Tak přesně tak fungovalo moje čerpadlo, když jsem na něj poklepal, tak to chvilkama šlo. Pokud nechceš měnit čerpadlo, stačí mít v nádrží víc jak 30litrů nafty, pokud toho vyjedeš víc, tak už to nebude vůbec chtít jet, pak jedině jezdit z ostra levotočivou zatáčku aby se ta nafta přelila. Jinak já dával nový čerpadlo, stálo 5000 a je po probléméch. Prej ale aby se to brzo nezkurvilo mám taknkovat tak při 15ti litrech, nevyježdovat nádrž do prázdna, jinak může jít v zatáčkách naprázdno.Body píše:Ja mam tiež 2,5TD a po dvoch týždnoch stánia som nenastartoval, tak som skúmaco a ako. Žhaviče O.K. striky O.K., Rozobral som palivové čerpadlo v nádrži a zistil som, že naprázdno fonguje,ale akonáhle ho dám do nádrže tak len velmi slabo tlačí naftu, po dvoch zapnutiach klučika už netlačí vobec, len,ked poklepem po dekli. Zajtra instalujem druhé, uvidím co a ako. Aké množstvo nafty by malo vytlačit po zapnutí klúča?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
325td nestartuje. Prosím radu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
V lete sa mi stalo 2x, že palivomer ukazoval 15litr. zrazu koniec, až keď som natankoval nejakých 43l do plna tak som po 8x nastartoval, zdalo sa mi to divné, ale ked to chytlo tak som jazdil dalej, teraz držím stále skoro plnú nádrž. Až teraz ako je chladno, mam tiez skoro plnú, mi to nechce nastartovat. Zajtra mením čerpadlo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
- Kontaktovat uživatele:
ahoj
nechci moc rozumovat, ale problémy se studeným startem mi začly už loni napodzim (325 td). Stále jsem chodil a kontroloval všechno možné. Čím míň bylo nafty, tím byly starty horší. Po novém roce to vygradovalo a vyměnil jsem čerpadlo (sehnal jsem ho nové za 4600). Chování auta se okamžitě změnilo a nyní je vše ok.
nechci moc rozumovat, ale problémy se studeným startem mi začly už loni napodzim (325 td). Stále jsem chodil a kontroloval všechno možné. Čím míň bylo nafty, tím byly starty horší. Po novém roce to vygradovalo a vyměnil jsem čerpadlo (sehnal jsem ho nové za 4600). Chování auta se okamžitě změnilo a nyní je vše ok.
Jo, jo, mám tu samou zkušenost.bafallo píše:ahoj
nechci moc rozumovat, ale problémy se studeným startem mi začly už loni napodzim (325 td). Stále jsem chodil a kontroloval všechno možné. Čím míň bylo nafty, tím byly starty horší. Po novém roce to vygradovalo a vyměnil jsem čerpadlo (sehnal jsem ho nové za 4600). Chování auta se okamžitě změnilo a nyní je vše ok.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
klasikahertz1 píše:Jo, jo, mám tu samou zkušenost.bafallo píše:ahoj
nechci moc rozumovat, ale problémy se studeným startem mi začly už loni napodzim (325 td). Stále jsem chodil a kontroloval všechno možné. Čím míň bylo nafty, tím byly starty horší. Po novém roce to vygradovalo a vyměnil jsem čerpadlo (sehnal jsem ho nové za 4600). Chování auta se okamžitě změnilo a nyní je vše ok.
to se mi taky stalo,ale na audi.bylo spatne rele na zhaveni a to stalo penez nez jsem na to prisel.nech si zkontrolovat jestli ti vypina zhavici rele.ja jsem kupoval svicky 3krat.nejprve jsem je vymenil a startovalo to super tak 2 dny.pak hur a hur.pak jsem to musel poustet z kopce.zjistily mi potom ze mi nevypina zhaveni a svicky se mi spalujou.abych ho nemusel kupovat tak mi zhaveni udelaly na spinac.od te doby o.k.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
- Kontaktovat uživatele:
Nevim jestli jste už to nevyřešili dřív, nechce se mi číst všechny příspěvky, ale pokud ne mam radu. Měl jsem úplně to samý. E-34 525 tds, po nažhavení většinou nechtělo chytnou (nezávisle na venkovní teplotě), točil jsem ho skoro až do vymlácený baterky, pak chytnul na 3 pak 4, 5 a 6 válců, ale když už bylo nastartováno, tak se motor choval normálně. Kolem řídícího ventilu tekla nafta a vypadalo to, že teče odněkud zevnitř. Zkoušeli jsme zpětnej ventil na přívodu nafty, ale nepomohlo to. Musel jsem koupit novej řídící vstřik - stál 7 tis. v Německu na výměnu a od tý doby v pohodě.
Pak mi taky odešlo čerpadlo v nádrži, chvíli šlo, pak zase nešlo, když jsem na něj poklepal, tak zase nějako dobu šlo. Projevovalo se to podobně jako předchozí závada, akorát že to chcípalo i za jízdy. Nový čerpadlo - 5 tis.
Pak mi taky odešlo čerpadlo v nádrži, chvíli šlo, pak zase nešlo, když jsem na něj poklepal, tak zase nějako dobu šlo. Projevovalo se to podobně jako předchozí závada, akorát že to chcípalo i za jízdy. Nový čerpadlo - 5 tis.