni jak jsi spokojen ty me dost zajimaji
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od dsvatos »

honzibmw píše:
Tuning píše:já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)
pak pisni jak jsi spokojen ty me dost zajimaji
Hele, nechci kecat, ale... Uhlíkový brzdy sice brzděj suprově a horko jim nevadí, ale podle mě maj jednu velkou nevýhodu. Nebrzděj studený :( Je to přesně naopak jak klasický ocelolitinový.. Na okruhu je to super, protože nevychladnou, ale při normálním ježdění se nemůžou ohřát na svou pracovní teplotu.. Nejsou ty uhlíkový kotouče náhodou jen pro sportovní použití??? Páč pokud by byly, při normálním provozu by to asi bylo o hubu s tím jezdit..
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Klubové ID: 1257
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od honzibmw »

dsvatos píše:
honzibmw píše:
Tuning píše:já budu dávat uhlíková Bremba + desky ATE(nehoří při intenzivnějším brz..)
pak pisni jak jsi spokojen ty me dost zajimaji
Hele, nechci kecat, ale... Uhlíkový brzdy sice brzděj suprově a horko jim nevadí, ale podle mě maj jednu velkou nevýhodu. Nebrzděj studený :( Je to přesně naopak jak klasický ocelolitinový.. Na okruhu je to super, protože nevychladnou, ale při normálním ježdění se nemůžou ohřát na svou pracovní teplotu.. Nejsou ty uhlíkový kotouče náhodou jen pro sportovní použití??? Páč pokud by byly, při normálním provozu by to asi bylo o hubu s tím jezdit..
to byla jedna z mojich obav proto jsem nakonec vzal radeji Zimm.ale nevim
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#31 Příspěvek od Tuning »

to dsvatos:máš pravdu, že uhlíkové kotouče mají tu vlastnost, že suprově brzdí až když se dostanou na provozní teplotu a pak nevadnou a brzdi a za studena mají slabší efekt brzdění. Pár takových jsem jezdil a chce se to s něma naučit jezdit(spíš počítat s tím, že moc nebrzdí) ,ale tyto Bremba co prodávají třeba u mjauto nemají tolik procent uhlíku a tudíž jsou vhodné i pro normální provoz....spíš dle mě budou tvrdší a budou trošku víc papat desky...
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od dsvatos »

Tuning píše:to dsvatos:máš pravdu, že uhlíkové kotouče mají tu vlastnost, že suprově brzdí až když se dostanou na provozní teplotu a pak nevadnou a brzdi a za studena mají slabší efekt brzdění. Pár takových jsem jezdil a chce se to s něma naučit jezdit(spíš počítat s tím, že moc nebrzdí) ,ale tyto Bremba co prodávají třeba u mjauto nemají tolik procent uhlíku a tudíž jsou vhodné i pro normální provoz....spíš dle mě budou tvrdší a budou trošku víc papat desky...
Já si taky říkám asi to stejný.Páč přeci nemůžou jen tak prodávat čistokrevný sportovní brzdy jen tak.. by si to někdo koupil a v první zatáčce to díky studenejm brzdám rozštípal :( Takový kotouče by ani nemohly mít homologaci, bylo by to vážně těžce o hubu..
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Whisky »

dsvatos píše:
Tuning píše:to dsvatos:máš pravdu, že uhlíkové kotouče mají tu vlastnost, že suprově brzdí až když se dostanou na provozní teplotu a pak nevadnou a brzdi a za studena mají slabší efekt brzdění. Pár takových jsem jezdil a chce se to s něma naučit jezdit(spíš počítat s tím, že moc nebrzdí) ,ale tyto Bremba co prodávají třeba u mjauto nemají tolik procent uhlíku a tudíž jsou vhodné i pro normální provoz....spíš dle mě budou tvrdší a budou trošku víc papat desky...
Já si taky říkám asi to stejný.Páč přeci nemůžou jen tak prodávat čistokrevný sportovní brzdy jen tak.. by si to někdo koupil a v první zatáčce to díky studenejm brzdám rozštípal :( Takový kotouče by ani nemohly mít homologaci, bylo by to vážně těžce o hubu..
Kazdopadne sportovni kotouce od bremba nejsou za 1600ks, ale za 5000ks Nejaka primes uhliku tam bude, ale nemyslim si, ze by to nebrzdilo.
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#34 Příspěvek od error-motohanz »

ty bremba me zajimaj...mal jsem ty vrtany zimmermany a absolutni spokojenost, skvely vlastnosti hlavne za mokra, neexistovalo takovy to nebrzdeni nez se ocistej od vody....
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Klubové ID: 1257
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od honzibmw »

error-motohanz píše:ty bremba me zajimaj...mal jsem ty vrtany zimmermany a absolutni spokojenost, skvely vlastnosti hlavne za mokra, neexistovalo takovy to nebrzdeni nez se ocistej od vody....
presne ma zkusenost a hlavne se snaseji s vetsinou desticek vubec nepiskaji
davidj
Registrovaný
Příspěvky: 577
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Klubové ID: 1387
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od davidj »

To jsou ta ATE tak špatný ? Uvažuji že koupím desky dopřdu i dozadu i s kotočema . Jsou zajímavý ale preferuji funkčnost
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#37 Příspěvek od Tuning »

já jsem dost často používal ATE + ATE a bylo to naprosto v pohodě a hlavně to fungovalo! Další věc je kde byli ATE vyrobeny, dalo se to poznat podle značky na štítku,ale už si kulové pamatuju...

jen spousta lidí mi potvrdilo, že na Brambory to není zrovna dobrá volba...tam je prý origo Jurid a to tam funguje...já Juridy nechci vidět ani omylem...
davidj
Registrovaný
Příspěvky: 577
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Klubové ID: 1387
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od davidj »

Mě se líbí hlavně designem , ale jak jsem psal hlavní je funkčnost .
Jen pro informaci nezasvěcenému , co má E46-ka z prvovýroby ?
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#39 Příspěvek od Tuning »

Jurid
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Klubové ID: 1257
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od honzibmw »

pouzival jsem ate+ate take a spokojenost jen ty powerdisky se zkrivily po 8 tisicich ale uznali reklamaci tak poho
Odpovědět