Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E36 1,6

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#1 Příspěvek od mufman »

Ahoj všem,

chtěl bych se zeptat kolik je tak rozumny chtit za BMW E36 316i r.v.1992 a najeto 220tis. km a jestli to ma smysl kupovat nebo je to spatna varianta auta? Trochu se bojím že to nepojede... Předem díky za všechny rady.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

tvuj strach je opravneny :) 316 fakt moc nepojede .... se stejnou spotrebou a povinnym mas 318is ....
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
marthyn
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: čtv 06.10.2005 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od marthyn »

mufman píše:Ahoj všem,

chtěl bych se zeptat kolik je tak rozumny chtit za BMW E36 316i r.v.1992 a najeto 220tis. km a jestli to ma smysl kupovat nebo je to spatna varianta auta? Trochu se bojím že to nepojede... Předem díky za všechny rady.

Nevím kolik za to chce on ani jakou to má přesně výbavu, ale za rok 92 může podle stavu chtít od 60 - 100tis.Je to samozřejmně individuální.Tak jse hýbou na trhu.
Pokud má třeba schovaný kilo kokainu v nádrži, tak za to může chtít i 2 :lol: mega
Pokud je ten motor servisovaný pravidelně tak ti vydrží dvakrát tolik, co má teď najeto bez větších problémů - toho bych se nebál.Že to nepojede, je vcelku jasné. To auto něco váží a každé kilo navíc bude zřetelně znát.Předpokládám, že jsi student, takže pokud se Ti nechce kupovat šestiválec(kvůli ručení).Jdi fakt do toho is nebo aspoň do 318i M43.Is se navíc špatně shání a má ještě docela cenu.....

Jinak obvyklá pomoc:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =0&thold=0
koutnyp
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: pát 27.01.2006 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od koutnyp »

Mno čoceče, ikdyby to měl serivsovaný v pekle, pokud s tím nejezdil děda který s tím jezdí jen do kostela tak obecně 1,6 a 1,8 sou uhoněný motory. A pokud to je M40 motor tak bych do toho nešel vůbec. Pokud to je M43 tak to je dobrá volba. Ale řekl bych dle výbavy a kol. Ale víc jak kilo bych mu za to určitě nedal. Koukni od fóra na co si máš dát bacha.
marthyn
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: čtv 06.10.2005 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od marthyn »

koutnyp píše:Mno čoceče, ikdyby to měl serivsovaný v pekle, pokud s tím nejezdil děda který s tím jezdí jen do kostela tak obecně 1,6 a 1,8 sou uhoněný motory. A pokud to je M40 motor tak bych do toho nešel vůbec. Pokud to je M43 tak to je dobrá volba. Ale řekl bych dle výbavy a kol. Ale víc jak kilo bych mu za to určitě nedal. Koukni od fóra na co si máš dát bacha.


A který BMW není uhoňený............. :driver:
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od Andre »

Třeba to moje 8)
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#7 Příspěvek od mufman »

Ahoj,

s tím studentem v podstatě trefa:) Ted sice pracuju ale od zari planuju na skolu:) To auto na ktery mam nabídku je uplne holy, tudíz ma jen el. zrcátka ale ma al kola 16" a cena je 65tis. kč. Bude teda potrebovat nalakovat asi 3 casti. Ja se hlavne bojim toho ze se v tom budu treba muset stydet protoze kazdej druhej blb bude chtit si zazavodit s BMW a to moje na to proste mit nebude... Ba co hur ze nebude mit ani na to nejak rozumne jet. A taky se bojim ze 92 uz je dost stary auto a abych do toho nemusel za rok vrazit jeste jednou porizovaci cenu auta.... :(
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#8 Příspěvek od mufman »

JO jeste takovej detail.... Vím jaky motory se montovali do E36 ale jenom pod oznacením objemu. Takze M40 nebo M43 mi nerika vubec nic :(
koutnyp
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: pát 27.01.2006 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od koutnyp »

Mno tak je pro info: M40 rozvod dělanej řemenem a nastavování vůle pomocí hydroštelů jedna cívka rozdělovač. M43 rozvod řetěz žádnej rozdělovač co svíčka to cívka. Ten M43 motor je prakticky nesmrtelnej pokud ho neuvaříš. A i za uvařenej se platí docela dost. :) Osobně bych se bál jít do auta 92 s vědomím že není kačka na to do toho něco dát. Jak říká kámoš když máš na opici musíš mít i na banány :) a má recht
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#10 Příspěvek od mufman »

Tak ze by nebyla ani koruna kterou bych toho narval to zase ne. Ale 50 tisic rocne na udrzbu i kdybych mel tak to do toho nenarvu...
Luki
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: pon 05.09.2005 00:00
Bydliště: 100důlky

#11 Příspěvek od Luki »

koutnyp píše:Mno tak je pro info: M40 rozvod dělanej řemenem a nastavování vůle pomocí hydroštelů jedna cívka rozdělovač. M43 rozvod řetěz žádnej rozdělovač co svíčka to cívka. Ten M43 motor je prakticky nesmrtelnej pokud ho neuvaříš. A i za uvařenej se platí docela dost. :) Osobně bych se bál jít do auta 92 s vědomím že není kačka na to do toho něco dát. Jak říká kámoš když máš na opici musíš mít i na banány :) a má recht


Prosimte a co specifikace M44, popr zkusenosti...
Teda koukal sem ze nekomu se ho povedlo zavarit ale to uz je o necem jinym... 8)
magiccc
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 21.07.2005 00:00

#12 Příspěvek od magiccc »

Já mám třeba na prodej 91 rok, 318i saloon a kromě výměny pravýho předního blatníku do toho auta nebude potřeba investovat ani korunu...
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od castro »

Luki píše:
koutnyp píše:Mno tak je pro info: M40 rozvod dělanej řemenem a nastavování vůle pomocí hydroštelů jedna cívka rozdělovač. M43 rozvod řetěz žádnej rozdělovač co svíčka to cívka. Ten M43 motor je prakticky nesmrtelnej pokud ho neuvaříš. A i za uvařenej se platí docela dost. :) Osobně bych se bál jít do auta 92 s vědomím že není kačka na to do toho něco dát. Jak říká kámoš když máš na opici musíš mít i na banány :) a má recht


Prosimte a co specifikace M44, popr zkusenosti...
Teda koukal sem ze nekomu se ho povedlo zavarit ale to uz je o necem jinym... 8)


Třeba mě nedávno.... :oops:
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#14 Příspěvek od mufman »

magiccc píše:Já mám třeba na prodej 91 rok, 318i saloon a kromě výměny pravýho předního blatníku do toho auta nebude potřeba investovat ani korunu...


napsal jsem Ti SZ ohledne zaslani fotek na mail. Předem za fotky díky
magiccc
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 21.07.2005 00:00

#15 Příspěvek od magiccc »

mufman píše:
magiccc píše:Já mám třeba na prodej 91 rok, 318i saloon a kromě výměny pravýho předního blatníku do toho auta nebude potřeba investovat ani korunu...


napsal jsem Ti SZ ohledne zaslani fotek na mail. Předem za fotky díky

máš taky SZ
Odpovědět