Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
moje e-36 plave na 18" už neplave
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
čéče ty nemáš zaplacený členský příspěvek viď....nečlenům se to nezobrazuje....mrkni na tenhle odkaz tam to je http://e-pneu.cz/tech_podpora.php?PHPSE ... ajYcIumyB1wagina píše:Přesto velmi děkuji Yarde, vysvětlení, je dostačující. Pochopil jsem. Ještě jednou dik. (jak se podivam na ten obrazek??)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
tak tady je to zkopčený ....ET (einpresstiefe=zális) v milimetrech, vzdálenost dosedací plochy kola od pomyslné roviny dělící šířku kola - neboli jak hluboko zapadne kolo do blatníku (čím větší je hodnota ET, tím více kolo zapadne ke středu vozu), hodnota u většiny alu kol pro evropské vozy se pohybuje okolo 35mm
2 yard: Ja si teda celou dobu pod pojmem plavani predstavoval toto:
Jedu po normalni silnici (ani funglofka,ani rozbyta na maderu) drzim auto rovne uplne sklidem a nemuzu citit,ze by "zaplavalo" nebo ze se musim soustredit,abych nahodu nezajel do skarpy:)Proste sedni do stary skodovky a hned vis co je plavani
To tahani to je vec jina a na kazdych sirocinach to budes mit (ovsem je to odsad podsad, ty mas asi extrem).
Ten podvozek asi nebude tip top i kdyz vymenis co vymenis (ostatne vidis to sam),ale rozhoduje tam dost veci - jako bylo to havarovany,kolik to ma najeto, davas tam povoleny rozmer kol a pneu atd..
Furt bych ovsem vychazel z toho,ze na ZIMAKACH,ktery jsou jednak mensi rozmerem (coz zas az tak na toto extremni vliv nema),ale hlavne maji UZSI gumy to nedela, pak se to na sirocinach co tam davas proste projevi mnohem vice
Reseni je preci proste - nechat si prejit spodek,udelat SBIHAVOST coz si udelal a pokud to nezabralo,holt prejdi na mensi rozmer a UZSI gumy predepsane vyrobcem a u tebe to vidim na 205 pokud je povoleno a mas po problemu - podobne jako na tech zimakach.
Jedu po normalni silnici (ani funglofka,ani rozbyta na maderu) drzim auto rovne uplne sklidem a nemuzu citit,ze by "zaplavalo" nebo ze se musim soustredit,abych nahodu nezajel do skarpy:)Proste sedni do stary skodovky a hned vis co je plavani

To tahani to je vec jina a na kazdych sirocinach to budes mit (ovsem je to odsad podsad, ty mas asi extrem).
Ten podvozek asi nebude tip top i kdyz vymenis co vymenis (ostatne vidis to sam),ale rozhoduje tam dost veci - jako bylo to havarovany,kolik to ma najeto, davas tam povoleny rozmer kol a pneu atd..
Furt bych ovsem vychazel z toho,ze na ZIMAKACH,ktery jsou jednak mensi rozmerem (coz zas az tak na toto extremni vliv nema),ale hlavne maji UZSI gumy to nedela, pak se to na sirocinach co tam davas proste projevi mnohem vice
Reseni je preci proste - nechat si prejit spodek,udelat SBIHAVOST coz si udelal a pokud to nezabralo,holt prejdi na mensi rozmer a UZSI gumy predepsane vyrobcem a u tebe to vidim na 205 pokud je povoleno a mas po problemu - podobne jako na tech zimakach.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
definice plavání:(ta moje kterou jsem psal na předešlých stránkách !!!) plácat rukama a synchronizovaně ještě k tomu kopat nohama, takovým způsobem, aby jsi se pohyboval směrem dopředu a zároveň neklesl ke dnu....ale to jen tak pro pobavení...jinak je to takové to plavání, které znám ze všech aut, které jsem měl a při osazení velkých kol se projevilo(někdy více někdy méně), tzn. ve vyjetých kolejích se snažíš jet vlevo na těch vrcholcích levým kolem po dělící čáře a pokud se dostaneš do koleje najednou lítáš ze strany na stranu a musíš to vyrovnávat seč ti síly stačí, no prostě po našich silnicích cesta na slovensko s takovým autem docela prekérka a to, aby sis dával bezpečnostní přestávky.... já podvozek udělal, přední a teď už je hotová i zadní náprava..ale bohužel je to pořád nic moc....no budu měnit zatím další věci a zkoušet co to konečně vyřeší, zkusím vyměnit ty vrchní misky osazení tlumičů, pak eventuelně samotné tlumiče i když na testu se ukázaly jako dobré, pak bych mohl ještě eventuelně stabilizátory i když se jeví jako absolutně bez vůlí a ani gumy nejsou vymačkané...
me na velkych kolejich taky sedmicka plave, napravu mam bez vuli, kola sire 235... ale plave me to tak ze to koriguju dvouma prstama na volantu, neni to tak hrozne, trosku horsi to je pri brzdeni z vetsich rychlosti, to tomu ty koleje davaji zabrat... nekdo mi radil dat tam uzsi kola (mam objednane 225) a nebo ze mam v haji prevodku rizeni, ze tam je vule...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
jasně pravdu díž hanzi, já vím že to je něco mechanického a možná už vím co, ....tu zadní nápravu jsem kontroloval pořádnou montpákou a drží to dobře,.... dnes mi volali kluci z dílny, že sundali ty vrchní misky na předních tlumičích, ty gumové s ložiskem co jsou namontované na tři šrouby do kastle a prý jsou v nich oválné díry, tzn.že tam kde by měl tlumič procházet tou miskou je vymačkaná oválná díra, pojedu se tam na to potom podívat, ale pokud má vrchní uložení tlumiče možnost pohybovat se do stran tak to na to plavání určitě vliv má...dokonce už jsem to měl na jednom autě na astře gsi na jedné straně a předchozí majitel tenkrát asi dlouhodobě jezdil z rozhozenou geometrií právě na tomhle kole a asi mu to vůbec netankovalo jí dělat a právě mu to takhle tu misku vymačkalo, akorát tenkrát mi to vyloženě tlouklo (myslím ten tlumič jak se volně pohyboval v té misce)ale tady je to tiché, ale myslím, že to bude ono co to způsobujeHanz píše:jenze 225 a 245 neni zadna sirocinanereknu, kdyby mu to litalo v kolejich a mel vzadu 265, ale tohle je fakt mechanicka zavada na podvozku
tak snad už to konečně bude zážitek z jízdy...o)))
hehe me nikdo nenasral jen jsem ti napsal jak to vidim
pokud ti to auto plave jak popisujes (plave ne ze tahne) tak tam musi byt silene vule, vzhledem k tomu ze jsi vymenil vsechno i to dobre za nove a to co ti napr. Hanz radil vymenit jako prvni (ulozeni zadni napravy) vymenis jako posledni...
mas tu tolik relevantnich odpovedi a stejne to vypada, ze to delas vse po svem
a az se do tebe zacnu navazet tak to teprve poznas

pokud ti to auto plave jak popisujes (plave ne ze tahne) tak tam musi byt silene vule, vzhledem k tomu ze jsi vymenil vsechno i to dobre za nove a to co ti napr. Hanz radil vymenit jako prvni (ulozeni zadni napravy) vymenis jako posledni...

mas tu tolik relevantnich odpovedi a stejne to vypada, ze to delas vse po svem

a az se do tebe zacnu navazet tak to teprve poznas
