Ale nejjednodušší způsob je podle mě stejne vyšroubovat ty kolečka, vycvaknout krytky, povolit 4 šroubky, povytáhnout budíky trošku ven a je to..Krásně na to vidíš a nemusíš ani nikde lámat ruce.. Každopádně každýmu se to asi dělá nejlíp jiným způsobem..
Ještě se zeptám...Jaký tam mají být, nebo jak tam vy máte silné ty žárovky?? Podle ETK by tam měly být 1,2W...Ty co jsem tam měl spálený měly 3W...A na benzince měli jen 1,5W takže tam teď mám tyto a nevím jestli je tam můžu nechat, nebo jestli se třeba jen dřív spálí...
Bilstein píše:Me to taky nesviti....sem linej vymenit zarovky.
Taky sem dlouho byl.. Ale pak sem to vyměnil a fakt to za to stojí..práce na čtvrt hodinky ale když to svítí tak to je hezčí a palubka tím podle mě ožije..
Bilstein píše:Me to taky nesviti....sem linej vymenit zarovky.
Taky sem dlouho byl.. Ale pak sem to vyměnil a fakt to za to stojí..práce na čtvrt hodinky ale když to svítí tak to je hezčí a palubka tím podle mě ožije..
hehe, urcite to tu palubku uplne zmeni k nepoznani mi potom ukazes ten svitici zazrak
Bilstein píše:Me to taky nesviti....sem linej vymenit zarovky.
Taky sem dlouho byl.. Ale pak sem to vyměnil a fakt to za to stojí..práce na čtvrt hodinky ale když to svítí tak to je hezčí a palubka tím podle mě ožije..
hehe, urcite to tu palubku uplne zmeni k nepoznani mi potom ukazes ten svitici zazrak
Sprite píše:
Taky sem dlouho byl.. Ale pak sem to vyměnil a fakt to za to stojí..práce na čtvrt hodinky ale když to svítí tak to je hezčí a palubka tím podle mě ožije..
hehe, urcite to tu palubku uplne zmeni k nepoznani mi potom ukazes ten svitici zazrak
Sou to 1,2W.Delal sem to obojim.Plan byl takovej ze jen povysunu budiky,ale zapadly me dolu ty draty s konektorem.Sem asi nesikovnej.Jinak by stacilo jen povolit ty budiky.
Bilstein píše:Sou to 1,2W.Delal sem to obojim.Plan byl takovej ze jen povysunu budiky,ale zapadly me dolu ty draty s konektorem.Sem asi nesikovnej.Jinak by stacilo jen povolit ty budiky.