Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

identifikace motoru e36 2,5 a 2,0 litr

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mibfox
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 30.12.2004 01:00
Bydliště: PRAHA

#1 Příspěvek od mibfox »

ahoj,
jsem tu novy a bmw mam teprve 3 dny.
je to e36 r.v. 91 a v papirech ma napsano 325i - tedy by mel mit 2,5 motor.
vim, ze i 2,0 litr je taky sestivalec a jsou si podobne s 2,5. podle ceho na motoru prosim poznam o jaky typ se jedna? doufam, ze jsem se nenapalil.
zatim jsem s nim jel jenom 200 km/h abych byl uprimny, nebylo to naplno ale cekal jsem vetsi zrychleni (asi jsem zhyckany byvalou V8)
bylo by mozne, v odpovedi od vas, treba prilozit nejaky obrazek? nebo aspon par dat, za kolik vterin ma mit stovku, maximalni rychlost atd.
dekuju vam za odpovedi.
preju hodne stastne najetych km.
honza
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#2 Příspěvek od eko »

Vitej,
podle vzhledu nevim, na to jsem lama, ale co se vykonu tyce, tak tabulkove by 325 mela mit v-max kolem 230 a 320 kolem 215. Zrychleni 0-100 cca 8,0s. a 9,5s. Ale to, ze ti to nejede podle tabulek, nemusi nutne znamenat motor s nizsim objemem. Preci jen je to 15 let stare auto a nevis, v jakem je stavu. Jeste co jsem tak pochytil tak 325 by mela mit 2 vyfukove trubky vedouci do zadniho tlumice a 320 jen 1 trubku.
Urcite se tu najde nekdo, kdo ti poradi lepe.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Koncovka se dá odříznout a navařit jiná
Nejjednodušeji to poznáš když se podíváš pod auto, vedou od katalyzátoru ke koncovému tlumiči výfuku 2 trubky nebo jen jedna?
Pak to jde ještě rozeznat na průměru vstupu váhy vzduchu, ta 2litrová je trošku menší než u 2,5, průměr už si nepamatuju, nejlépe to jde poznat na tom výfukovém potrubí
mibfox
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 30.12.2004 01:00
Bydliště: PRAHA

#4 Příspěvek od mibfox »

nojo, ale co kdyz nekdo vymenil motor a nechal puvodni roury od vyfuku?
to uz pak jedine poznat podle toho prumeru na vaze vzduchu. prosim zkuste se nekdo po necem podivat. tady v cechach je mozne vsechno.
vyfuk ma dve koncovky, jeste se podivam na pocet rour.
dekuju ze se mi snazite pomoct.
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#5 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

a co zajet do BMW ? :?:
mibfox
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 30.12.2004 01:00
Bydliště: PRAHA

#6 Příspěvek od mibfox »

zajet do bmw?
nechce se mi dat 1500,- czk za to, ze se nekdo koukne pod kapotu.
kdyz uz jsem u toho, shanim tlacitka do oken, jenom dve, jsou uz nejaka ochozena. nema nekdo? nejlepe z prahy.
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#7 Příspěvek od eko »

Nemusi to byt oficialni servis BMW, staci nejakej mensi servis specializovanej na tuto znacku a pokud je majitel solidni clovicek, tak to za minutu pozna a nerekne si za to ani ň.
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#8 Příspěvek od papyk »

eko píše:Nemusi to byt oficialni servis BMW, staci nejakej mensi servis specializovanej na tuto znacku a pokud je majitel solidni clovicek, tak to za minutu pozna a nerekne si za to ani ň.
Asi tak 8)
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od matal Moderátor »

papyk píše:
eko píše:Nemusi to byt oficialni servis BMW, staci nejakej mensi servis specializovanej na tuto znacku a pokud je majitel solidni clovicek, tak to za minutu pozna a nerekne si za to ani ň.
Asi tak 8)


Není nad to než svěřit auto odborníkům.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
paul
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 20.10.2003 00:00

#10 Příspěvek od paul »

oznacenie (kod) motora, napr. u E36:

25 6S 1 - 325i bez VANOSu
25 6S 2 - 325i s VANOSom
20 6S 1 - 320i bez VANOSu
20 6S 2 - 320i s VANOSom
16 4E 1 - 316i (prva verzia, t.j. M40)

Oznacenie resp. kod motora sa nachadza na VIN stitku a tiez je vyrazene aj na motory (spolu s cislom motora)

Tak si to pekne poporovnavaj s technicakom+VIN stitkom+motorom. V pripade nezhod mas pravo na reklamaciu. Stretol som sa s tym... Raz.
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Pivson »

Začni VIN dekoderem (posledních 7 znaků a pak ENTER)

http://www.e34.de/vin/index.php
marthyn
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: čtv 06.10.2005 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od marthyn »

Pivson píše:Začni VIN dekoderem (posledních 7 znaků a pak ENTER)

http://www.e34.de/vin/index.php


TAK TO JE PROGRÁMEK..... :woot:
Uživatelský avatar
Becx
Registrovaný
Příspěvky: 1897
Registrován: stř 09.03.2005 01:00
Bydliště: Kroměříž

#13 Příspěvek od Becx »

paul píše:oznacenie (kod) motora, napr. u E36:

25 6S 1 - 325i bez VANOSu
25 6S 2 - 325i s VANOSom
20 6S 1 - 320i bez VANOSu
20 6S 2 - 320i s VANOSom
16 4E 1 - 316i (prva verzia, t.j. M40)

Oznacenie resp. kod motora sa nachadza na VIN stitku a tiez je vyrazene aj na motory (spolu s cislom motora)

Tak si to pekne poporovnavaj s technicakom+VIN stitkom+motorom. V pripade nezhod mas pravo na reklamaciu. Stretol som sa s tym... Raz.


Mas narok na reklamaci ale ani pravnik ti nezaruci ze z predchoziho majitele neco dostanes:(((
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od CharlitoCZ »

mi neřikejte že neni na jízdních vlastnostech znát rozdíl mezi 110 a 141 kW... :?
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od CharlitoCZ »

no ale když je jiný sání tak bude určitě i airbox, tak to zkus změřit a koukni se do etky :wink:
Kalos
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 02.01.2005 01:00

#16 Příspěvek od Kalos »

Chlapíci na hlavě motoru je vystouple napsaný obsah !!!! stačí se jen kouknout.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Kalos píše:Chlapíci na hlavě motoru je vystouple napsaný obsah !!!! stačí se jen kouknout.

Ano to je pravda, ale jen u motorů M20 a M30 :wink:
Kalos
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 02.01.2005 01:00

#18 Příspěvek od Kalos »

mám E36 M50 a je to tam taky
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od psena »

mibfox píše:ahoj,
jsem tu novy a bmw mam teprve 3 dny.
je to e36 r.v. 91 a v papirech ma napsano 325i - tedy by mel mit 2,5 motor.
vim, ze i 2,0 litr je taky sestivalec a jsou si podobne s 2,5. podle ceho na motoru prosim poznam o jaky typ se jedna? doufam, ze jsem se nenapalil.
zatim jsem s nim jel jenom 200 km/h abych byl uprimny, nebylo to naplno ale cekal jsem vetsi zrychleni (asi jsem zhyckany byvalou V8)
bylo by mozne, v odpovedi od vas, treba prilozit nejaky obrazek? nebo aspon par dat, za kolik vterin ma mit stovku, maximalni rychlost atd.
dekuju vam za odpovedi.
preju hodne stastne najetych km.
honza

Pokud jsi zhyckany V8 tak se nediv, to i tady jeden clen, ktery ma 540i a vezl me rikal "cece to nejak nejede" a ukazal me akceleraci...bomba..
Pak z nej vylezlo ze je zvyklej na zavodni motorku...
Kalos
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 02.01.2005 01:00

#20 Příspěvek od Kalos »

tak ne no asi jsem debil - no tak se mějte.
Odpovědět