Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nadrž do sucha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
- Kontaktovat uživatele:
přesně tak, jak je to v ETK. Na jedné straně čerpadlo, na druhé plovák. Z obou hebel jdou signály do řídící jednotky která potom vytvoří nějaké napětí, pošle na budík a ten ukazuje stav paliva. Takže z toho vyplývá, že pokud špatně ukazuje palivoměr, tak začít o plováku a dojet až k budíku.
Palivová pumpa odchází častěji díky tomu, že nasává vzduch (z důvodu málo paliva) a běží naprázdno.
Ale tato věc už tu taky kdysi proběhla.
Palivová pumpa odchází častěji díky tomu, že nasává vzduch (z důvodu málo paliva) a běží naprázdno.
Ale tato věc už tu taky kdysi proběhla.
