Jaky olej do 325tds E36
-
jeckyl
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 08.10.2006 00:00
-
Olda H
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Olda H
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
-
jeckyl
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 08.10.2006 00:00
-
Olda H
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
major
- Registrovaný
- Příspěvky: 1117
- Registrován: stř 06.04.2005 00:00
- Bydliště: UL
- Klubové ID: 677
Do TDSa můžeš nalít praktycky cokoli mimo olejů s HTHS nižší než 3,5. To jsou speciální oleje SAE 0W-30 či 5W-30 pro prodloužené výměnné lhůty. Doporučuji pro celoroční provoz oleje třídy SAE 5W-40 nebo 10W-40 jak tu psali kluci přede mnou. Proplachovat před výměnou skutečně nemusíš, ale já to pro klid v duši dělám a u TDSa které má již horší turbo to vyloženě doporučuji. Odstraníš tím prakticky všechen starý vyjetý olej a nedojde potom k narušení nové náplně. Stačí použít nějakou levnější SAE 15W-40, projet se tak dvacet km, vypustit a potom aplikovat náplň provozní. Pokud se chceš o olejích dovědět více, spoustu toho je v threadu "Jaký olej" v této sekci. Na oleje do TDSa jsem odpovídal již několikrát.
Doporučuji ti než se na cokoli zde zeptáš nejdříve použít vyhledávač, uvidíš že tak najdeš odpovědi na spoustu věcí. Spousta problémů a dotazů na provoz našich miláčků se tu již v minulosti probírala.
Doporučuji ti než se na cokoli zde zeptáš nejdříve použít vyhledávač, uvidíš že tak najdeš odpovědi na spoustu věcí. Spousta problémů a dotazů na provoz našich miláčků se tu již v minulosti probírala.
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
Jinak, ještě doplním Majora.. Dobrej web i s poradnou je http://www.oleje.cz Tam si docela počtete 
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
major píše:Do TDSa můžeš nalít praktycky cokoli mimo olejů s HTHS nižší než 3,5. To jsou speciální oleje SAE 0W-30 či 5W-30 pro prodloužené výměnné lhůty. Doporučuji pro celoroční provoz oleje třídy SAE 5W-40 nebo 10W-40 jak tu psali kluci přede mnou. Proplachovat před výměnou skutečně nemusíš, ale já to pro klid v duši dělám a u TDSa které má již horší turbo to vyloženě doporučuji. Odstraníš tím prakticky všechen starý vyjetý olej a nedojde potom k narušení nové náplně. Stačí použít nějakou levnější SAE 15W-40, projet se tak dvacet km, vypustit a potom aplikovat náplň provozní. Pokud se chceš o olejích dovědět více, spoustu toho je v threadu "Jaký olej" v této sekci. Na oleje do TDSa jsem odpovídal již několikrát.
Doporučuji ti než se na cokoli zde zeptáš nejdříve použít vyhledávač, uvidíš že tak najdeš odpovědi na spoustu věcí. Spousta problémů a dotazů na provoz našich miláčků se tu již v minulosti probírala.
a není přímo nějakej shit na proplach? viděl jsem i jakousi přísadu do oleje na vyčistění před výměnou.
-
marek26
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Major prosim ta tu uvadzas ze preplachujes sae 15w40 ale to potom nevadi ze pouzivam celorocne 5w-40? lebo vieme ze vzdy tam nejaky ten 0,5l zostane a potom sa mi zmiesaju 15w-40 s 5w-40. Alebo to nevadi?major píše:Do TDSa můžeš nalít praktycky cokoli mimo olejů s HTHS nižší než 3,5. To jsou speciální oleje SAE 0W-30 či 5W-30 pro prodloužené výměnné lhůty. Doporučuji pro celoroční provoz oleje třídy SAE 5W-40 nebo 10W-40 jak tu psali kluci přede mnou. Proplachovat před výměnou skutečně nemusíš, ale já to pro klid v duši dělám a u TDSa které má již horší turbo to vyloženě doporučuji. Odstraníš tím prakticky všechen starý vyjetý olej a nedojde potom k narušení nové náplně. Stačí použít nějakou levnější SAE 15W-40, projet se tak dvacet km, vypustit a potom aplikovat náplň provozní. Pokud se chceš o olejích dovědět více, spoustu toho je v threadu "Jaký olej" v této sekci. Na oleje do TDSa jsem odpovídal již několikrát.
Doporučuji ti než se na cokoli zde zeptáš nejdříve použít vyhledávač, uvidíš že tak najdeš odpovědi na spoustu věcí. Spousta problémů a dotazů na provoz našich miláčků se tu již v minulosti probírala.
mozes sa k tomu vyjadrit?
Dakujem ti.
-
major
- Registrovaný
- Příspěvky: 1117
- Registrován: stř 06.04.2005 00:00
- Bydliště: UL
- Klubové ID: 677
Samozřejmě, že ideální by bylo proplachovat SAE 5W-40, ale důvody jsou pochopitelně cenové. Nicméně to je rozhodně lepší alternativa než když tam zůstane 0,5 l vyjetého SAE 5W-40. A při současné výměně olejového filtru a opravdu pořádném "odkapání" (alespoň 30min.) staré náplně zůstane v systému tak 0,2-0,3l. Tudíž výplachová náplň novou prakticky vůbec neovlivní a ještě jste se zbavily toho černého šlemu, který vám na stěnách při klasické výměně zůstane prakticky vždy.marek26 píše:Major prosim ta tu uvadzas ze preplachujes sae 15w40 ale to potom nevadi ze pouzivam celorocne 5w-40? lebo vieme ze vzdy tam nejaky ten 0,5l zostane a potom sa mi zmiesaju 15w-40 s 5w-40. Alebo to nevadi?
mozes sa k tomu vyjadrit?
Dakujem ti.
-
major
- Registrovaný
- Příspěvky: 1117
- Registrován: stř 06.04.2005 00:00
- Bydliště: UL
- Klubové ID: 677
Járo tohle jsme tu již v minulosti probíraly. Jakékoli přísady do oleje NEDOPORUČUJI.JaraX píše: a není přímo nějakej shit na proplach? viděl jsem i jakousi přísadu do oleje na vyčistění před výměnou.
Jinak výplachové oleje existují, ale jejich výroba se již dost omezila. Povětšinou se jedná o silně aditivované minerální oleje, jež jsou většinou dražší než standartní oleje SAE 15W-40, které jsou v současnosti schopny udělat stejnou práci.
-
major
- Registrovaný
- Příspěvky: 1117
- Registrován: stř 06.04.2005 00:00
- Bydliště: UL
- Klubové ID: 677
Ano dobrý web, ale také jsme ho tu v minulosti již zmiňovali.dsvatos píše:Jinak, ještě doplním Majora.. Dobrej web i s poradnou je http://www.oleje.cz Tam si docela počtete
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
a když děláš výplach tak jedeš bez filtru nebo s novým filrem nebo ještě starým???major píše:Járo tohle jsme tu již v minulosti probíraly. Jakékoli přísady do oleje NEDOPORUČUJI.JaraX píše: a není přímo nějakej shit na proplach? viděl jsem i jakousi přísadu do oleje na vyčistění před výměnou.
Jinak výplachové oleje existují, ale jejich výroba se již dost omezila. Povětšinou se jedná o silně aditivované minerální oleje, jež jsou většinou dražší než standartní oleje SAE 15W-40, které jsou v současnosti schopny udělat stejnou práci.
-
major
- Registrovaný
- Příspěvky: 1117
- Registrován: stř 06.04.2005 00:00
- Bydliště: UL
- Klubové ID: 677
Samozřejmě se starým. Nový dám až na provozní náplň. Schválně to zkus a uvidíš kolik sraček ještě s tím výplachem u TDSa vyteče.JaraX píše:a když děláš výplach tak jedeš bez filtru nebo s novým filrem nebo ještě starým???major píše:Járo tohle jsme tu již v minulosti probíraly. Jakékoli přísady do oleje NEDOPORUČUJI.JaraX píše: a není přímo nějakej shit na proplach? viděl jsem i jakousi přísadu do oleje na vyčistění před výměnou.
Jinak výplachové oleje existují, ale jejich výroba se již dost omezila. Povětšinou se jedná o silně aditivované minerální oleje, jež jsou většinou dražší než standartní oleje SAE 15W-40, které jsou v současnosti schopny udělat stejnou práci.
-
Body
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pát 19.11.2004 01:00
- Bydliště: Košice
- Klubové ID: 153
