Mám dotaz: uvažuju o výměně diferáku za špérovej, ale mám 1,8 v automatu a tam je 4,44. Můžu použít i jinej poměr(nižší)? Teda hlavně kvůli tomu automatu. Díkes Aleš.
Aleš píše:Mám dotaz: uvažuju o výměně diferáku za špérovej, ale mám 1,8 v automatu a tam je 4,44. Můžu použít i jinej poměr(nižší)? Teda hlavně kvůli tomu automatu. Díkes Aleš.
No ja nevim ... zalezi asi o kolik. Spis se to dela naopak. Ja daval z 2,96 na 3,15 coz se cca 6,5 procenta ale jinym smerem nez ty. Kolik maj TDSka?
Já ho nechci nutně snižovat( ten poměr), ale mám pocit, že bude víc diferáků se špérou z neautomatů a jiných motorů, než z 1,8 M43 automat (čili 4,44). Aleš.
Aleš píše:Já ho nechci nutně snižovat( ten poměr), ale mám pocit, že bude víc diferáků se špérou z neautomatů a jiných motorů, než z 1,8 M43 automat (čili 4,44). Aleš.
Kdyz to tak moc chces tak si nech udelat speru z toho svyho a zachovas pomer. nepamatuju si presne na kolik to vyjde ale udelat to lze.
Sorry že přidávám svůj dotaz, ale když už jsme u těch výměn diferáků, dělá se asi víc typů (myšleno tvarem a upevněním). Chtěl bych vědět, jestli půjde bez nějakých úprav a problémů namontovat obyč. diferák z 320i (3,46) na 318i M43 (3,38)? Oboje E36. Poradíte prosím?
V etk píšou, že M50, M52, M40, ale M43 tam není, tak nevím. Ten můj dotaz směřoval spíš k tomu, jak si s případným jiným poměrem poradí automat, jestli mu to bude jedno nebo jestli z toho bude vrtohlavej. Rozumím tomu, že se změní akcelerace a max.rychlost a budou zmatený budíky, ale co ten automat? Aleš.
Aleš píše:V etk píšou, že M50, M52, M40, ale M43 tam není, tak nevím. Ten můj dotaz směřoval spíš k tomu, jak si s případným jiným poměrem poradí automat, jestli mu to bude jedno nebo jestli z toho bude vrtohlavej. Rozumím tomu, že se změní akcelerace a max.rychlost a budou zmatený budíky, ale co ten automat? Aleš.
myslim ze budiky zmateny nebudou pac se udaj bere z diferaku
Aleš píše:V etk píšou, že M50, M52, M40, ale M43 tam není, tak nevím. Ten můj dotaz směřoval spíš k tomu, jak si s případným jiným poměrem poradí automat, jestli mu to bude jedno nebo jestli z toho bude vrtohlavej. Rozumím tomu, že se změní akcelerace a max.rychlost a budou zmatený budíky, ale co ten automat? Aleš.
myslim ze budiky zmateny nebudou pac se udaj bere z diferaku
Díkes. A ještě co ten automat? Já vím, že s tím pořád otravuju, ...
Tak mam taky malej dotaz, pokud mam diferák se špérou a chtěl bych pouze vyšší svornost, lze to a za kolik přibližně udělat?? Chtěl bych něco jako Lopolo, okolo těch 30-35%
Aleš píše:V etk píšou, že M50, M52, M40, ale M43 tam není, tak nevím. Ten můj dotaz směřoval spíš k tomu, jak si s případným jiným poměrem poradí automat, jestli mu to bude jedno nebo jestli z toho bude vrtohlavej. Rozumím tomu, že se změní akcelerace a max.rychlost a budou zmatený budíky, ale co ten automat? Aleš.
myslim ze budiky zmateny nebudou pac se udaj bere z diferaku
Díkes. A ještě co ten automat? Já vím, že s tím pořád otravuju, ...
George_D píše:Tak mam taky malej dotaz, pokud mam diferák se špérou a chtěl bych pouze vyšší svornost, lze to a za kolik přibližně udělat?? Chtěl bych něco jako Lopolo, okolo těch 30-35%
počítej tak 8litrů, protože když už se to dělá, tak to chce věe v tom diferáku udělat nově.
chci se jenom zeptat: mám M40..co tam dát difer z 320 bude to velký rozdíl.....jsem spíše dálniční jezec...má na to ten motor.....myslím že ano tak jak to asi bude