Nejdřív bych šel do pojistek jestli není přepálená.....
Pak zkus prohodit výbojky, tak poznáš jestli to je výbojkou nebo ne, ale myslim že výbojka to nebude, ta vydrží fakt dost
Takže bych to viděl buď na vlhkost a následnej zkrat ( pojistka ) nebo pak to trafo či starter....
tak jsem koukal do pojistek, kde všude má e-46 pojistky, v kastliku spolujezdce, nebo jsou i jinde? případně číslo xenon pojistek.....prosim
tohle jde mimo mě......
Jeste se podivej,jak velkou tam mas pojistku,at nemas laboraci jako ja.Vzal sem spatnou,vymenim za novou a nic.Tak znova novou a nic..tak sem pak dal silnejsi a pohoda.Budu hadat,mas tam hnedou 7.5,ze?Ja je aspon mel a taky to vyhazovalo,tak sem tam dal 15 a mam klid
coupe328 píše:Jeste se podivej,jak velkou tam mas pojistku,at nemas laboraci jako ja.Vzal sem spatnou,vymenim za novou a nic.Tak znova novou a nic..tak sem pak dal silnejsi a pohoda.Budu hadat,mas tam hnedou 7.5,ze?Ja je aspon mel a taky to vyhazovalo,tak sem tam dal 15 a mam klid
no, já právě nevim, která to vůbec je, potřeboval bych číslo té pojistky (umístění)
takhle jsem kontroloval všechny a šel jsem postupně, ale nic mi to neřeklo.... tak nevim
Většinou odchází startér,je uvnitř světla,taková černá krabička... Vlhkost to může být taky,ale to by se prvně rosilo světlo zevnitř... Vidím to na tu krabičku,pak teprve trafo...