Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Koupe 330d - na co si davat pozor ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mil4n
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pát 06.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2133
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Mil4n »

Ahoj, moc bych chtel poprosit o radu - zkousel jsem hledat, ale nic nenasel... Poradte na co si dat pozor pri koupi 330d, r.v. 11/2000. To auto ma najeto cca 200000 km a zitra se na nej jedu podivat, ale s BMW nemam vubec zadne zkusenosti, tak at vim na co se divat a na co si dat pozor.

Jinak obecne - je duvod bat se tech 200000 km nebo to neni zadna katastrofa? Nejak me to auto nadchlo, ale prece jenom je to moc penez a nerad bych je vyhodil do vzduchu :-(
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Klubové ID: 3523
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od hopiondra »

konkretne u dieselu je potreba dat vetsi pozornost motoru projet ho diagnostikou kvuli vstrikum bo jeden je pekne drahej,dat si pozor na comon rail a na turbicko doporucuju aby asistoval nekdo skusenej nebo nekdo kdo stim motorem ma najezdeno a muze odhalit nezadouci zvuky
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#3 Příspěvek od ferlin »

Jo, taky u šestiválců a hlavně diesselů občas praskají hlavy. 200 tis není na třílitr nic, spíš bych se bál, že to může mít natočeno klidně půl mega. :(
Velká opatrnost je víc než na místě. Já osobně jsem nenašel odvahu jít do Bawora v ropě.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#4 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

ferlin píše:Jo, taky u šestiválců a hlavně diesselů občas praskají hlavy.
Jo, možná u TDS, ale tohle je Common Rail.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od RuDoSh »

Vlasta píše:
ferlin píše:Jo, taky u šestiválců a hlavně diesselů občas praskají hlavy.
Jo, možná u TDS, ale tohle je Common Rail.
presne tak... mel jsem e34(diesel) na 200k km a ted e39(benzin) taky uz pres 200k km a na motoru sem nic zavazneho delat nemusel.... je na TDSu cerpadlo a vstrik..... pri tech kilometrech, spis budes muset driv nebo pozdej zainvestovat podvozek/brzdy.... ale to je stejne spotrebak :-)
Mil4n
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pát 06.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2133
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Mil4n »

Tak jsem se na to byl s kamaradem podivat a nevypada to tak spatne, ale :

kamarad to chvili ridil a cca mezi 2700-3000 otackami mu prislo, ze tam je pokles vykonu (odhadoval tak 30%) a pak to zase slo - jde o 135kW verzi

napada vas, cim by to mohlo byt?

a co jsem se tedy ruzne dozvedel, tak nejvetsi problem byva turbo a vstriky, daji se nastinit nejake ceny, co by pripadne oprava nebo repase obou stala? Zkratka byt pripraven

predem diky ;-)


Jeste me napadla jedna vec - nejste nahodou nekdo znaly z Plzne nebo z okoli Plzne? To by asi hodne pomohlo, zadarmo bych to samozrejme nechtel, pokud by bylo mozno to auto radeji skouknout.
Odpovědět