Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
motor klape
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1528
- Registrován: úte 06.06.2006 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 665
- Kontaktovat uživatele:
Zdar,
potřebuju pomoc-vim že olej se tu řešil-přečet jsem si k tomu hodně a honě se řešil studenej motor-neni muj problem-muj problém je takový:motor za normalní jízdy přede jako kotě, jenže ve chvíli kdy mu šlapu pár kilometrů na krk a pak zastavim tak klepe jak vyhoněnej diesel..když pak jedu normal tak přestane ale jde mi o to aby byl v poho i při ostřejší jízdě..Jako první nasnadě je samozřejmě olej-resp takový to zdegradování jenže zásek je v tom že byl před 7tis měněnej..Dával jsem tam novej 10w40.Kontroloval jsem ho a je ho tam akorát..a 7táců se mi zdá málo na to abych ho měnil znova..ví někdo něco,poradí někdo??
potřebuju pomoc-vim že olej se tu řešil-přečet jsem si k tomu hodně a honě se řešil studenej motor-neni muj problem-muj problém je takový:motor za normalní jízdy přede jako kotě, jenže ve chvíli kdy mu šlapu pár kilometrů na krk a pak zastavim tak klepe jak vyhoněnej diesel..když pak jedu normal tak přestane ale jde mi o to aby byl v poho i při ostřejší jízdě..Jako první nasnadě je samozřejmě olej-resp takový to zdegradování jenže zásek je v tom že byl před 7tis měněnej..Dával jsem tam novej 10w40.Kontroloval jsem ho a je ho tam akorát..a 7táců se mi zdá málo na to abych ho měnil znova..ví někdo něco,poradí někdo??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
pokud olej ohřeješ na vysokou teplotu, což se ti svižnou jízdou, nebo nějakým řáděním povede raz dva, tak ti s ním (s přehřátým olejem)bohužel už "nekomunikují" hydroštěly...prostě to KLAPE, ....měl jsem stejný problém, tuším že speedy mi psal, že řešením je chladič oleje a kvalitní olej...na nové hydroštěly bych se asi zatím vyprdnul, pokud při studeném motoru beží vše jak má ,tak bych je já osobně neměnil....pohledej ve vyhledávači..už se to tu řešilo....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1528
- Registrován: úte 06.06.2006 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 665
- Kontaktovat uživatele:
nezjistoval sem cim to je-jde z motoru zevnitř-plast jsem nesundaval..na řemen nebo řetez to nevypadá,ten ještě poznám..projel sem forum vyhledávačem a hodně se řešily hydroštely za studena, zmínky o teplym motoru tam jsou a všechno to chápu ale je mi fakt divný že by zdegeneroval olej po 7tisících...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
olej nezdegeneruje, prostě jsou teď vedra a rychle ho ohřeješ, když dáš autu zahulit...... když má 120 stupňů můžeš mít sebelepší, ale při takové teplotě prostě nestíhá....mně to na coupe nikdy necvakalo a jak byl ten sraz v mostě na autodromu tak jsem tam na starym polygonu třošku zařádil, přijel sem zpět a cvakal jak o život, když to zchladlo...přestalo to...myslím, že to bude tenhle problém...hydroštely nejsou prostě nové maj nalítáno 160 tis a začínají se ozývat....320i píše:nezjistoval sem cim to je-jde z motoru zevnitř-plast jsem nesundaval..na řemen nebo řetez to nevypadá,ten ještě poznám..projel sem forum vyhledávačem a hodně se řešily hydroštely za studena, zmínky o teplym motoru tam jsou a všechno to chápu ale je mi fakt divný že by zdegeneroval olej po 7tisících...
- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak...Můžu potvrdit...V nedělu sem jel s báwem na koupák a lepil se na mě Passát tak sme jeli svižnější jízdou, ale bylo vidět, že Passát má výkonostní převahu, takže autu sem šlapal hodně na plyn, po pár kilometrech " hraní" a jízdou členitou krajinou mě Passát stejně předjel a mě o kilometr později začaly cvakat hydroštely jak o život...Tak sem na 15 min zastavil na lesní cestě , nechal auto zchladnout a po této pauze zase všechno šlapalo jak mělo...Je to prostě tak, jak se olej ohřeje na velkou teplotu, tak se rozstříká všude možně a už prostě nestíhá...
Jinak mám E36 318i..U 4válců je to bych řek ještě víc náchylnější...

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
nestraším, ale trochu tě potěším ... není to tak nákladné jak na m3 3,2Fikop píše:Ježišimarija NESTRAŠHuska píše:většinou se takto po zátěži projevuje špatnej vanos !!!






-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
Tak kolik by to vyšlo na 323i???Huska píše:nestraším, ale trochu tě potěším ... není to tak nákladné jak na m3 3,2Fikop píše:Ježišimarija NESTRAŠHuska píše:většinou se takto po zátěži projevuje špatnej vanos !!!. kdyby to byly "jen" hydroštely tak to klape nejvíc zastudena a pak se ztiší.... špatnej vanos... přesný opak začne po zahřátí.
![]()
Na to jsi přišel jak?Huska píše:nestraším, ale trochu tě potěším ... není to tak nákladné jak na m3 3,2Fikop píše:Ježišimarija NESTRAŠHuska píše:většinou se takto po zátěži projevuje špatnej vanos !!!. kdyby to byly "jen" hydroštely tak to klape nejvíc zastudena a pak se ztiší.... špatnej vanos... přesný opak začne po zahřátí.
![]()
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
tak že to otec už opravoval ... samozřejmě každému to může klepat trochu jinak, ale osobní zkušenost mám takovou (vyloučit jinou závadu nemůžu) a docela mě zajímá jestli to klepe někomu z kluků, kteří psali a nemá vanos? cenu nevím ale zkusímse zeptat jestli si pamatujeSpeedy píše:Na to jsi přišel jak?



