dell píše:Dělal jsem opravu řazení na dvou vozech a nikdy nebylo potřeba měnit díl 7. Ta vůle ve spojích č.9 jak píšeš, je to nejpodstatnější. Díly 10 a 11 také není třeba měnit, jsou to podložky a závlačka. Na spodním konci u nich popletli čísla, 10 jsou podložky na obou stranách a 11 jsou závlačky. Omotat drátem díl č.9 je totální blbost. A k těm alternativám, stejně pokud by někdo chtěl nahradit díl č.9 něčím jiným, stejně je nutné vyměnit ty dvě silonová pouzdra. U jednoho auta také chyběl díl 4, byl tam jen takový držák s dírou a zase, výměna silonových pouzder a řazení perfekt ani nebylo znát nepřítomnost tohoto dílu. Vše píšu z vlastní zkušenosti, žádná teorie. Až si někdo tuto výměnu provede, pozná jak to krásně funguje.
Hele, omotat dratem je mozna totalni blbost, ale lidi, co to udelali, si pochvalovali lepsi pocit z razeni. Proto jsem to sem psal. Je to proste levnejsi varianta nakupu nejake specialne konstruovane radici tyce.
Jinak ja zase povazuji za totalni blbost to, kdyz opravujes razeni, vytahnes radici paku a vrazis tam zpet ten puvodni dil c.7. Vzdyt stoji par set korun a nedivil bych se tomu, ze pri vytahovani, kdyz nevis jak na to, ho dost zmrvis.