Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Help me pls. Ktery sportovni svicky doporucite na E36 316i??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#1 Příspěvek od DOEMIXXX »

Hi, pls poradte jaky svicky a kde je mam koupit. Nejlepe nekde pres net a konkretni odkaz.Thx all peez
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#2 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Dej tam NGK BKR6EK, to tam patri a pojede to nejlip. U tohodle motoru v podstatě svickama nic neziskas.
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#3 Příspěvek od DOEMIXXX »

Speedy píše:Dej tam NGK BKR6EK, to tam patri a pojede to nejlip. U tohodle motoru v podstatě svickama nic neziskas.
budes se divit,ale to auto mi leti v zakladu 195Km...Coz je na tovarni motor dost ok...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#4 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

DOEMIXXX píše:
Speedy píše:Dej tam NGK BKR6EK, to tam patri a pojede to nejlip. U tohodle motoru v podstatě svickama nic neziskas.
budes se divit,ale to auto mi leti v zakladu 195Km...Coz je na tovarni motor dost ok...
To nepopírá to, co jsem napsal.
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#5 Příspěvek od DOEMIXXX »

Speedy píše:
DOEMIXXX píše:
Speedy píše:Dej tam NGK BKR6EK, to tam patri a pojede to nejlip. U tohodle motoru v podstatě svickama nic neziskas.
budes se divit,ale to auto mi leti v zakladu 195Km...Coz je na tovarni motor dost ok...
To nepopírá to, co jsem napsal.
ok,ale svicky urcite pomuzou zlepsit jizdni vlastnosti...k tomu vzduch. filtr a uz je to o necem...Pejz
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Muzes koupit treba platinovy nebo irdiovy a spolu stim sportovnim filtrem ziskas za cenu 4k 2-3 koně. Zvaž, jestli se to vyplati.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#7 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Muzu ti nechat iridiovy densa za 1500,- sadu...
N54 PWR
yard
Registrovaný
Příspěvky: 656
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
Bydliště: CHOMUTOV
Klubové ID: 588

#8 Příspěvek od yard »

Speedy píše:Muzes koupit treba platinovy nebo irdiovy a spolu stim sportovnim filtrem ziskas za cenu 4k 2-3 koně. Zvaž, jestli se to vyplati.
a na 323i by to mělo smysl?? myslím svíčky a filtr ??kolik to cca přidá ???
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Klubové ID: 541
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od CharlitoCZ »

tak to sorry, ale jestli kupuješ 316 a chceš od toho výkon takovejma pikačovinama, tak jsi vůl, já měl 316 compacta a jel taky 200, nicméně se svíčkama jestli by jel 205 tak mi to rozhodně za ty prachy nestojí, od začátku ti tu píšeme, že pokud chceš výkon, tak rozhodně nekupuj 1,6tku. Pokud do ni nase*eš 20tisíc, tak to furt nebude ani jako 1,8is, která má stejný povinný a stejnou spotřebu, ale podstatně lepší jízdní vlastnosti a výkon... :roll:
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Klubové ID: 541
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od CharlitoCZ »

yard píše:
Speedy píše:Muzes koupit treba platinovy nebo irdiovy a spolu stim sportovnim filtrem ziskas za cenu 4k 2-3 koně. Zvaž, jestli se to vyplati.
a na 323i by to mělo smysl?? myslím svíčky a filtr ??kolik to cca přidá ???
bude to podobný, krom toho ten filtr pouze za předpokladu, že ho opravdu pořádně nabastlíš, já ho sice mám, ale dokud jsem ho nepřebastlil po původním majiteli do rozumnýho úchytu s přísunem jen studenýho vzduchu, tak se mi to za tepla akorát trochu dusilo a jelo to hůř, filtr bych třeba dal, ale nepočítej víc než 3 koně, spíš bych to viděl jako design a zvuk :wink:
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#11 Příspěvek od DOEMIXXX »

CharlitoCZ píše:
yard píše:
Speedy píše:Muzes koupit treba platinovy nebo irdiovy a spolu stim sportovnim filtrem ziskas za cenu 4k 2-3 koně. Zvaž, jestli se to vyplati.
a na 323i by to mělo smysl?? myslím svíčky a filtr ??kolik to cca přidá ???
bude to podobný, krom toho ten filtr pouze za předpokladu, že ho opravdu pořádně nabastlíš, já ho sice mám, ale dokud jsem ho nepřebastlil po původním majiteli do rozumnýho úchytu s přísunem jen studenýho vzduchu, tak se mi to za tepla akorát trochu dusilo a jelo to hůř, filtr bych třeba dal, ale nepočítej víc než 3 koně, spíš bych to viděl jako design a zvuk :wink:
taky nerikam, ze to pojede jako IS....to je mi jasny, ze ne. A co chip ten je taky o nicem??? :wink:
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Klubové ID: 541
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od CharlitoCZ »

za ty prachy to nestojí, ale na to si musíš přijít sám, já když měl jako první feldu tak jsem do toho nacpal taky majland, pak jsem měl 316tku, furt jsem akorát vymejšlel, ale když jsem zjistil, že výkon je stejně naprd a? v tom potopim kolik chci, tak jsem radši přelezl do jinýho auta.. :wink:
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Klubové ID: 541
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od CharlitoCZ »

jinak mezináma pokud chceš levnej provoz tak je fakt ideál to IS, ale zároveň si myslim že to taky nejede, rozhodně si nemyslim ani že je nějak extra živej ten můj 2,0.. minimálně bych začal fakt na 323, ale zase když 323, tak rovnou 328 :D
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#14 Příspěvek od DOEMIXXX »

CharlitoCZ píše:jinak mezináma pokud chceš levnej provoz tak je fakt ideál to IS, ale zároveň si myslim že to taky nejede, rozhodně si nemyslim ani že je nějak extra živej ten můj 2,0.. minimálně bych začal fakt na 323, ale zase když 323, tak rovnou 328 :D
lool tak to ja budu rad,kdyz kupim tu 316i za tech 44tis.
Pak budu vymejslet dal...ale diky za rady..Peace
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Klubové ID: 1809
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Vena »

Jestli ho koupis za ty prachy co pises, tak se to snaz nejdriv dat do kupy. Udelat dulezity veci, aby to jelo jak ma. Nez to vsechno poresis tak zjistis, ze u tohoto motoru se nevyplati vymyslet nejaky chipy, filtry a podobny hlouposti. Ten ctyrval znamena levnejsi provoz, ale to je asi vse. Zadna uprava toho motoru se proste nevyplati. Neber to spatne, ale to je proste fakt.
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Klubové ID: 541
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od CharlitoCZ »

hlavně bych nedal všechno za auto, s tim že budu doufat že to bude ok... nikdy nevíš co se posere a pak stejně budeš bez..
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#17 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Pokud chceš fakt výkon, tak to auto dej do kupy a hnedka prodej se ziskem, jestli to půjde a kup si se silnějším motorem. Fakt to neber zle, víme, že to auto kupuješ kvůli ceně, taky jsem koupil 323 kvůli ceně. A kdybych tenkrát neřešil peníze, tak bych si koupil 328.

A kup svíčky, který tam patřej, když budeš pokusovat, tak ten výkon může být klidně i horší.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od castro »

CharlitoCZ píše:jinak mezináma pokud chceš levnej provoz tak je fakt ideál to IS, ale zároveň si myslim že to taky nejede, rozhodně si nemyslim ani že je nějak extra živej ten můj 2,0.. minimálně bych začal fakt na 323, ale zase když 323, tak rovnou 328 :D
iS nééé, já ho mám. Dá se stim sice jet za 7 po Praze, ale mám to od r.96 takže povinný stejný jak do 2500ccm a spotřeba prakticky taky...

Jestli můžu poradit, vykašli se na pikačovinky a přiznej že ta 1.6 nebyla zrovna nejlepší volba. Prachy si schovej a jestli budeš chtít výkon, káru střel a kup silnější.... A? nedopadneš jak ty machři s přetuzenejma Š120, co maj auto za 10k a narvali do něj tak dalších 60.000. Někdo tomu řiká srdeční záležitost, já tomu říkám mozková příhoda....
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#19 Příspěvek od DAVe_1 »

A na ISu budou ktery svicky vhodnejsi??
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#20 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

DAVe píše:A na ISu budou ktery svicky vhodnejsi??
Pokud nechceš dát za svíčku 400/ks, tak dej obyč NGK BKR6EK, který jsou předepsaný nebo V20-BKR6EK.

Jinak pokud chcete někdo lepší svíce, který jsou do těhlech motorů předepsaný, tak jsou to platinky BKR6EQUP nebo V30-BKR6EQUP.
Odpovědět