Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
přehřívání motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát 03.06.2005 00:00
- Bydliště: Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Zkouším poslední možnost, protože sem v koncích. U E36 nakopnu motor,ten se zahřeje na 90 a drží teplotu v pohodě rovných pět minut a pak se to začne přehřívat. Zrovna jsem měnil vodní pumpu a zkoušel jsem i termostat. Vařil jsem ho 20 minut a byl pořád perfektně otevřený,tak už fakt nevím. Když si šáhnu na jakoukoli trubku tak je horká,takže voda tama musí proudit a pod hlavou mi to určitě taky neutíká. Když oddělám víčko od motoru,tak je nádherně čisté a z výfuku taky žádný kondenz nejde. Dík za každou radu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát 03.06.2005 00:00
- Bydliště: Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
mám to jen 1,6 benzín. Právě,že pumpu mám úplně fungl novou,dal jsem ji tam minulý týden.Rozdělal jsem všechny trubky a vyčistil je,ale změna byla jen v tom,že to místo pěti udrželo tak sedm minut. Ještě to teda netopilo. Teď jsem z auta vylezl a ještě,když jsem to prolél pár konvama vody,tak z tama vybruslil ještě malý kousek plastu ze staré pumpy,která se mi rozpadla. Asi pětkrát jsem to odvzdušnil a konečně mi teplota nezačala lézt nahoru ani po dvaceti minutách. Jestli to byl ten blbý kousek plastu a já se kvůli tomu hrabal v autu tři dny tak to mě trefí šlak.
Půjdu to zkusit projet a uvidíme.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
hmm, a nedals tam termostat s jinou teplotou otvírání, než má bejt v autě? Já jsem třeba koukal že u mě jdou asi 4 druhy a každý má trochu jinou teplotu otvírání, tak jestli tam nemáš třeba místo do M40 termostat z M43 nebo naopak.. jinak mě napadá taky jestli neni třeba zanesenej chladič, nebo co viskospojka, vrtule? 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát 03.06.2005 00:00
- Bydliště: Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Díky za rady, nakonec si teda nejsem jistý, čím to doopravdy bylo, ale když jsem to tak sledoval, tak mi pořád tlačil motor vodu zpět do chladiče. Odvzdušnil jsem to, všechna voda se tam pěkně dostala a když se to zahřálo, začalo to vodu tlačit zpět. Sem to dolel párkrát do plných, aby to nemělo kam tlačit to vodu, chytlo se to a je to v poho.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
stejne jako u toho TDS o kterym sem psalsrle píše:uz to mas vyreseny, ale treba to to k necemu bude: tatova sedma se prehrivala taky a v servisu furt neco menili ale nic nepomohlo. pak jsem to odvez k jednomu manikovi a ten vyndal chladic, omyl ho wapkou a bylo po problemech. byl proste zasranej vsema moznyma hnusama. tak trba to k necemu bude....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Kontaktovat uživatele:
caute mam 325i a robilo mi to to iste,vymenil som termostat a uz tolko netlaci ale zase ked otvorim vicko pri teplom motore tak mi to zacne v motore tak bublat ako keby vret... a hadica co je na spodku chladica je po jazde dost studena teda studensia ako ta co ide hore do chladica z motora.... a ked stal na mieste dlsie tak isla hore teplota.... to vidim na visco,ale ten zbytok ..uz si neviem rady...vodna pumpa ok,termostat novy,chladic neucpany,diki za kazdu radu....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
mě se stalo to sameé koupil jsem auto a majitel mi říkal že to vaří ,, vyměnil jsem těsnění pod hlavou i tlakovanou hlavou vše ok složim to a dělalo to zase??? no práce jak na kostele a já blbec jsem si nevšiml že ten maník otočil termostatcalabajka píše:mám to jen 1,6 benzín. Právě,že pumpu mám úplně fungl novou,dal jsem ji tam minulý týden.Rozdělal jsem všechny trubky a vyčistil je,ale změna byla jen v tom,že to místo pěti udrželo tak sedm minut. Ještě to teda netopilo. Teď jsem z auta vylezl a ještě,když jsem to prolél pár konvama vody,tak z tama vybruslil ještě malý kousek plastu ze staré pumpy,která se mi rozpadla. Asi pětkrát jsem to odvzdušnil a konečně mi teplota nezačala lézt nahoru ani po dvaceti minutách. Jestli to byl ten blbý kousek plastu a já se kvůli tomu hrabal v autu tři dny tak to mě trefí šlak.Půjdu to zkusit projet a uvidíme.



calabajka píše:Zkouším poslední možnost, protože sem v koncích. U E36 nakopnu motor,ten se zahřeje na 90 a drží teplotu v pohodě rovných pět minut a pak se to začne přehřívat. Zrovna jsem měnil vodní pumpu a zkoušel jsem i termostat. Vařil jsem ho 20 minut a byl pořád perfektně otevřený,tak už fakt nevím. Když si šáhnu na jakoukoli trubku tak je horká,takže voda tama musí proudit a pod hlavou mi to určitě taky neutíká. Když oddělám víčko od motoru,tak je nádherně čisté a z výfuku taky žádný kondenz nejde. Dík za každou radu.
Sem jen amater, ale mohla by to delat taky Vrtule(vizkozni.spojka), ktera se nesepne pri zahratem motoru a tim neochladi vodu a tim padem se motor vari

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
ne tím to neni i kdyby tam vrtule nebyla vůbec ,,tak se ti musí teplota udržet,to by jsi měl problém až třeba v kopcích nebo dlouhých kolonách,ale pokud je dobrá pumpa pruchozí chladič tak se ti bawo uchladí i bez vrtule,,ale to se nedoporučuje ono to tam neni ze srandy,, trpí pak těsnění i hlava pokud to nefunguje jak má ,přesto že se to uchladí.zásada je ,kontrola vodní pumpy,termostat nový/správně ho nasadit/ kontrola chladiče -průchodnost- odvzdušnit také u bawa důležité!! a pokud to vaří dál tak palice dolů a pak běžný postup optická kontrola tesnění i s toho se dá už předběžně určit vždy je vidět kudy jdou spaliny přes těsnění, natlakovat hlavu ,zbrousit kvúli srovnání ,kontrola bloku motoru, může být křivý třeba po předchozím přehřátí,, pak nové těsnění a složit a musí to jet.eZekiel píše:calabajka píše:Zkouším poslední možnost, protože sem v koncích. U E36 nakopnu motor,ten se zahřeje na 90 a drží teplotu v pohodě rovných pět minut a pak se to začne přehřívat. Zrovna jsem měnil vodní pumpu a zkoušel jsem i termostat. Vařil jsem ho 20 minut a byl pořád perfektně otevřený,tak už fakt nevím. Když si šáhnu na jakoukoli trubku tak je horká,takže voda tama musí proudit a pod hlavou mi to určitě taky neutíká. Když oddělám víčko od motoru,tak je nádherně čisté a z výfuku taky žádný kondenz nejde. Dík za každou radu.
Sem jen amater, ale mohla by to delat taky Vrtule(vizkozni.spojka), ktera se nesepne pri zahratem motoru a tim neochladi vodu a tim padem se motor vari...!
