Dolejval jsem ATF olej do serva, ale když jsem porovnal novej průsvitnej červenej olej s tím, co mám v nádržce serva, tak jsem se docela zděsil.
Je takovej hnědočernej, skoro neprůsvitnej. Je to normální? Může být kvůli tomu nějaký problém?
Co jsem koukal do origo BMW příručky k autu i zde zatracované Jak na to, všude se píše jen o dolejvání oleje na správné množství, ne o výměně...
Podotýkám že servo funguje jak má, žádný zvuky, vrzání, neutíká...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Olej v servu
Člověče , olej v servu se musí samozřejmě měnit také jako ostatně všechny kapalinyJiras píše:Dolejval jsem ATF olej do serva, ale když jsem porovnal novej průsvitnej červenej olej s tím, co mám v nádržce serva, tak jsem se docela zděsil.
Je takovej hnědočernej, skoro neprůsvitnej. Je to normální? Může být kvůli tomu nějaký problém?
Co jsem koukal do origo BMW příručky k autu i zde zatracované Jak na to, všude se píše jen o dolejvání oleje na správné množství, ne o výměně...
Podotýkám že servo funguje jak má, žádný zvuky, vrzání, neutíká...

No na víčku mám "ATF oil only", takže tam asi naleju červenej ATF ne?psena píše:A jakou ma barvu Pentosin?Jen jestli tam nemas NIVO a tim padem tam ATF nepatri.
A k té výměně - docela rád bych si to udělal sám - můžu vzít stříkačku a odsát jí olej v nádržce a pak tam nalejt novej? Zavzdušnění bych se bát neměl - mělo by se to odvzdušnit samo při plném rejdu že?
Můžu použít tento postup? Chápu že tak nevyměním úplně všechen olej, ale přesto jeho podstatnou část...
Klidně si to sám udělejJiras píše:No na víčku mám "ATF oil only", takže tam asi naleju červenej ATF ne?psena píše:A jakou ma barvu Pentosin?Jen jestli tam nemas NIVO a tim padem tam ATF nepatri.
A k té výměně - docela rád bych si to udělal sám - můžu vzít stříkačku a odsát jí olej v nádržce a pak tam nalejt novej? Zavzdušnění bych se bát neměl - mělo by se to odvzdušnit samo při plném rejdu že?
Můžu použít tento postup? Chápu že tak nevyměním úplně všechen olej, ale přesto jeho podstatnou část...

Teď vážně, odsaj komplet nádržku a do otvoru kterým ta kapalina přitéká zpět do nádržky dej hadičku (průměr si už nepamatuju-musíš vyzkoušet) tak aby těsnila a odváděla ti použitou kapalinu ven z nádržky do nějaké nádoby.Potom doplň nádržku čerstvou kapalinou, nastartuj a toč různě volantem. Použitá kapalina začne opouštět systém tou hadičkou do nádoby a čerpadlo si začne z nádržky tahat novou. Nezapomeň dolévat ATF do nádržky aby jsi nezavzdušnil čerpadlo. Až začne z té hadice, kterou jsi tam na těsno strčil, téct čistá červená kapalina, máš hotovo.Hadičku vyndej, nádržku zavři. Trvá to sice déle, ale funguje to.