Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
kolísá teplota motoru
Mám problém s kolísání teploty u motoru 2,8 Vanos. Mám to zrepasovaný ve starším Bmw E21. Ale je to kompletní motor s příslušenstvím. když tomu dávám kudlu, tak teplota motoru vyleze a naopak když jedu z kopce a brzdím motorem tak se podchladí. Myslím zprávně že je to termostat? Kdyby to bylo chladičem, tak by se motor asi buď vůbec neohřál, nebo naopak by to pořád vařilo. Ale mě se to jízdy hlavně ve městě vyšší otáčky malá rychlost hřeje a nebo z kopce při bržděním kvaltem podchladí. Co si o tom myslíte? Díky za každou odpověď.
Ještě řeším jeden problém. Neustále mi při asi při 5250 otáček začne pokuckávat motor. Mám tam nějaký sportovní filtr, ale neznačkový, tak jsem ho dnes na zkoušku sundal, abych zjistil, jestli se to nedusí, Ale výledek stejnej zkoušel jste někdo jezdit u 2,8 uplně bez filtru? Zajímalo by mě jesli to má plynulej průběch az do omezovače. Taky otázka kde si seriová 2,8 polkne, na kolika je omezovač?
Je tu taky možnost, že mi proměřuje otáčkoměr, je to totiž napojený na starý budíky. Volnoběch mi to ukazuje asi 750-800.
Jsem z toho jelen, ale nedřív se tu zeptám, než abych letěl na diagostiku. a tam mi řekli že je to repasovaný a neví co s tím.
Díky za odpovědi
Je tu taky možnost, že mi proměřuje otáčkoměr, je to totiž napojený na starý budíky. Volnoběch mi to ukazuje asi 750-800.
Jsem z toho jelen, ale nedřív se tu zeptám, než abych letěl na diagostiku. a tam mi řekli že je to repasovaný a neví co s tím.
Díky za odpovědi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak tenhle problém řeším teď na stopro je to vodním čerpadlem...tom28 píše:Mám problém s kolísání teploty u motoru 2,8 Vanos. Mám to zrepasovaný ve starším Bmw E21. Ale je to kompletní motor s příslušenstvím. když tomu dávám kudlu, tak teplota motoru vyleze a naopak když jedu z kopce a brzdím motorem tak se podchladí. Myslím zprávně že je to termostat? Kdyby to bylo chladičem, tak by se motor asi buď vůbec neohřál, nebo naopak by to pořád vařilo. Ale mě se to jízdy hlavně ve městě vyšší otáčky malá rychlost hřeje a nebo z kopce při bržděním kvaltem podchladí. Co si o tom myslíte? Díky za každou odpověď.
Néééé neboj se, máš vytahaný klínový řemen.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Máš přehřátej motor, on se nenechá a nepustí tě...tom28 píše:Ještě řeším jeden problém. Neustále mi při asi při 5250 otáček začne pokuckávat motor. Mám tam nějaký sportovní filtr, ale neznačkový, tak jsem ho dnes na zkoušku sundal, abych zjistil, jestli se to nedusí, Ale výledek stejnej zkoušel jste někdo jezdit u 2,8 uplně bez filtru? Zajímalo by mě jesli to má plynulej průběch az do omezovače. Taky otázka kde si seriová 2,8 polkne, na kolika je omezovač?
Je tu taky možnost, že mi proměřuje otáčkoměr, je to totiž napojený na starý budíky. Volnoběch mi to ukazuje asi 750-800.
Jsem z toho jelen, ale nedřív se tu zeptám, než abych letěl na diagostiku. a tam mi řekli že je to repasovaný a neví co s tím.
Díky za odpovědi

A na to jsi přišel jak?gyrous píše:Máš přehřátej motor, on se nenechá a nepustí tě...tom28 píše:Ještě řeším jeden problém. Neustále mi při asi při 5250 otáček začne pokuckávat motor. Mám tam nějaký sportovní filtr, ale neznačkový, tak jsem ho dnes na zkoušku sundal, abych zjistil, jestli se to nedusí, Ale výledek stejnej zkoušel jste někdo jezdit u 2,8 uplně bez filtru? Zajímalo by mě jesli to má plynulej průběch az do omezovače. Taky otázka kde si seriová 2,8 polkne, na kolika je omezovač?
Je tu taky možnost, že mi proměřuje otáčkoměr, je to totiž napojený na starý budíky. Volnoběch mi to ukazuje asi 750-800.
Jsem z toho jelen, ale nedřív se tu zeptám, než abych letěl na diagostiku. a tam mi řekli že je to repasovaný a neví co s tím.
Díky za odpovědi

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Osobně nevím, ale čím víc zahřátej byl, tím míň mi jel. Když je studenej tak je živý normálně.Zajižděl jsem s ním a odvařil jsem ho ani jsem si nevšim teploty a myslel jsem, že mi dochází palivo. Jen jeden kilometr a chudáček mi nevydržel a z kapoty se táhnul mrak. Já to zkoušel jen tak udělat s ním kolečko kolem domku a čerpadlo mi nejelo vůbec, prokluzoval mi klíňák, zjistil jsem to až na druhé zkoušce, pak mi už ani altík nedobíjel. Ale čerpadlo chce nejvíc. Proklínám toho původního majitele, neřekl mi o tom. Ještě si s ním hezky pohovořím. Nevíš náhodou co se stane, když to takhle odvařím?Speedy píše:gyrous píše:A na to jsi přišel jak?tom28 píše:Ještě řeším jeden
Máš přehřátej motor, on se nenechá a nepustí tě...
včera jsem odpozoroval novou věc . Zkusili jsme z větší časti zaslepit vzduchový filtr ale výsledek upně stejnej, ale co mě zaráži je fakt, že když přijedu od někud, tak výfuk je tak zahřátej, že když nasliním prst a dám ho koncovku výfuku, tak z něj zasičí jako u rozpálenejch kotoučů. Což by znamenalo že směs hoří ještě ve výfuku. mohl by to být štpatnej předstih když se o to stará počítač? Nevěřím že by to bylo výfukem, jako že neklade odpor a tím pádem by se propláchlo část směsi do výfuku. Mám tam origo katy + rezonátory a za nima je to zpojené do 60 trubky vnitřní průměr a na konci průchozí tlumič stylu silniční motorky. Asi budu muset na tu diagnostiku.
to je normalni, je treba si uvedomit, ze ne vzdy dochazi k uplnemu spaleni smesi, zvlaste pri tomto, co popisujes.Maikl píše:Když už sme u toho střílení, tak mě to někdy střelí když je motor ve votáčkách a pustim a pak hned prudce sešlápnu plyn (mám laďák - universal a sport filtr), žeby taky svíčky..? Nebo spíš malej odpor vejfuku..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
Ta jsem byl na diagnostice u kámoše, a napsalo to chybí signal rychlosti , ten nemám zapojen a asi mít nebudu, pak nějakej ventil kterej otvírá uhlí asi? Ten nemám zapojen ale to zapojím a pak ještě nějakej ventil říkal tuším egr ventil ale pak o tom mluvil v souvislosti s výfukem. Tak se chci zeptat, jestli ta klapka co je u 2,8 v koncovým tlumici je ovládaná pouze podtlakem, nebo je v tom ještě nějaká elektronika? Musím co nejvíce věcí pozapojovat, jinak se k ničemu nedoberu. A ještě lambda sondy měli prý vysoký hodnoty nějaký 4V. Ale to nebylo hlášeno jako závada.