Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

montáž xeno do e46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#1 Příspěvek od giovanny »

zdravím všechny,, montoval někdo z vás do e 46 místo H7 xeno?? nevidím problém v montáži,ale v tom že aspon já nevím o vybojce která má clonu?? mám obavy že by mohlo dojít k oslnování protijedoucích řidičú,, napište mate li nekdo zkušenost s touhle montáží?? díík všem :)
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#2 Příspěvek od srle »

mrki na ty americky fora. tam to resej hodne
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#3 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

giovanny píše:zdravím všechny,, montoval někdo z vás do e 46 místo H7 xeno?? nevidím problém v montáži,ale v tom že aspon já nevím o vybojce která má clonu?? mám obavy že by mohlo dojít k oslnování protijedoucích řidičú,, napište mate li nekdo zkušenost s touhle montáží?? díík všem :)
Výbojka s clonkou má označení D2R.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#4 Příspěvek od giovanny »

Vlasta píše:
giovanny píše:zdravím všechny,, montoval někdo z vás do e 46 místo H7 xeno?? nevidím problém v montáži,ale v tom že aspon já nevím o vybojce která má clonu?? mám obavy že by mohlo dojít k oslnování protijedoucích řidičú,, napište mate li nekdo zkušenost s touhle montáží?? díík všem :)
Výbojka s clonkou má označení D2R.
děkuji,, :P :P
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matiz »

jsem asi prilis konzervativni,ale ja bych si auto s nabastlenyma xenonama nekoupil.Docela barvite si dokazu predstavit jak nekdo ucvakne drat a spoji ho nejlip elektrikarskou cokoladou s dratama od trafa...Bude do toho tect voda,draty zacnou hnit atd.Je to jenom muj nazor,ale pokud to neni nejaka zbořka,tak bych se na to vykaslal.bylo by mi lito toho auta...Navic budes muset vyvrtat i nejakou diru do svetlometu abys tam dovedl draty na vybojku...
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#6 Příspěvek od giovanny »

matiz píše:jsem asi prilis konzervativni,ale ja bych si auto s nabastlenyma xenonama nekoupil.Docela barvite si dokazu predstavit jak nekdo ucvakne drat a spoji ho nejlip elektrikarskou cokoladou s dratama od trafa...Bude do toho tect voda,draty zacnou hnit atd.Je to jenom muj nazor,ale pokud to neni nejaka zbořka,tak bych se na to vykaslal.bylo by mi lito toho auta...Navic budes muset vyvrtat i nejakou diru do svetlometu abys tam dovedl draty na vybojku...
je vidět že jsi takovou montáž představuješ tak jak by jsi byl schopen ji sám provézt,,, můžu tě ubezpečit že jak funkčně tak esteticky se to zvládnout uplně v poho :wink: jen jde oto kdo to a jak co umí :lol: :lol: :lol:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od matiz »

Myslim ze jsi mne trosku podcenil,ja videl uz hodne podobne zprasenych veci.netvrdim ze se to neda zvladnout,jiste ze da.Ale prave ze malokdo to dokaze.Pro mne by treba bylo schudne reseni puvodni kabelaz zasunout do protikusu konektoru z lampy ktery by byl namontovany v jednotce trafa.Taktez z trafa by vychazel kousek svazku ktery by se zacvaknul do konektoru na lampe (dalkove a parkovacky) a jeden kabel pres konektor vmontovany do vlastni svitilny k vybojce.Jestli to budes delat,dej sem pak odkaz na nejakou fotodokumentaci,takovy maly serialek.Urcite to bude prospesne mnoha lidem.

je to taky tim ze vas nikoho neznam,je jiste ze spousta bude odborniku,ale spousta bude taky nactiletych "tuneru" a zprasit E46 by byla preci jen skoda.

Nemyslel jsem to nijak zle,jenom mi pri te predstave jak jsem ji nastinil bylo lito te káry :wink:
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#8 Příspěvek od giovanny »

matiz píše:Myslim ze jsi mne trosku podcenil,ja videl uz hodne podobne zprasenych veci.netvrdim ze se to neda zvladnout,jiste ze da.Ale prave ze malokdo to dokaze.Pro mne by treba bylo schudne reseni puvodni kabelaz zasunout do protikusu konektoru z lampy ktery by byl namontovany v jednotce trafa.Taktez z trafa by vychazel kousek svazku ktery by se zacvaknul do konektoru na lampe (dalkove a parkovacky) a jeden kabel pres konektor vmontovany do vlastni svitilny k vybojce.Jestli to budes delat,dej sem pak odkaz na nejakou fotodokumentaci,takovy maly serialek.Urcite to bude prospesne mnoha lidem.

je to taky tim ze vas nikoho neznam,je jiste ze spousta bude odborniku,ale spousta bude taky nactiletych "tuneru" a zprasit E46 by byla preci jen skoda.

Nemyslel jsem to nijak zle,jenom mi pri te predstave jak jsem ji nastinil bylo lito te káry :wink:
však já se taky nezlobím,, vím že jsi to nemyslel špatně :wink: je to vždy o improvizaci ,, předřadné relé i trafo zakomponuji uplně mimo ,nechci to strčit někde na podběh aby to namě čučelo jako pero z divanu!! kabeláž taktéž lze ji zakomponovat do svazku a vůbec nic nemusí být na první pohled vidět,, i tvé řešení je na snadě,,ale pořad ještě nemam sehnané DR-2ky pak to budu řešit ,, dělal jsem si takhle už 3 auta a vždy to fungovalo,,ok
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#9 Příspěvek od abdul »

Jak mas vyreseny uchyceni vlastni vybojky? Origo H7 drzi v plastove "patici", ktera se nasazuje do lampy na "zacvaknuti". Ta patice je ze dvou kusu. V jednom drzi ta H7 a druhy je na ni otocny a zacvakava se do samotne lampy. Ta H7 drzi v patici na dvou vlastnich vodicich, ktere jsou takove dva male obdelnikove plisky, kdezto vybojka ma uplne jine uchyceni. Ta drzi v patici dodane s trafem, a to nepasuje na ten protikus na lampe aby se tam pekne zacvaklo:( proste do lampy zacvakne patice na H7 ale ne na vybojku...
mam moznost vzit par "xenon sad" ale nevim nevim jak to do te lampy na H7 nejak pekne dostat... kdyz to nejak dobre vyresis tak dej info, urcite to pak bude "ladit" vice lidi :)
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#10 Příspěvek od giovanny »

abdul píše:Jak mas vyreseny uchyceni vlastni vybojky? Origo H7 drzi v plastove "patici", ktera se nasazuje do lampy na "zacvaknuti". Ta patice je ze dvou kusu. V jednom drzi ta H7 a druhy je na ni otocny a zacvakava se do samotne lampy. Ta H7 drzi v patici na dvou vlastnich vodicich, ktere jsou takove dva male obdelnikove plisky, kdezto vybojka ma uplne jine uchyceni. Ta drzi v patici dodane s trafem, a to nepasuje na ten protikus na lampe aby se tam pekne zacvaklo:( proste do lampy zacvakne patice na H7 ale ne na vybojku...
mam moznost vzit par "xenon sad" ale nevim nevim jak to do te lampy na H7 nejak pekne dostat... kdyz to nejak dobre vyresis tak dej info, urcite to pak bude "ladit" vice lidi :)
toto je snad nejětší zapeklitost h7 jsem ještě nedělal vždy jen h1a tam se to neobejde bez ůpravy paraboly ,stavajicí uchycení h1 se musí uplně zdemontovat, a já použil hliníkovou redukci kterou mi vždy udělá kamarad mají kovovýrobu,,tohle bude obdobné,,uvidím jak to rozdělám,,ale říkám nemám ještě sehnané výbojky dr-2 mají proužek který funguje jako clona,, pak ti dám vědět jestli to do té doby nevyřešíš,,kdybys věděl o tech výbojkách kde je koupit napiš moc dík,, :)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Huska »

Já mám dodělané xenony v H7 lampě a není nic jednoduššího než lehce upravit výbojku, lehce jsem ji opiloval a sem tam něco dolepil a sedí jak má ve správné vzdálenostni atd. Kdykoli během 5minut můžu nasadit klasickou žárovku H7. Lampu jsem vůbec neupravoval jen ty plíšky které drží výbojku jsou o malinko víc napnuté :-).
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#12 Příspěvek od abdul »

giovanny píše:
abdul píše:Jak mas vyreseny uchyceni vlastni vybojky? Origo H7 drzi v plastove "patici", ktera se nasazuje do lampy na "zacvaknuti". Ta patice je ze dvou kusu. V jednom drzi ta H7 a druhy je na ni otocny a zacvakava se do samotne lampy. Ta H7 drzi v patici na dvou vlastnich vodicich, ktere jsou takove dva male obdelnikove plisky, kdezto vybojka ma uplne jine uchyceni. Ta drzi v patici dodane s trafem, a to nepasuje na ten protikus na lampe aby se tam pekne zacvaklo:( proste do lampy zacvakne patice na H7 ale ne na vybojku...
mam moznost vzit par "xenon sad" ale nevim nevim jak to do te lampy na H7 nejak pekne dostat... kdyz to nejak dobre vyresis tak dej info, urcite to pak bude "ladit" vice lidi :)
toto je snad nejětší zapeklitost h7 jsem ještě nedělal vždy jen h1a tam se to neobejde bez ůpravy paraboly ,stavajicí uchycení h1 se musí uplně zdemontovat, a já použil hliníkovou redukci kterou mi vždy udělá kamarad mají kovovýrobu,,tohle bude obdobné,,uvidím jak to rozdělám,,ale říkám nemám ještě sehnané výbojky dr-2 mají proužek který funguje jako clona,, pak ti dám vědět jestli to do té doby nevyřešíš,,kdybys věděl o tech výbojkách kde je koupit napiš moc dík,, :)
ohledne vybojek zkus Hanze, nevim jestli ted aktualne neco ma, ale uz mi vybojky kdysi prodaval za hodne dobry cenovky... 604 200 794
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#13 Příspěvek od abdul »

Huska píše:Já mám dodělané xenony v H7 lampě a není nic jednoduššího než lehce upravit výbojku, lehce jsem ji opiloval a sem tam něco dolepil a sedí jak má ve správné vzdálenostni atd. Kdykoli během 5minut můžu nasadit klasickou žárovku H7. Lampu jsem vůbec neupravoval jen ty plíšky které drží výbojku jsou o malinko víc napnuté :-).
ono to na 100% nejak pujde :) taky to musim nejak poresit...
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#14 Příspěvek od giovanny »

abdul píše:
giovanny píše:
abdul píše:Jak mas vyreseny uchyceni vlastni vybojky? Origo H7 drzi v plastove "patici", ktera se nasazuje do lampy na "zacvaknuti". Ta patice je ze dvou kusu. V jednom drzi ta H7 a druhy je na ni otocny a zacvakava se do samotne lampy. Ta H7 drzi v patici na dvou vlastnich vodicich, ktere jsou takove dva male obdelnikove plisky, kdezto vybojka ma uplne jine uchyceni. Ta drzi v patici dodane s trafem, a to nepasuje na ten protikus na lampe aby se tam pekne zacvaklo:( proste do lampy zacvakne patice na H7 ale ne na vybojku...
mam moznost vzit par "xenon sad" ale nevim nevim jak to do te lampy na H7 nejak pekne dostat... kdyz to nejak dobre vyresis tak dej info, urcite to pak bude "ladit" vice lidi :)
toto je snad nejětší zapeklitost h7 jsem ještě nedělal vždy jen h1a tam se to neobejde bez ůpravy paraboly ,stavajicí uchycení h1 se musí uplně zdemontovat, a já použil hliníkovou redukci kterou mi vždy udělá kamarad mají kovovýrobu,,tohle bude obdobné,,uvidím jak to rozdělám,,ale říkám nemám ještě sehnané výbojky dr-2 mají proužek který funguje jako clona,, pak ti dám vědět jestli to do té doby nevyřešíš,,kdybys věděl o tech výbojkách kde je koupit napiš moc dík,, :)
ohledne vybojek zkus Hanze, nevim jestli ted aktualne neco ma, ale uz mi vybojky kdysi prodaval za hodne dobry cenovky... 604 200 794
DÍÍK tak už jsem se Hanzem domluvil :P
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#15 Příspěvek od abdul »

namas zac... :) tak xenonum zdar :)
tak me napada kdyz si rikal ze si to uz predelaval, jak to potom svitilo? ja mel na kazdym aute bud origo xenony nebo obyc zarovky ale nikdy sem nemel predelany... v origo xenonu je ta cocka kdezto naprudko vybojka bude mit max tu clonku... jak to teda svitilo na tech predelavkach? spokojenost? nebo jde vubec poznat nejaky rozdil oproti origo xenonum?
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#16 Příspěvek od giovanny »

abdul píše:namas zac... :) tak xenonum zdar :)
tak me napada kdyz si rikal ze si to uz predelaval, jak to potom svitilo? ja mel na kazdym aute bud origo xenony nebo obyc zarovky ale nikdy sem nemel predelany... v origo xenonu je ta cocka kdezto naprudko vybojka bude mit max tu clonku... jak to teda svitilo na tech predelavkach? spokojenost? nebo jde vubec poznat nejaky rozdil oproti origo xenonum?
měl jsem e 39 s origo xeno,,pak jsem předělaval a8 a můžu ti říci že pokud dáváš xeno dodatečně do staršich typů světel určených pro h4,h1 třeba,, tak je ta svítivost o malinko horší jako origo je to zpúsobeno bud stářím světla což myslím,nema podst vliv,.spíše to muže být vlastní konstrukcí světla,čírost čočky,atd,ale změna je to podstatná ,opět se mi potvrdilo je tomu pár dní co jsem dodělal manželce cupe e36 před tím vážně dost mizerné a světla byla cistá nemlžila se ale svítilo to všelijak ale ted jsem vážně nechápal jaký rozdíl to je, dle mě se to vyplatí jde přece o bezpečnost nejen být viděn ,,ale také vidět to je taktéž důležité.. u e 46 to chci udělat více méně jen z toho důvodu že jsem si zvykl na bílé světlo jezdím tak 10 až 12 hodin a je to znát že to očím hodně uleví,jinak e46 svítí origo dobře :wink:
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#17 Příspěvek od abdul »

giovanny píše:
abdul píše:namas zac... :) tak xenonum zdar :)
tak me napada kdyz si rikal ze si to uz predelaval, jak to potom svitilo? ja mel na kazdym aute bud origo xenony nebo obyc zarovky ale nikdy sem nemel predelany... v origo xenonu je ta cocka kdezto naprudko vybojka bude mit max tu clonku... jak to teda svitilo na tech predelavkach? spokojenost? nebo jde vubec poznat nejaky rozdil oproti origo xenonum?
měl jsem e 39 s origo xeno,,pak jsem předělaval a8 a můžu ti říci že pokud dáváš xeno dodatečně do staršich typů světel určených pro h4,h1 třeba,, tak je ta svítivost o malinko horší jako origo je to zpúsobeno bud stářím světla což myslím,nema podst vliv,.spíše to muže být vlastní konstrukcí světla,čírost čočky,atd,ale změna je to podstatná ,opět se mi potvrdilo je tomu pár dní co jsem dodělal manželce cupe e36 před tím vážně dost mizerné a světla byla cistá nemlžila se ale svítilo to všelijak ale ted jsem vážně nechápal jaký rozdíl to je, dle mě se to vyplatí jde přece o bezpečnost nejen být viděn ,,ale také vidět to je taktéž důležité.. u e 46 to chci udělat více méně jen z toho důvodu že jsem si zvykl na bílé světlo jezdím tak 10 až 12 hodin a je to znát že to očím hodně uleví,jinak e46 svítí origo dobře :wink:
pokud se ta prestavba povede pekne udelat, tak se to na 100% vyplati... xenon je proste xenon :)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Huska »

abdul píše:namas zac... :) tak xenonum zdar :)
tak me napada kdyz si rikal ze si to uz predelaval, jak to potom svitilo? ja mel na kazdym aute bud origo xenony nebo obyc zarovky ale nikdy sem nemel predelany... v origo xenonu je ta cocka kdezto naprudko vybojka bude mit max tu clonku... jak to teda svitilo na tech predelavkach? spokojenost? nebo jde vubec poznat nejaky rozdil oproti origo xenonum?
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=11667&highlight=xenon+x+oby%E8


no more comment
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět