Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
posilovač řízení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
čau, včera jsem se trošku točil na místě (cca 10koleček), plnej rejd, 4ot, jednička, předek stojí, zadek ho objiždí pak jsem odjel a všiml jsem se že mi sakra z tuha řízení, posilovač skoro ani nešel, ale to jen na volnoběh, když jsem přidal cca na 3000ot., u motoru to bylo trošku postřikany kapalinou ze serva, ale nevím odkud, ráno přijdu k autu a chovalo se to normálně, napadá vás čím to je?
je rozdíl v tlaku serva v dorazu a mimo něj?
za normálních okolnosti totiž kapalina vůbec ven neleze.
je rozdíl v tlaku serva v dorazu a mimo něj?
za normálních okolnosti totiž kapalina vůbec ven neleze.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Hochu, mám takovej dost nepříjemnej pocit, že sis vykurvil řízení. Když dáš totiž kola do rejdu na doraz, je potřeba o malinkej kousíček volant vrátit. Když je řízení na doraz, v systému posilovače hóódně stoupne tlak kapaliny a ta většínou vyrazí gufero na konci hřebene nebo jiný těsnění. A málokterý řízení jde přetěsnit, většinou je slisovaný z fabriky a musí se tedy dát celý nový... Takže se teď hodně pomodli, ať je to jen nějaká blbost, nebo ať to jde přetěsnit, jinak si půjdeš za těžký love kupovat řízení. A třeba origo řízení na blbou Sierru stojí asi 20 litrů...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ale divný je právě to že ráno už to bylo ok.dsvatos píše:Hochu, mám takovej dost nepříjemnej pocit, že sis vykurvil řízení. Když dáš totiž kola do rejdu na doraz, je potřeba o malinkej kousíček volant vrátit. Když je řízení na doraz, v systému posilovače hóódně stoupne tlak kapaliny a ta většínou vyrazí gufero na konci hřebene nebo jiný těsnění. A málokterý řízení jde přetěsnit, většinou je slisovaný z fabriky a musí se tedy dát celý nový... Takže se teď hodně pomodli, ať je to jen nějaká blbost, nebo ať to jde přetěsnit, jinak si půjdeš za těžký love kupovat řízení. A třeba origo řízení na blbou Sierru stojí asi 20 litrů...
řizeni stoji 20klacku, co sem se dival do ETK, lepší nedělat pičoviny vůbec

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
JaraX: No, poránu mohl bejt ztuhlejší olej v servu, takže všechno šlapalo. Brzo poznáš, jestli budeš mít pod řízením kapky nebo loužičky červenýho ATF... Chce si to lehnout pod auto a koukat.. Popřípadě od řízení oddělat a odtáhnout ty manžety co jsou na tyčích řízení. Pokud se ti z manžety vylije kapalina, běž si rovnou koupit nějakej festovní špagát a jdi si najít pěknej stom 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
no kapalina z toho ukapává všude možně z hadic co jdou z řízení do chladiče. v místě kdy přechází hadice v trubku a pak trubka v hadici. tam to občas ukápne.dsvatos píše:JaraX: No, poránu mohl bejt ztuhlejší olej v servu, takže všechno šlapalo. Brzo poznáš, jestli budeš mít pod řízením kapky nebo loužičky červenýho ATF... Chce si to lehnout pod auto a koukat.. Popřípadě od řízení oddělat a odtáhnout ty manžety co jsou na tyčích řízení. Pokud se ti z manžety vylije kapalina, běž si rovnou koupit nějakej festovní špagát a jdi si najít pěknej stom
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Tak to by nebylo zas tak neřešitelný a snad ani drahý.. Hlavně aby ti to nechcalo přímo z řízení.. Všechno hezky opucuj, odmasti, nahoď motor, někdo ať točí volantem z rejdu do rejdu a ty koukej..JaraX píše:no kapalina z toho ukapává všude možně z hadic co jdou z řízení do chladiče. v místě kdy přechází hadice v trubku a pak trubka v hadici. tam to občas ukápne.dsvatos píše:JaraX: No, poránu mohl bejt ztuhlejší olej v servu, takže všechno šlapalo. Brzo poznáš, jestli budeš mít pod řízením kapky nebo loužičky červenýho ATF... Chce si to lehnout pod auto a koukat.. Popřípadě od řízení oddělat a odtáhnout ty manžety co jsou na tyčích řízení. Pokud se ti z manžety vylije kapalina, běž si rovnou koupit nějakej festovní špagát a jdi si najít pěknej stom
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
sedma bude už jen na slušný svezení, TDS je super, neví co ti nesedi.RuDoSh píše:za prve je potreba to umet a za druhe je potreba na to mit auto..... TDS mi neprijde jako ideal auto na "kraveni"JaraX píše:řizeni stoji 20klacku, co sem se dival do ETK, lepší nedělat pičoviny vůbec
A to si chces koupit sedmicku?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Při výměně servokapaliny se kola natočí několikrát do plnýho rejdu, při nastartovaném motoru, aby se dostala všude kapalina. Dokud je to zavzdušněný, nemusí to tak běhat. Po opakovaném vytočení se to odvzdušní a pak by to už nemělo dělat problémy. Když se kapalina někde ztrácí(ukapává) a v nádobce je stejně, tak se můžou tvořit vzduchový bublinky v hadicích. Takže zase protočit na obě strany několikrát a přejde to. S tím zavzdušněním hadic to byl návrh. Nebo to chce napnout klíňák. Asi tím už někoho začnu s tím klíňákem nuditskautik píše:jak se odvzdusnuje servopumpa??gyrous píše:Asi se netočí servočerpadlo jak má, když potřebuje k vyšším výkonům vyšší otáčky. Nebo to taky může být zavzdušněný.
