Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Help me pls. Ktery sportovni svicky doporucite na E36 316i??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5775
- Registrován: úte 21.02.2006 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Klubové ID: 881
ok,ale svicky urcite pomuzou zlepsit jizdni vlastnosti...k tomu vzduch. filtr a uz je to o necem...PejzSpeedy píše:To nepopírá to, co jsem napsal.DOEMIXXX píše:budes se divit,ale to auto mi leti v zakladu 195Km...Coz je na tovarni motor dost ok...Speedy píše:Dej tam NGK BKR6EK, to tam patri a pojede to nejlip. U tohodle motoru v podstatě svickama nic neziskas.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
tak to sorry, ale jestli kupuješ 316 a chceš od toho výkon takovejma pikačovinama, tak jsi vůl, já měl 316 compacta a jel taky 200, nicméně se svíčkama jestli by jel 205 tak mi to rozhodně za ty prachy nestojí, od začátku ti tu píšeme, že pokud chceš výkon, tak rozhodně nekupuj 1,6tku. Pokud do ni nase*eš 20tisíc, tak to furt nebude ani jako 1,8is, která má stejný povinný a stejnou spotřebu, ale podstatně lepší jízdní vlastnosti a výkon... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
bude to podobný, krom toho ten filtr pouze za předpokladu, že ho opravdu pořádně nabastlíš, já ho sice mám, ale dokud jsem ho nepřebastlil po původním majiteli do rozumnýho úchytu s přísunem jen studenýho vzduchu, tak se mi to za tepla akorát trochu dusilo a jelo to hůř, filtr bych třeba dal, ale nepočítej víc než 3 koně, spíš bych to viděl jako design a zvukyard píše:a na 323i by to mělo smysl?? myslím svíčky a filtr ??kolik to cca přidá ???Speedy píše:Muzes koupit treba platinovy nebo irdiovy a spolu stim sportovnim filtrem ziskas za cenu 4k 2-3 koně. Zvaž, jestli se to vyplati.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5775
- Registrován: úte 21.02.2006 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Klubové ID: 881
taky nerikam, ze to pojede jako IS....to je mi jasny, ze ne. A co chip ten je taky o nicem???CharlitoCZ píše:bude to podobný, krom toho ten filtr pouze za předpokladu, že ho opravdu pořádně nabastlíš, já ho sice mám, ale dokud jsem ho nepřebastlil po původním majiteli do rozumnýho úchytu s přísunem jen studenýho vzduchu, tak se mi to za tepla akorát trochu dusilo a jelo to hůř, filtr bych třeba dal, ale nepočítej víc než 3 koně, spíš bych to viděl jako design a zvukyard píše:a na 323i by to mělo smysl?? myslím svíčky a filtr ??kolik to cca přidá ???Speedy píše:Muzes koupit treba platinovy nebo irdiovy a spolu stim sportovnim filtrem ziskas za cenu 4k 2-3 koně. Zvaž, jestli se to vyplati.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5775
- Registrován: úte 21.02.2006 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Klubové ID: 881
lool tak to ja budu rad,kdyz kupim tu 316i za tech 44tis.CharlitoCZ píše:jinak mezináma pokud chceš levnej provoz tak je fakt ideál to IS, ale zároveň si myslim že to taky nejede, rozhodně si nemyslim ani že je nějak extra živej ten můj 2,0.. minimálně bych začal fakt na 323, ale zase když 323, tak rovnou 328
Pak budu vymejslet dal...ale diky za rady..Peace
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 1809
- Kontaktovat uživatele:
Jestli ho koupis za ty prachy co pises, tak se to snaz nejdriv dat do kupy. Udelat dulezity veci, aby to jelo jak ma. Nez to vsechno poresis tak zjistis, ze u tohoto motoru se nevyplati vymyslet nejaky chipy, filtry a podobny hlouposti. Ten ctyrval znamena levnejsi provoz, ale to je asi vse. Zadna uprava toho motoru se proste nevyplati. Neber to spatne, ale to je proste fakt.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
Pokud chceš fakt výkon, tak to auto dej do kupy a hnedka prodej se ziskem, jestli to půjde a kup si se silnějším motorem. Fakt to neber zle, víme, že to auto kupuješ kvůli ceně, taky jsem koupil 323 kvůli ceně. A kdybych tenkrát neřešil peníze, tak bych si koupil 328.
A kup svíčky, který tam patřej, když budeš pokusovat, tak ten výkon může být klidně i horší.
A kup svíčky, který tam patřej, když budeš pokusovat, tak ten výkon může být klidně i horší.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
iS nééé, já ho mám. Dá se stim sice jet za 7 po Praze, ale mám to od r.96 takže povinný stejný jak do 2500ccm a spotřeba prakticky taky...CharlitoCZ píše:jinak mezináma pokud chceš levnej provoz tak je fakt ideál to IS, ale zároveň si myslim že to taky nejede, rozhodně si nemyslim ani že je nějak extra živej ten můj 2,0.. minimálně bych začal fakt na 323, ale zase když 323, tak rovnou 328
Jestli můžu poradit, vykašli se na pikačovinky a přiznej že ta 1.6 nebyla zrovna nejlepší volba. Prachy si schovej a jestli budeš chtít výkon, káru střel a kup silnější.... A? nedopadneš jak ty machři s přetuzenejma Š120, co maj auto za 10k a narvali do něj tak dalších 60.000. Někdo tomu řiká srdeční záležitost, já tomu říkám mozková příhoda....