Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E46 nestartuje jen cvaká a blikaj světla
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Klubové ID: 208
- Kontaktovat uživatele:
a co baterka?FreeTree píše:Dneska jsem tahal kabely na muziku do jedněch dveří a teď mi nejde nastartovat auto. Jen to cvaká a bliknou při tom světla.... nejdou ani rozvítit parkovačky při vypnutým klíčku.... výstražný jdou..... jediný co jsme kuchali tak svorkovnici co jde do dveří, aby jsme tam mohli protáknout dráty.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
Buď máš vyblitou baterku, což je normální pokud je tochu starší a necháč třeba puštěné rádio, nebo jen otevřné dveře.......nebo můžeš mít špatný kontakt na kabelu od baterky....to by znamenalo že bys nenastartoval ale světla by to mnělo stačit nakrmit, pač světla nežerou tolko proudu jako startér. pak se ještě podívej jak je přidělaný zemnící(mínusový) kabel na karoseriji.FreeTree píše:Dneska jsem tahal kabely na muziku do jedněch dveří a teď mi nejde nastartovat auto. Jen to cvaká a bliknou při tom světla.... nejdou ani rozvítit parkovačky při vypnutým klíčku.... výstražný jdou..... jediný co jsme kuchali tak svorkovnici co jde do dveří, aby jsme tam mohli protáknout dráty.....
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
100% baterka také se to u naší e46 stává když se nachají svítit světla v obchoďáku (i blbej blinkr po 3-5h nakupování dá zabrat)
furt někam jezdím starovat přes kabely.








- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
Snad to bude baterka... můžu jí nabíjet aniž bych jí vyndával, někdo mi říkal, že když odpojím baterku na dýl jak 15 min už nenastartuju a musím nechat odtáhnout auto do servisu :-O
V tý svorkovnici jsem provrtal dva dráty, pak jsem je ucvak, ale ty vedli jen do první části svorkovnice a z druhý co jde do dveří už žádný v tomhle místě nejdou...
Ale je mi divný, že nejdou rozvítit ani parkovačky při vypnutým klíčku. Když klíčkem otočím, tak parkovačky jdou, ale potkávací už ne.
V tý svorkovnici jsem provrtal dva dráty, pak jsem je ucvak, ale ty vedli jen do první části svorkovnice a z druhý co jde do dveří už žádný v tomhle místě nejdou...
Ale je mi divný, že nejdou rozvítit ani parkovačky při vypnutým klíčku. Když klíčkem otočím, tak parkovačky jdou, ale potkávací už ne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Klubové ID: 208
- Kontaktovat uživatele:
Normálně ji vyndej a dobij nebo alespon odpoj a neposlouchej trubky co o autech nic neví, protože s těma 15min je strašná kravinaFreeTree píše:Snad to bude baterka... můžu jí nabíjet aniž bych jí vyndával, někdo mi říkal, že když odpojím baterku na dýl jak 15 min už nenastartuju a musím nechat odtáhnout auto do servisu :-O
V tý svorkovnici jsem provrtal dva dráty, pak jsem je ucvak, ale ty vedli jen do první části svorkovnice a z druhý co jde do dveří už žádný v tomhle místě nejdou...
Ale je mi divný, že nejdou rozvítit ani parkovačky při vypnutým klíčku. Když klíčkem otočím, tak parkovačky jdou, ale potkávací už ne.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
Ja jsem mel na mysli prave to, ze bude pravdepodobne ve dverich cidlo a odpojenim toho konektoru nebo treba i poskozenim privodniho kabelu mohlo dojit k aktivaci teto chyby.FreeTree píše:jj... prej když se odpojí konektor a otočí klíčkem, nahlásí to chybu a musí se na diagnostiku.... (čidlem to nebude)
2 FreeTree: Cece nevim co tam presne pachas,ale pokud tam neco vrtas ci odpojujes draty a mas v prednich dverich BAG tak to ses docela frajer (logicky na ty svorkovnici vedou i draty od bagu).
Ja ji radeji odpojoval i kdyz sem sundaval tapec
Kdyz neco takovyho delas, rozhodne odpojit baterku,ale co to tak ctu,radeji to nechat uplne byt. Samo ted musis na diag,ale dopadlo to vcelku bych rekl dobre
2 sumak: Ses si tim jistej ? Mel sem to odpojeny pomerne dost dlouho a nic takoveho se nestalo. Kolik je "delsi doba" ?
Ja ji radeji odpojoval i kdyz sem sundaval tapec
Kdyz neco takovyho delas, rozhodne odpojit baterku,ale co to tak ctu,radeji to nechat uplne byt. Samo ted musis na diag,ale dopadlo to vcelku bych rekl dobre

2 sumak: Ses si tim jistej ? Mel sem to odpojeny pomerne dost dlouho a nic takoveho se nestalo. Kolik je "delsi doba" ?
- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
[quote="Toydolls"]2 FreeTree: Cece nevim co tam presne pachas,ale pokud tam neco vrtas ci odpojujes draty a mas v prednich dverich BAG tak to ses docela frajer (logicky na ty svorkovnici vedou i draty od bagu).
Ja ji radeji odpojoval i kdyz sem sundaval tapec
Kdyz neco takovyho delas, rozhodne odpojit baterku,ale co to tak ctu,radeji to nechat uplne byt. Samo ted musis na diag,ale dopadlo to vcelku bych rekl dobre
Toydolls.... ještě musím udělat levou stranu
to každopádně baterku odpojím
Jinak v tý svorkovnici jsou volný dva piny, který jsem pouze provrtal, abych tudy dostal drát (silnější než origo) na nový repro (100W RMS). Celkově musím vlastně skoro celý auto odstrojit, abych natahal kabeláž. Baterka (mám ji v předu) - kufr, rádio - kufr, dveře - kufr, zadní plato - kufr (to si nechávám na konec jako bombonek na dortě) 
Ja ji radeji odpojoval i kdyz sem sundaval tapec
Kdyz neco takovyho delas, rozhodne odpojit baterku,ale co to tak ctu,radeji to nechat uplne byt. Samo ted musis na diag,ale dopadlo to vcelku bych rekl dobre

Toydolls.... ještě musím udělat levou stranu



No pokud si tam neco vrtal,tak predpokladam,ze si tu svorkovnici musel vypojit = chyba BAGuFreeTree píše:
Toydolls.... ještě musím udělat levou stranuto každopádně baterku odpojím
Jinak v tý svorkovnici jsou volný dva piny, který jsem pouze provrtal, abych tudy dostal drát (silnější než origo) na nový repro (100W RMS). Celkově musím vlastně skoro celý auto odstrojit, abych natahal kabeláž. Baterka (mám ji v předu) - kufr, rádio - kufr, dveře - kufr, zadní plato - kufr (to si nechávám na konec jako bombonek na dortě)

JJ ja vim, taky sem to resil s kabelazi,ale ne vyvrtanim,ale napojenim primo na ty PINy
I kdyz doted nejsem schopen se rozhodnout zda to ma vubec vyznam,holt chtelo by to slyset v aute co je to hotove (ale bez zesiku)