takže mé bmw je po operaci, pacient nezemřel, ale že by byl vyléčený to se říct nedá...tak nevím....., plave to trošičku méně, ale pořád nic moc....vyměnil jsem čepy řízení, přední a prostřední čep ramene a koncové uložení ramene na obou stranách vše nové, tlumiče jsou OK, zadek je bez vůlí, geometrie hotová a přesto to plave, tak nevím ...jsem z toho voláký rozvarený...
Hanz píše:ulozeni (v kastli) zadnich ramen ma na tohle asi nejvetsi vliv, stoji kolem 650,-/2ks... ze vypadaji ok, neznamena ze jsou ok...
no dobrá nechám si tedy poradit a udělám i ten zadek...chci se zeptat hanzi budu teď v pátek dávat auto do lakovny a tak jsem přemýšlel jestli nemám koupit ten facelitovej předek v kelly to vyjde i s ledvinama na cca 2 tis, že by mi to rovnou stříkli, má to smysl ?? co myslíš ?? a taky se chci zeptat mají tam ten plech bu'd s otvory pro ostřikovače a nebo bez, já mám bez, ale chtěl bych je tam dodělat...dá se ten komplet ostřikovačů sehnat ???
Hanz píše:no me nedrely ani v plnym rejdu, ted premejslim, ze Mko ma o 5mm/strana sirsi rozchod... tak leda podlozky z 5mm dural plechu? rozperka ma vliv tak na pazvuky, ale vetsi sluzbu dela tzv. "X-brace rozpera" (nekde v tematech... je dole, spojuje napravnici s kastli, takze pomaha proti prohybani predku vuci zbytku kastle)
auto si nechavam a pacham na nem zlociny proti baworskymu desateru
Hanz píše:no me nedrely ani v plnym rejdu, ted premejslim, ze Mko ma o 5mm/strana sirsi rozchod... tak leda podlozky z 5mm dural plechu? rozperka ma vliv tak na pazvuky, ale vetsi sluzbu dela tzv. "X-brace rozpera" (nekde v tematech... je dole, spojuje napravnici s kastli, takze pomaha proti prohybani predku vuci zbytku kastle)
auto si nechavam a pacham na nem zlociny proti baworskymu desateru
Je super, že o tom píšeš, ale kde to sehnat?
Mě by zajímalo co stojí nová v ETK totiž nemůžu najít její číslo tudíž ani cenu že...
Hanz píše:no me nedrely ani v plnym rejdu, ted premejslim, ze Mko ma o 5mm/strana sirsi rozchod... tak leda podlozky z 5mm dural plechu? rozperka ma vliv tak na pazvuky, ale vetsi sluzbu dela tzv. "X-brace rozpera" (nekde v tematech... je dole, spojuje napravnici s kastli, takze pomaha proti prohybani predku vuci zbytku kastle)
auto si nechavam a pacham na nem zlociny proti baworskymu desateru
Je super, že o tom píšeš, ale kde to sehnat?
Mě by zajímalo co stojí nová v ETK totiž nemůžu najít její číslo tudíž ani cenu že...
Hledej to pro cabrio M3 3,2. Dělá se od roku 9/95. OE číslo 51718410212 a stojí 2961,- bez DPH.
Speedy píše:
Je super, že o tom píšeš, ale kde to sehnat?
Mě by zajímalo co stojí nová v ETK totiž nemůžu najít její číslo tudíž ani cenu že...
Hledej to pro cabrio M3 3,2. Dělá se od roku 9/95. OE číslo 51718410212 a stojí 2961,- bez DPH.
Aha to mě nenapadlo fakt to tam je...a pasuje to na všechny modely když se to dávalo jen na kábro? Jako myslím jestli tam na to jsou ty díry nebo úchyty nebo tak.
Miketak píše:Mě by zajímalo co stojí nová v ETK totiž nemůžu najít její číslo tudíž ani cenu že...
Hledej to pro cabrio M3 3,2. Dělá se od roku 9/95. OE číslo 51718410212 a stojí 2961,- bez DPH.
Aha to mě nenapadlo fakt to tam je...a pasuje to na všechny modely když se to dávalo jen na kábro? Jako myslím jestli tam na to jsou ty díry nebo úchyty nebo tak.
Mělo by to tam pásnout, skelet se nelišil mezi M3 a ne-M3.
yard píše:takže mé bmw je po operaci, pacient nezemřel, ale že by byl vyléčený to se říct nedá...tak nevím....., plave to trošičku méně, ale pořád nic moc....vyměnil jsem čepy řízení, přední a prostřední čep ramene a koncové uložení ramene na obou stranách vše nové, tlumiče jsou OK, zadek je bez vůlí, geometrie hotová a přesto to plave, tak nevím ...jsem z toho voláký rozvarený...
No vzdyt sem ti to psal! Dle meho je to nepovoleny rozmer od vyrobce, navic asi tam davas taky sirociny ne?
Je rozdil kdyby sis tohle dal na auto napr. v nemecku,ale tady na tech silnicich.Proste cim sirsi,tim ti to bude vic kopirovat vozovku a tim "mozna pomyslne" vic plavat,ale suma sumarum vlastnosti toho auta sou ty tam.
Dej si tam 16cky nebo 17cky (dle toho co predepisuje vyrobce) a uvidis ten rozdil.
yard píše:takže mé bmw je po operaci, pacient nezemřel, ale že by byl vyléčený to se říct nedá...tak nevím....., plave to trošičku méně, ale pořád nic moc....vyměnil jsem čepy řízení, přední a prostřední čep ramene a koncové uložení ramene na obou stranách vše nové, tlumiče jsou OK, zadek je bez vůlí, geometrie hotová a přesto to plave, tak nevím ...jsem z toho voláký rozvarený...
No vzdyt sem ti to psal! Dle meho je to nepovoleny rozmer od vyrobce, navic asi tam davas taky sirociny ne?
Je rozdil kdyby sis tohle dal na auto napr. v nemecku,ale tady na tech silnicich.Proste cim sirsi,tim ti to bude vic kopirovat vozovku a tim "mozna pomyslne" vic plavat,ale suma sumarum vlastnosti toho auta sou ty tam.
Dej si tam 16cky nebo 17cky (dle toho co predepisuje vyrobce) a uvidis ten rozdil.
tak o tom přemýšlím a asi půjdu do 17" pokud někdo koupí ty moje 18", neměl by někdo zájem ???dvoudílná OZ, mají dvě rozteče,5*120 a asi 5*114, rozměr 8*18 a 9*18 ET momentálně nevím ale na E-36 jsou akunrát, jsou celkem slušně obuté zadek 245/35 80% předek 225/40 50% a ještě k tomu budu mít 2 ks 235/40 tak 70%, k tomu ještě bezpečnostní šrouby origo OZ, ...kola jsou rovná, nehážou, stačí jen nazout a jezdit..... mně se hrozně líbí ale nedá se s tím fakt jezdit a mně v tom ještě k tomu všemu občas jezdí moje seňorita...a není to nic moc zážitek z jízdy když musí auto honit po silnici sem a tam...cena 22 tis
To plavani ti samo delaji ty 18cky (i na E46 je to moc a 17 sou az kam),ale mimojine i sirka pneu. Doporucuji nez vubec budes neco kupovat si na aute proste vyzkouset.
Muzes i zimaky kdyz sou slusny, ja mam 195/60/15 a o plavani nemuze byt rec a uvidis jak ti najednou auto jede
Toydolls píše:To plavani ti samo delaji ty 18cky (i na E46 je to moc a 17 sou az kam),ale mimojine i sirka pneu. Doporucuji nez vubec budes neco kupovat si na aute proste vyzkouset.
Muzes i zimaky kdyz sou slusny, ja mam 195/60/15 a o plavani nemuze byt rec a uvidis jak ti najednou auto jede
no já na zimákách jezdil celou zimu a netahalo to ...bohužel si nedokážu představit až budu kupovat nové sedmnáctky, jak mi je nějaký prodejce nechá jen tak pro zkoušku obout a vyzkoušet, já si myslím, že i ty 18" se daj udělat ,aby to neplavalo, ale zatím jsem nepřišel na to čím to je...
hmm jiste prumer kola by mel bejt stejnej jak v 17" tak 18"
taky by bylo dobre definovat pojem "plavani", protoze si pod tim kazdej predstavuje neco jineho. Pokud si myslis ze te to se sirsim pneu nebude tahat do kolejich tak na to zapomen - sirsi pneu myslim od 205 nahoru - proti 185, 195 (coz myslim neni povoleny rozmer) si rozdilu u te 205 uz vsimnes
mam v technicaku predepsany jako jediny povoleny rozmer 225/45/17 a 245/45/17 myslis, ze udelali soudruzi nekde chybu a bude mi to plavat pokud mam v poradku podvozek??
No já sem jezdil loni na 17 chvíli ve předu 225/45 17 a v zádu 245/40/17 a nic mě netahalo a neplavalo!Ale na moji motorizaci to bylo velké kafe takže dal sem 205/50/17 a byl klid spokojenost a jezdím v létě naně doposud.Takže pokud dáš 18 a na 8J 225/40
a na zadek na 9J 235/40 245/35 255/35 Tyto pneu se na E36 montují v německu.Podvozek budeš mít v dobrém stavu bude to ok.
Jinak opravdu by chtělo napsat co myslíš tím Plave
skautik píše:hmm jiste prumer kola by mel bejt stejnej jak v 17" tak 18"
taky by bylo dobre definovat pojem "plavani", protoze si pod tim kazdej predstavuje neco jineho. Pokud si myslis ze te to se sirsim pneu nebude tahat do kolejich tak na to zapomen - sirsi pneu myslim od 205 nahoru - proti 185, 195 (coz myslim neni povoleny rozmer) si rozdilu u te 205 uz vsimnes
mam v technicaku predepsany jako jediny povoleny rozmer 225/45/17 a 245/45/17 myslis, ze udelali soudruzi nekde chybu a bude mi to plavat pokud mam v poradku podvozek??
definice plavání: plácat rukama a synchronizovaně ještě k tomu kopat nohama, takovým způsobem, aby jsi se pohyboval směrem dopředu a zároveň neklesl ke dnu....ale to jen tak pro pobavení...jinak je to takové to plavání, které znám ze všech aut, které jsem měl a při osazení velkých kol se projevilo(někdy více někdy méně), tzn. ve vyjetých kolejích se snažíš jet vlevo na těch vrcholcích levým kolem po dělící čáře a pokud se dostaneš do koleje najednou lítáš ze strany na stranu a musíš to vyrovnávat seč ti síly stačí, no prostě po našich silnicích cesta na slovensko s takovým autem docela prekérka a to, aby sis dával bezpečnostní přestávky....nevím jak jsi přišel na to že chci dávat širší pneu, te jest nepravda....právě naopak.... a já podvozek udělal, přední a teď už je hotová i zadní náprava..ale bohužel je to pořád nic moc....no budu měnit zatím další věci a zkoušet co to konečně vyřeší, zkusím vyměnit ty vrchní misky osazení tlumičů, pak eventuelně samotné tlumiče i když na testu se ukázaly jako dobré, pak bych mohl ještě eventuelně stabilizátory i když se jeví jako absolutně bez vůlí a ani gumy nejsou vymačkané...no a pak když ani tohle nepomůže tak BMW půjde z baráku...o)))
Tvůj problém je fakt hustej a chtělo by asi zda-li by se ve Tvém autě svezl někdo jiný kdo danou věc dokáže ohodnotit objektivně, protože jak to líčíš je to mazec a sám si to nedokážu ani představit, abych udržoval auto na silnici a z auta vylezl celej vyflusanej a spocenej To je extrem....a veřím že ani 17 ti nepomůžou.....