Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
velka poruchovost dieselu u BMW?
bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?
kamilio píše:bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?
Tvůj kámoš je prase!!!!!

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Kontaktovat uživatele:
kamilio píše:bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?
Právě o tom jsem psal. Když se k němu bude chovat jak vepř, tak žádnej motor to dlouho nevydrží. Je to jako u závodních motorů. které se ale samozřejmně repasují několikrát za sezonu.
kamilio píše:bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?
tak to nevim z ceho by ten motor mel byt aby to vydrzel???
jinak diesely od BMW maji jen tu nejlepsi povest. sam jednoho mam a jsem velmy spokojeny. jak se k autu chovas, tak te taky poveze. zadny motor nema rad plny plyn hned od startu a diesel uz vubec ne.
jinak je 320d super volba
bafallo píše:kamilio píše:bafallo píše:Záleží na tom, jak se k autu chováš. Samozřejmně nevytátčet studenej motor, pravidelný servis ..... atd. Nafty od BMW patří mezi nejlepší. Podle recenzí patří BMW ke specialistům na naftu.
Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?
Právě o tom jsem psal. Když se k němu bude chovat jak vepř, tak žádnej motor to dlouho nevydrží. Je to jako u závodních motorů. které se ale samozřejmně repasují několikrát za sezonu.
Mam jeste moznost sehnat 520d e60, r.v. 05, najeto do 30tis. km, ale je to o 2tis. EUR drazsi. Mam si priplatit? Neni to pak uz slabej motor pro 5ku? Kdybych to nechal cipnout, tak z toho taky tech 200 koniku dostanu. Co doporucujete?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Kontaktovat uživatele:
Sám se musíš rozhodnout, jestli chceš pohodlí nebo sportovnější jízdu. Pětka je o něco větší a pohodlnější a samozřejmně o něco těžší. Trojka na dvoulitr má zase nižší poměr kg/kw. Čip není samospásný. Pravda je, že ti zvedne výkon a točivý moment. Když nebudeš cpát na trojku kdejakou kravinu a budeš se snažit co nejvíce snížit hmotnost samotného auta, tak i s dvoulitrem budeš cítit sílu.
Proto jsem zastáncem cokoliv se dává na auto, tak co možná nejlehčí materiál (kevlar, uhlík) tak na druhou stranu zase něco nepotřebného odložit.
Proto jsem zastáncem cokoliv se dává na auto, tak co možná nejlehčí materiál (kevlar, uhlík) tak na druhou stranu zase něco nepotřebného odložit.
bpytlik píše:srle píše:radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.
nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?
tak jsem na to zrovna kouknul protoze jsem si nebyl jisty. mel jsem ale pravdu. je to ten samy motor. ctyrvalec, 120 kW.
myslim si ze je dvoulitr trochu malo na sest valcu, ne?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Kontaktovat uživatele:
srle píše:bpytlik píše:srle píše:radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.
nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?
tak jsem na to zrovna kouknul protoze jsem si nebyl jisty. mel jsem ale pravdu. je to ten samy motor. ctyrvalec, 120 kW.
myslim si ze je dvoulitr trochu malo na sest valcu, ne?
Samozřejmně to záleží na vkusu každýho, jaký motor a jakou řadu si vybere. Nejdříve stejně chce slyšet jaký kdo má zkušenosti.
V podstatě jde o to, aby věděl že šestiválec má kultivovanější chod než čtyřválec, čím je auto lehčí tím lepší poměr váha / výkon a samozřejmně se musí k autu chovat slušně. Čím více elektroniky tím větší problémy při hledání závad ( nic nefunguje věčně ). Čím vyšší výbava, tím větší náklady na údržbu.
bafallo píše:srle píše:bpytlik píše:[quote="srle"]radsi bych sel do 320d nez do 520d. ten motor je mnohem prijemnejsi v mensim a lehcim aute. 5ka je na nej moc tezka a od chipu si neslibuj zadne zazraky. takze rozhodne 3ku.
nedava se ciste nahodou do 520d sestivalec narozdil od 320d?
tak jsem na to zrovna kouknul protoze jsem si nebyl jisty. mel jsem ale pravdu. je to ten samy motor. ctyrvalec, 120 kW.
myslim si ze je dvoulitr trochu malo na sest valcu, ne?
Samozřejmně to záleží na vkusu každýho, jaký motor a jakou řadu si vybere. Nejdříve stejně chce slyšet jaký kdo má zkušenosti.
V podstatě jde o to, aby věděl že šestiválec má kultivovanější chod než čtyřválec, čím je auto lehčí tím lepší poměr váha / výkon a samozřejmně se musí k autu chovat slušně. Čím více elektroniky tím větší problémy při hledání závad ( nic nefunguje věčně ). Čím vyšší výbava, tím větší náklady na údržbu.[/quote]
Doted jsem mel passata tdi 74kw PD, r.v. 2004, ale letos v unoru to do me narval vozrala a auto tahany na stolici (oprava za 200 tis) uz jsem nechtel.
Je mi jasny, ze motorove je BMW nekde jinde, ale dost se bojim, aby ta 3ka nebyla moc mala, ikdyz jsou obe auta ve stejny tride. Byl jsem se na ni kouknout u Bychla a v zadu je tak o 10 cm min mista nez bylo u Passata. Nakonec se stejne asi vykaslu na pasazery v zadu, vetsinou jezdim sam nebo ve dvou. No a az pojedu na dovcu, tak koupim rakev a bude vystarano.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Kontaktovat uživatele:
Já mám 325 TD a občas jezdíme ve čtyřech dospělých (ne otylínů) delší trasy a zatím si nikdo nestěžoval že by byl nějak zmuchlanej. A ve čtyřech stejně nejezdím jak prase. Jen tak v poklídku a i v naloženým autě to tahá docela dobře. Spořeba je o 3 až 5 litrů menší, než má kolega na 318 benzínu (E30).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
kamilio píše:Kamosovi co ma 530d e60 r.v. 2003, najeto 110000km uz dvakrat odeslo turbo a dnes mu snad vylitl pist z motoru nebo tak neco. Oprava pry za 180 tis. Kc, ale nastesti to ma furt v zaruce. Je pravda, ze s tim jezdi furt na maximum. Kdyz prijede, tak rovnou zhasne motor a honi to hned od zacatku, kdyz je motor jeste studenej. Myslite si, ze je to tim, jak s tim jezdi, ze je furt v servisu?
Při tomhle zacházení má benzínovej motor šanci 50/50 , že přežije záruku, ale přeplňovanej vznětovej nemá šanci odjet v pořádku ani pár desítek tisíc. To nejde. Je to jako škrtit ženskou, řezat jí kudlou do břicha a ještě chtít aby dobře píchala minimálně celý odpoledne. To taky nejde. Hnus! Přitom motor, kterýmu se dá, co má mít, tak se zatepla může honit jak chce a vydrží i přes půl miliónu.