Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

velka poruchovost dieselu u BMW?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
kamilio
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: sob 08.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od kamilio »

Chci se zeptat, mam moznost koupit z Nemecka necelej rok stare BMW 320d e90, najeto 27000 km, ale zaslechl jsem, ze diesely jsou u BMW hodne poruchovy. Je to pravda?
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od BMWAK »

ne
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Olda H »

Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
kamilio
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: sob 08.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od kamilio »

bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.

Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#5 Příspěvek od Slid »

kamilio píše:
bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.

Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?


Tvůj kámoš je prase!!!!! :roll:
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Olda H »

kamilio píše:
bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.

Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?


Právě o tom jsem psal. Když se k němu bude chovat jak vepř, tak žádnej motor to dlouho nevydrží. Je to jako u závodních motorů. které se ale samozřejmně repasují několikrát za sezonu.
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#7 Příspěvek od srle »

kamilio píše:
bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.

Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?


tak to nevim z ceho by ten motor mel byt aby to vydrzel???


jinak diesely od BMW maji jen tu nejlepsi povest. sam jednoho mam a jsem velmy spokojeny. jak se k autu chovas, tak te taky poveze. zadny motor nema rad plny plyn hned od startu a diesel uz vubec ne.

jinak je 320d super volba
kamilio
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: sob 08.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od kamilio »

bafallo píše:
kamilio píše:
bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.

Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?


Právě o tom jsem psal. Když se k němu bude chovat jak vepř, tak žádnej motor to dlouho nevydrží. Je to jako u závodních motorů. které se ale samozřejmně repasují několikrát za sezonu.

Mam jeste moznost sehnat 520d e60, r.v. 05, najeto do 30tis. km, ale je to o 2tis. EUR drazsi. Mam si priplatit? Neni to pak uz slabej motor pro 5ku? Kdybych to nechal cipnout, tak z toho taky tech 200 koniku dostanu. Co doporucujete?
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#9 Příspěvek od dargon »

na km nezalezi , kdyz s tim jede nejaky prasak tak to za tu kratkou chvili muze taky dokurvit ...
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Olda H »

Sám se musíš rozhodnout, jestli chceš pohodlí nebo sportovnější jízdu. Pětka je o něco větší a pohodlnější a samozřejmně o něco těžší. Trojka na dvoulitr má zase nižší poměr kg/kw. Čip není samospásný. Pravda je, že ti zvedne výkon a točivý moment. Když nebudeš cpát na trojku kdejakou kravinu a budeš se snažit co nejvíce snížit hmotnost samotného auta, tak i s dvoulitrem budeš cítit sílu.
Proto jsem zastáncem cokoliv se dává na auto, tak co možná nejlehčí materiál (kevlar, uhlík) tak na druhou stranu zase něco nepotřebného odložit.
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#11 Příspěvek od srle »

radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od bpytlik »

srle píše:radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.


nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#13 Příspěvek od srle »

bpytlik píše:
srle píše:radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.


nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?


tak jsem na to zrovna kouknul protoze jsem si nebyl jisty. mel jsem ale pravdu. je to ten samy motor. ctyrvalec, 120 kW.

myslim si ze je dvoulitr trochu malo na sest valcu, ne? :)
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Olda H »

srle píše:
bpytlik píše:
srle píše:radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.


nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?


tak jsem na to zrovna kouknul protoze jsem si nebyl jisty. mel jsem ale pravdu. je to ten samy motor. ctyrvalec, 120 kW.

myslim si ze je dvoulitr trochu malo na sest valcu, ne? :)


Samozřejmně to záleží na vkusu každýho, jaký motor a jakou řadu si vybere. Nejdříve stejně chce slyšet jaký kdo má zkušenosti.
V podstatě jde o to, aby věděl že šestiválec má kultivovanější chod než čtyřválec, čím je auto lehčí tím lepší poměr váha / výkon a samozřejmně se musí k autu chovat slušně. Čím více elektroniky tím větší problémy při hledání závad ( nic nefunguje věčně ). Čím vyšší výbava, tím větší náklady na údržbu.
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Lukáš »

kamilio píše:Chci se zeptat, mam moznost koupit z Nemecka necelej rok stare BMW 320d e90, najeto 27000 km, ale zaslechl jsem, ze diesely jsou u BMW hodne poruchovy. Je to pravda?


ano :-D
kamilio
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: sob 08.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od kamilio »

bafallo píše:
srle píše:
bpytlik píše:[quote="srle"]radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.


nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?


tak jsem na to zrovna kouknul protoze jsem si nebyl jisty. mel jsem ale pravdu. je to ten samy motor. ctyrvalec, 120 kW.

myslim si ze je dvoulitr trochu malo na sest valcu, ne? :)


Samozřejmně to záleží na vkusu každýho, jaký motor a jakou řadu si vybere. Nejdříve stejně chce slyšet jaký kdo má zkušenosti.
V podstatě jde o to, aby věděl že šestiválec má kultivovanější chod než čtyřválec, čím je auto lehčí tím lepší poměr váha / výkon a samozřejmně se musí k autu chovat slušně. Čím více elektroniky tím větší problémy při hledání závad ( nic nefunguje věčně ). Čím vyšší výbava, tím větší náklady na údržbu.[/quote]
Doted jsem mel passata tdi 74kw PD, r.v. 2004, ale letos v unoru to do me narval vozrala a auto tahany na stolici (oprava za 200 tis) uz jsem nechtel.
Je mi jasny, ze motorove je BMW nekde jinde, ale dost se bojim, aby ta 3ka nebyla moc mala, ikdyz jsou obe auta ve stejny tride. Byl jsem se na ni kouknout u Bychla a v zadu je tak o 10 cm min mista nez bylo u Passata. Nakonec se stejne asi vykaslu na pasazery v zadu, vetsinou jezdim sam nebo ve dvou. No a az pojedu na dovcu, tak koupim rakev a bude vystarano.
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Olda H »

Já mám 325 TD a občas jezdíme ve čtyřech dospělých (ne otylínů) delší trasy a zatím si nikdo nestěžoval že by byl nějak zmuchlanej. A ve čtyřech stejně nejezdím jak prase. Jen tak v poklídku a i v naloženým autě to tahá docela dobře. Spořeba je o 3 až 5 litrů menší, než má kolega na 318 benzínu (E30).
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od RedBaron »

kamilio píše:Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?


Při tomhle zacházení má benzínovej motor šanci 50/50 , že přežije záruku, ale přeplňovanej vznětovej nemá šanci odjet v pořádku ani pár desítek tisíc. To nejde. Je to jako škrtit ženskou, řezat jí kudlou do břicha a ještě chtít aby dobře píchala minimálně celý odpoledne. To taky nejde. Hnus! Přitom motor, kterýmu se dá, co má mít, tak se zatepla může honit jak chce a vydrží i přes půl miliónu.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od RuDoSh »

ta 520d pry neni zas takova tragedie jak se muze zdat.... projed se a uvidis, toho motoru bych se nebal..... v petce bych, ale radsi trilitr... :-)
picek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: úte 07.06.2005 00:00

#20 Příspěvek od picek »

Od prvokoupi je má 320d stále na hromadě i když dostává tu nejlepší péči.
Nikdo si s tím neví rady :(
Odpovědět