Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

330ci - r.00 / výhody nevýhody / ceny dílů

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
jirik306
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 06.09.2005 00:00

#1 Příspěvek od jirik306 »

Zdravím všechny,
rád bych koupil 330i coupe ročník 00 nebo 01, ale chtěl bych vědět do čeho du. :?:
Prosím o važe znalosti, dojmy, rady, spotřeba, ceny atd. Předem dík. Jirka
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#2 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

myslim ze nikdo z nas tohle auto ( motorizaci ) nema ale ja bych se toho rozhodne nebal :-)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#3 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

jirik306 píše:Zdravím všechny,
rád bych koupil 330i coupe ročník 00 nebo 01, ale chtěl bych vědět do čeho du. :?:
Prosím o važe znalosti, dojmy, rady, spotřeba, ceny atd. Předem dík. Jirka
Je to jeden z nejlepších motorů od bmw,v roce 2000 to byla absolutní špička(nedávno jsem v něm jezdil a byl jsem překvapenej),myslím že dostal několik ocenění.... tenkrát v roce 2001 si ho kupoval jako novinku jeden známý a má na kompu průměr 8,5l a když jel do chorvatska tak měl 7,7 ale je to starší pán a říkal že jel do 160 :D ovšem pozor,minulý týden jsem viděl jednoho nadšence jak si někde v praze koupil 330ci za nějakých 370k a tady v servisu jsem to viděl a děs a hrůza...na motoru chybělo asi 150 plastů,to samé v nárazníků,lak byl dělanej někde v garáži,v prdeli několik čidel a řj.s gum lezly dráty,a mnoho dalších věcí které si už nepamatuju,ale říkali mu že do toho musí minimálně 150k vrazit a stejně to bude hnusně opravena mrdka....
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#4 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

nějak se to kuwa seklo :lol:
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od andyXXL »

K tym cenam dielov.Ked som kupoval moje prve bavo tak som tiez koketoval E36 vs E46.Na E46 napr. vsetky zavesy su z hliniku.Ked sa ti vydrbe spodny cap na E36 zaplatim zan 800sk a na E46 8000sk,pretoze cap z ramenom je jeden nedelitelny diel! Holt nase tankodrom-cesty.Su sice machri co to dokazu zrepasovat,ale ja na aute co ide cez 2kila taketo nieco nemusim:) Ale 330ci gut volba
Mrzak
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 23.03.2005 01:00
Bydliště: Praha,STČ
Klubové ID: 1958

#6 Příspěvek od Mrzak »

Nemam sice 330Ci, ale 330i, to bude velmi podobný. Spotřeba- jezdim s těžkou nohou za 13l město, 14l dálnice , na okresce tak 11-12, ale přítelkyně jela Praha - Jeseník a zpět za 9,2l a to se nefláká. Myslim že těch 10-11l počítej průměr. Rychlost - nikdo tě nepředjede, pokud nechceš, motor je fantastickej a pružnej, za dva roky mě předjely jen 2 auta (Porsche Turbo, a 535D nová), je to nádhernej zážitek, jízda s timhle motorem (byl motorem roku 2000) . Papá ale olej, dolejvám na 25tkm servisního intervalu tak jednou tolik, jak při výměně (6-7l). Ceny dílů - je to BMW, počítej s tím i když třeba kryt světla (praskaj - a i jinejm, řikali v AutoBase )stál 3tis Kč , to je míň než na třeba Lagunu. Jinak jsem měl trochu problémy s elektronikou - svítily kontorolky a čidla. Nic závažnýho. Auto velmi doporučuju (s nákladama na spotřebu s servis musíš počítat) a všichni , co se svezli, řikaj věty typu " Tohle je první auto, na který jsem nestačil" Mrzák
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#7 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

a není lepší měnit ten olej po 10-15tkm???? jako to nechápu dolejvat 7l oleje....to jsem hodně překvapenej... mý emko nevezme od výměny do výměny ani kapku,je pravdou že měním olej co 7-8tkm,ale zas točí jiný otáčky a má o 100 koni víc....jinak podle spotřeby bych řek,že jezdíš pořád plnej :D
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#8 Příspěvek od krakatit »

no Ty budes asi peknej mrzak, co jezdi jak prase co mrzaku?
jirik306
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 06.09.2005 00:00

#9 Příspěvek od jirik306 »

Pánové dík za vaše odpovědi.
A co říkáte na dovoz z Německa? Máte někdo zkušenosti jak kvalitní ojetiny se tam vyskytují? Já myslím, že Německo je na koupi BMW ta nejlepší země.

Jaké poruchy se projevují nad 150tis km? Kolik km vydrží spojka, tlumiče, klima apod. A kolik km vydrží motor?
Může mi kompletní servis dělat můj známej mechoš nebo musím do Renocaru?

Na netu sem si zjistil povinný ručení + pojištění a vyšlo mě to na cca 23tis což se mi zdá super na BMW! Je to vůbec reálný?
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od stealth »

jirik306 píše:Na netu sem si zjistil povinný ručení + pojištění a vyšlo mě to na cca 23tis což se mi zdá super na BMW! Je to vůbec reálný?
U jaký pojiš?ovny ?
jirik306
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 06.09.2005 00:00

#11 Příspěvek od jirik306 »

myslím, že to byla Alianz.
Mrzak
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 23.03.2005 01:00
Bydliště: Praha,STČ
Klubové ID: 1958

#12 Příspěvek od Mrzak »

M3maniac píše:a není lepší měnit ten olej po 10-15tkm???? jako to nechápu dolejvat 7l oleje....to jsem hodně překvapenej... mý emko nevezme od výměny do výměny ani kapku,je pravdou že měním olej co 7-8tkm,ale zas točí jiný otáčky a má o 100 koni víc....jinak podle spotřeby bych řek,že jezdíš pořád plnej :D
Určitě, jenže já to dávám do AutoBase, když si počítač řekne - to je nastavený na 25tkm, ale fakticky je to míň podle stylu jízdy, počtu startování a tak - třeba tak 17tkm, a olej dolejvám po půllitrech, když si kontrolka řekne oranžovým upozorněním.

Jinak si to -rychlou jízdu- užívám, a někdy by se dalo říct , jak napsal kolega, že jedu i jako prase (vyjímečně) . Kdybych nechtěl jezdit rychle, tak si koupim 318ku. Jo ještě mě předjela žlutá M3e46 , ale přes dvě plný, to nepočítám.

Za pojištění u Český se všim všudy i s povinym platim po bonusech 40tisíc ročně, základ je tušim 65tis, u Kooperativy chtěli základ 112tis, tak i když jsem tam byl spokojenej, jsem šel k Český. Mrzák
Mrzak
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 23.03.2005 01:00
Bydliště: Praha,STČ
Klubové ID: 1958

#13 Příspěvek od Mrzak »

stealth píše:
jirik306 píše:Na netu sem si zjistil povinný ručení + pojištění a vyšlo mě to na cca 23tis což se mi zdá super na BMW! Je to vůbec reálný?
U jaký pojiš?ovny ?
Dobře si zjisti, co to obsahuje, nějak se mi to cenou nezdá.
Havárka+krádež+poviný na E46 za 23? To bude mít nějakej háček, ne? Tolik to stojí na Fabii. Mrzák
jirik306
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 06.09.2005 00:00

#14 Příspěvek od jirik306 »

Já to počítal na 7 let starý BMW + kraj vysočina (PSČ) a vyšla mě částka cca. 25tis(povinný + havarijní all risk)
Mrzak
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 23.03.2005 01:00
Bydliště: Praha,STČ
Klubové ID: 1958

#15 Příspěvek od Mrzak »

jirik306 píše:Já to počítal na 7 let starý BMW + kraj vysočina (PSČ) a vyšla mě částka cca. 25tis(povinný + havarijní all risk)

Po mě vždycky chtěli Typ vozu (330) a od toho se odvíjela pojistka, to auto stálo nový cca 1,5mil s doplňkama a to jsou pak velký rozdíly v pojistkách. Doporučuju si tam zavolat na infolinku a zeptat se konkrétně. Mimo to si řikal rok 00-01, já mám 2000, takže něž 7 let spíš 5-6. Jo a nám pražákům dali větší pojistku, to je fakt. Mrzák
jirik306
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 06.09.2005 00:00

#16 Příspěvek od jirik306 »

Vra?me se k autu: Jak je to s vrzáním plastů na našich tankodromech?

Úpravy motoru: jaký jsou možnosti pokud chci zvýšit výkon ale nesnížit životnost. Poznám zlepšení (na zrychlení a maximálce) když dám svody + komplet výfuk. potrubí bez katalyzátoru?
Chip u tohoto 6válce asi moc výkonu nepřidá ale životnost neubere ne?

Mpaket má prý vliv na aerodynamiku čili na maximálku?

Jaký rozměry kola(i gumy) má v základu a jaký jsou alternativy?

Kolik stojí xenon výbojka(origoš)?
Mrzak
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 23.03.2005 01:00
Bydliště: Praha,STČ
Klubové ID: 1958

#17 Příspěvek od Mrzak »

jirik306 píše:Vra?me se k autu: Jak je to s vrzáním plastů na našich tankodromech?

Úpravy motoru: jaký jsou možnosti pokud chci zvýšit výkon ale nesnížit životnost. Poznám zlepšení (na zrychlení a maximálce) když dám svody + komplet výfuk. potrubí bez katalyzátoru?
Chip u tohoto 6válce asi moc výkonu nepřidá ale životnost neubere ne?

Mpaket má prý vliv na aerodynamiku čili na maximálku?

Jaký rozměry kola(i gumy) má v základu a jaký jsou alternativy?

Kolik stojí xenon výbojka(origoš)?
Plasty neslyšno.
Úprava motoru podle mě nestojí za to, motor je fantastickej sám bez úprav. Teoreticky tam máš omezovač na 250km/h, mě to ukazuje cca 265km/h - s proměřením to bude tak těch 250, víc se mu moc nechce.
Gumy mam obutý všechny 225/45/17 , dle tp mužeš mít od 205/50/17 přes 225/45/17, 245/40/17zadní,nebo 225/40/18 a 255/35/18zadní.

Kola : 7Jx17EH2ET47,8Jx17ET47,7,5Jx17ET41,8,5Jx17ET47,8Jx18ET47,8,5Jx18ET50
Mrzák
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#18 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

jirik306 píše:Vra?me se k autu: Jak je to s vrzáním plastů na našich tankodromech?

Úpravy motoru: jaký jsou možnosti pokud chci zvýšit výkon ale nesnížit životnost. Poznám zlepšení (na zrychlení a maximálce) když dám svody + komplet výfuk. potrubí bez katalyzátoru?
Chip u tohoto 6válce asi moc výkonu nepřidá ale životnost neubere ne?

Mpaket má prý vliv na aerodynamiku čili na maximálku?

Jaký rozměry kola(i gumy) má v základu a jaký jsou alternativy?

Kolik stojí xenon výbojka(origoš)?
yoooh,co to tu máme za tunera??? si kup emko pokud ti je 231k málo.... :D jasně že když dáš svody komplet laděný že to pojede o něco líp,ale stojí to za to? si zjisti kolik to stojí ze sportovním katem komplet...na běžný ježdění stačí až až!
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od andyXXL »

Pokial nechces aby ti to vrzalo neosetruj plasty takymi srackami ako Kokpit atd.Ak budes mat sportovejsi podvozok tak velka sanca ze sa ti to casom rozvrzga po takej Prahe a navyse ked sa nieco rozobere a nedaju sa nove klipy...Ale urcite sa to na bave neda zrovnat beznymi autami :)
jirik306
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 06.09.2005 00:00

#20 Příspěvek od jirik306 »

Snažil jsem se najít maximum informací o 330i ale prakticky všichni majitelé nebo bývalí tvrdí, že je to supr koupě, že to málo žere, skvěle jede, že se na tom nemá co pokazit atd.....

Je to skutečně tak? To nikdo neví o nějakých záporech? Jak to bude po 200tis km? Jakou reálnou životnost má motor?

Dík za odpovědi.
Odpovědět