Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
identifikace motoru e36 2,5 a 2,0 litr
ahoj,
jsem tu novy a bmw mam teprve 3 dny.
je to e36 r.v. 91 a v papirech ma napsano 325i - tedy by mel mit 2,5 motor.
vim, ze i 2,0 litr je taky sestivalec a jsou si podobne s 2,5. podle ceho na motoru prosim poznam o jaky typ se jedna? doufam, ze jsem se nenapalil.
zatim jsem s nim jel jenom 200 km/h abych byl uprimny, nebylo to naplno ale cekal jsem vetsi zrychleni (asi jsem zhyckany byvalou V8)
bylo by mozne, v odpovedi od vas, treba prilozit nejaky obrazek? nebo aspon par dat, za kolik vterin ma mit stovku, maximalni rychlost atd.
dekuju vam za odpovedi.
preju hodne stastne najetych km.
honza
jsem tu novy a bmw mam teprve 3 dny.
je to e36 r.v. 91 a v papirech ma napsano 325i - tedy by mel mit 2,5 motor.
vim, ze i 2,0 litr je taky sestivalec a jsou si podobne s 2,5. podle ceho na motoru prosim poznam o jaky typ se jedna? doufam, ze jsem se nenapalil.
zatim jsem s nim jel jenom 200 km/h abych byl uprimny, nebylo to naplno ale cekal jsem vetsi zrychleni (asi jsem zhyckany byvalou V8)
bylo by mozne, v odpovedi od vas, treba prilozit nejaky obrazek? nebo aspon par dat, za kolik vterin ma mit stovku, maximalni rychlost atd.
dekuju vam za odpovedi.
preju hodne stastne najetych km.
honza
Vitej,
podle vzhledu nevim, na to jsem lama, ale co se vykonu tyce, tak tabulkove by 325 mela mit v-max kolem 230 a 320 kolem 215. Zrychleni 0-100 cca 8,0s. a 9,5s. Ale to, ze ti to nejede podle tabulek, nemusi nutne znamenat motor s nizsim objemem. Preci jen je to 15 let stare auto a nevis, v jakem je stavu. Jeste co jsem tak pochytil tak 325 by mela mit 2 vyfukove trubky vedouci do zadniho tlumice a 320 jen 1 trubku.
Urcite se tu najde nekdo, kdo ti poradi lepe.
podle vzhledu nevim, na to jsem lama, ale co se vykonu tyce, tak tabulkove by 325 mela mit v-max kolem 230 a 320 kolem 215. Zrychleni 0-100 cca 8,0s. a 9,5s. Ale to, ze ti to nejede podle tabulek, nemusi nutne znamenat motor s nizsim objemem. Preci jen je to 15 let stare auto a nevis, v jakem je stavu. Jeste co jsem tak pochytil tak 325 by mela mit 2 vyfukove trubky vedouci do zadniho tlumice a 320 jen 1 trubku.
Urcite se tu najde nekdo, kdo ti poradi lepe.
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Koncovka se dá odříznout a navařit jiná
Nejjednodušeji to poznáš když se podíváš pod auto, vedou od katalyzátoru ke koncovému tlumiči výfuku 2 trubky nebo jen jedna?
Pak to jde ještě rozeznat na průměru vstupu váhy vzduchu, ta 2litrová je trošku menší než u 2,5, průměr už si nepamatuju, nejlépe to jde poznat na tom výfukovém potrubí
Nejjednodušeji to poznáš když se podíváš pod auto, vedou od katalyzátoru ke koncovému tlumiči výfuku 2 trubky nebo jen jedna?
Pak to jde ještě rozeznat na průměru vstupu váhy vzduchu, ta 2litrová je trošku menší než u 2,5, průměr už si nepamatuju, nejlépe to jde poznat na tom výfukovém potrubí
oznacenie (kod) motora, napr. u E36:
25 6S 1 - 325i bez VANOSu
25 6S 2 - 325i s VANOSom
20 6S 1 - 320i bez VANOSu
20 6S 2 - 320i s VANOSom
16 4E 1 - 316i (prva verzia, t.j. M40)
Oznacenie resp. kod motora sa nachadza na VIN stitku a tiez je vyrazene aj na motory (spolu s cislom motora)
Tak si to pekne poporovnavaj s technicakom+VIN stitkom+motorom. V pripade nezhod mas pravo na reklamaciu. Stretol som sa s tym... Raz.
25 6S 1 - 325i bez VANOSu
25 6S 2 - 325i s VANOSom
20 6S 1 - 320i bez VANOSu
20 6S 2 - 320i s VANOSom
16 4E 1 - 316i (prva verzia, t.j. M40)
Oznacenie resp. kod motora sa nachadza na VIN stitku a tiez je vyrazene aj na motory (spolu s cislom motora)
Tak si to pekne poporovnavaj s technicakom+VIN stitkom+motorom. V pripade nezhod mas pravo na reklamaciu. Stretol som sa s tym... Raz.
paul píše:oznacenie (kod) motora, napr. u E36:
25 6S 1 - 325i bez VANOSu
25 6S 2 - 325i s VANOSom
20 6S 1 - 320i bez VANOSu
20 6S 2 - 320i s VANOSom
16 4E 1 - 316i (prva verzia, t.j. M40)
Oznacenie resp. kod motora sa nachadza na VIN stitku a tiez je vyrazene aj na motory (spolu s cislom motora)
Tak si to pekne poporovnavaj s technicakom+VIN stitkom+motorom. V pripade nezhod mas pravo na reklamaciu. Stretol som sa s tym... Raz.
Mas narok na reklamaci ale ani pravnik ti nezaruci ze z predchoziho majitele neco dostanes:(((
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
mibfox píše:ahoj,
jsem tu novy a bmw mam teprve 3 dny.
je to e36 r.v. 91 a v papirech ma napsano 325i - tedy by mel mit 2,5 motor.
vim, ze i 2,0 litr je taky sestivalec a jsou si podobne s 2,5. podle ceho na motoru prosim poznam o jaky typ se jedna? doufam, ze jsem se nenapalil.
zatim jsem s nim jel jenom 200 km/h abych byl uprimny, nebylo to naplno ale cekal jsem vetsi zrychleni (asi jsem zhyckany byvalou V8)
bylo by mozne, v odpovedi od vas, treba prilozit nejaky obrazek? nebo aspon par dat, za kolik vterin ma mit stovku, maximalni rychlost atd.
dekuju vam za odpovedi.
preju hodne stastne najetych km.
honza
Pokud jsi zhyckany V8 tak se nediv, to i tady jeden clen, ktery ma 540i a vezl me rikal "cece to nejak nejede" a ukazal me akceleraci...bomba..
Pak z nej vylezlo ze je zvyklej na zavodni motorku...