Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

motor klape

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od castro »

Já bych zkusil nejdřív tu výměnu oleje. V Mostě jsem tomu dával max. a motor šlapal bez nějakých pazvuků. Daleko větší kotlík jsem tomu ale dával ve dvou dnech na strahově, že se mi vypařila skoro půlka oleje a od té doby se začalo ozývat teprve takový klapání jak u dieslu... (mám i-eSo )
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#22 Příspěvek od doxa »

Me odesla pred 14-ti dny vodni pumpa (trochu se to prehralo) a po vymene mi klape neco v motoru. Problem je, ze to dela jak za studena, tak ikdyz je ohratej. Podle toho co tady popisujete tak na to nesedi nic. Myslim, jestli to neni zasekly hydro?
tweety
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Rudná u Prahy
Klubové ID: 575

#23 Příspěvek od tweety »

pokud se ti tam rozletěla ta plastová vrtulka, tak by to mohl dělat nějakej zbytek . :?:
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#24 Příspěvek od doxa »

Rozletela, ale nikde sme nic nenasli, takze se to budto rozemlelo, nebo to tam nekde cestuje, ale nevim kde :-(
porsacek
Registrovaný
Příspěvky: 456
Registrován: úte 11.07.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 787

#25 Příspěvek od porsacek »

kolik mas natoceno Km .Jinac asi bych proplachnul vodni okruch urcite ti tam vyplave nejaky bordel z toho vodnika .
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#26 Příspěvek od doxa »

To netusim, mam tam druhej motor. Ten puvodni by ted mel 220.000 a tenhle vypada ze bude mit vic...
porsacek
Registrovaný
Příspěvky: 456
Registrován: úte 11.07.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 787

#27 Příspěvek od porsacek »

No mozna bych nechal zmerit i kompresni tlaky.No co treba ojnicni loziska teda jestly to zni jako kdyz hazis loziska na plech takove cinkani uplne jine nez zvoni Hydrostel . Dela to pri urcitech otackach vice .
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#28 Příspěvek od doxa »

Tlaky byly ok, kdyz mi tam ten motor montovali, coz je asi 20tkm nazpatek. A to klapani je spis hlubsi...
porsacek
Registrovaný
Příspěvky: 456
Registrován: úte 11.07.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 787

#29 Příspěvek od porsacek »

Kolik si mel ty tlaky byly vsude skoro stejne nebo to nekde litalo :?:
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#30 Příspěvek od doxa »

porsacek píše:Kolik si mel ty tlaky byly vsude skoro stejne nebo to nekde litalo :?:
Bylo to vsechno kolem 11, jestli si dobre pamatuju...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#31 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Tak teď trochu z praxe ale jiné motorizace. Otec měnil hydra na opelu 2litru 16V a po ujetí cca 2kkm začaly hydra klepat zase, sice trochu míň než předtím, ale přeci. Je možné, že se vyběhaly i ty místa v hlavě, kde ty hydra jsou umístěné. Pointa je v tom, že teď mám obavy, že výměna hydroštelů nemusí být spása.
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#32 Příspěvek od doxa »

porsacek píše:No mozna bych nechal zmerit i kompresni tlaky.No co treba ojnicni loziska teda jestly to zni jako kdyz hazis loziska na plech takove cinkani uplne jine nez zvoni Hydrostel . Dela to pri urcitech otackach vice .
No tak uz je to vyreseny. Jak mi menili pumpu, tak nak na ni uz jaksi zapomeli dotahnout remenici. Takze jeden sroub venku, jeden tesne pred vypadnutim a dva povoleny...
Odpovědět