Kamarád koupil TDSo rok 98.. najeto cca 230.000km doloženo servisní knihou... motor má krásný a zdravý zvuk nejeví žádné známky špatného zacházení od předešlého majitele..motor je čistý jen výčko na dolévání oleje netěsní na výbornou.... voda(chladič) čistá bez oleje to samé naopak olej bez známek vody... teplé starty výce než dobré tzn. chytá na drc... při plné zátěži žádný kouř... turbo si pěkně a podle mně i zdravě píská..
jen co mi pořád nejde do hlavy.. NEJEDE TO.. přijde mi to dost slabé.. výkon mně vůbec neohromil ba naopak... byl jsem zklamán...čekal jsem nějaký znatelný zátah přeci jen 140PS neni na diesel málo... před lety mněl můj otec Frod scorpio 2,5TD 115PS / 270nm.. a to při sešlápnutí pnynu mnělo ohromnej zátah.. na šotolině na dvojku pouze sešlápnutí plynu = neskutečný hrábě při jízdě i na 5 rychlostní stupeň byl po sešlápnutí plynu znatelný zátah
vím že je to těžce popsatelné ..ale jak by mnělo jet zdravé TDS... případně porovnat s jinými vozy či modely BMW
mně moje TDSko přijde taky líný, ale asi je v poho, je to prostě nafta
jediná rada je, na nějaký akci vyzkoušet sprint se stejným autem, což při první příležitosti udělám
Baxon píše:mně moje TDSko přijde taky líný, ale asi je v poho, je to prostě nafta
jediná rada je, na nějaký akci vyzkoušet sprint se stejným autem, což při první příležitosti udělám
uz se moc moc tesim
a Lukas zapomel napsat, ze je to do 2,5ot mrtve pokud tam nemas 1. - 2. stupen
Baxon píše:mně moje TDSko přijde taky líný, ale asi je v poho, je to prostě nafta
jediná rada je, na nějaký akci vyzkoušet sprint se stejným autem, což při první příležitosti udělám
Podle tvyho "NEJEDE TO" se opravdu soudit neda.Predevcirem me kamos provezl jeho 540i, zdalo se mu ze to NEJEDE...no, muzu rict, ze to JELO ..., takze na subjektivni pocity nehled dokud to nerozresi nejakej sprint.
při 2500ot/min vrcholí kroutící moment čekal jsem tedy, že při 4800ot/min se alespoň projeví ten výkon ..... vyměnil se olej, pěkně prohřál a šlo se zkoušet... a opět zklamání ani při vytočení k červenému poli nepřineslo mnou očekávaný efekt... (krvácelo mi srdce když jsem diesela vytočil nad 4000) je to prostě tahoun s krásným zvukem... a nebudeme ho dále trápit... prostě je jakej je...
Zakolik sním kdo jezdíte ještě dodám je to touring...
psena píše:Podle tvyho "NEJEDE TO" se opravdu soudit neda.Predevcirem me kamos provezl jeho 540i, zdalo se mu ze to NEJEDE...no, muzu rict, ze to JELO ..., takze na subjektivni pocity nehled dokud to nerozresi nejakej sprint.
PSENA: Zajimal by mě tvůj názor na 540i vs M5. je tam takovej rozdíl ?
podle mě je tam jen cca 30koní což nebude tak velikej ne ?
Myslím tu slabší verzi E34 M5.
540i jsem ted neridl, jen jsem se vezl, on je to dost rozdil...moje auto bude hotovy az zacatkem pristiho tydne takze potom reknu, nebo respektive, dam si s tim kamosem az to tosku zajedu nejakyho sprintika.
Ovsem on to ma v automatu.Mad max jel s M5 3,6 Harryho a M5 vyhrala ale bylo to velmi tesne.M5 ma o par koni nahoru, ale 4litr ma zase vetsi kroutak.(je to super motor, ten tah a pritom motor jen seveli a zpiva v pianu, to M5 nahore zarve uslechtilym sportovnym rykem, no taky je to dobry.. )
Rozhodne pokud bys dal 540i v manualu a M5 tak to vyjde nastejno na sprintech, ale na okruhu az asi ne.
při 2500ot/min vrcholí kroutící moment čekal jsem tedy, že při 4800ot/min se alespoň projeví ten výkon ..... vyměnil se olej, pěkně prohřál a šlo se zkoušet... a opět zklamání ani při vytočení k červenému poli nepřineslo mnou očekávaný efekt... (krvácelo mi srdce když jsem diesela vytočil nad 4000) je to prostě tahoun s krásným zvukem... a nebudeme ho dále trápit... prostě je jakej je...
Zakolik sním kdo jezdíte ještě dodám je to touring...
budeš se smát... Ford Scorpio combi 2,5TD 115PS.. 270nm.. bez jakých koliv úprav.. a to mělo solidní zátah...
Jinak skoušely jsme i jiná TDS a vždy nic moc... ale dle jejich stavu jsme usuzovaly že jsou prostě v prrr... jen jedno jelo jako vítr .... asi mělo čip..
MAF je kde neni tam moc místa... to je hned za airboxem. .. a závadu pozná jen diagnostika předpokládám...
budeš se smát... Ford Scorpio combi 2,5TD 115PS.. 270nm.. bez jakých koliv úprav.. a to mělo solidní zátah...
Jinak skoušely jsme i jiná TDS a vždy nic moc... ale dle jejich stavu jsme usuzovaly že jsou prostě v prrr... jen jedno jelo jako vítr .... asi mělo čip..
MAF je kde neni tam moc místa... to je hned za airboxem. .. a závadu pozná jen diagnostika předpokládám...
jinak mám pocit že i moje 318 jede líp...
hehe, tak to je asi neco spatne )
maf je hned za airboxem, ze predu vlevo dole za vakuovou pumpou a termostatem (proste hned pod airboxem ). Do toho tubusu vede kabel dal potom hadice do turba
kazdopadne prvni vec je vymenit filtry, potom kontrola hadic od turba k IC (docela rady praskaj)
Maslista píše:
budeš se smát... Ford Scorpio combi 2,5TD 115PS.. 270nm.. bez jakých koliv úprav.. a to mělo solidní zátah...
jeee... tohle auto jsem mel taky - Ford Scorpio 2,5TD combi r.v. ´94 ..melo to zretelnej zatah po 2,2tis otackach, ale do te doby to byla lemra lina a pod 1,8tis se s tim nedalo jezdit
ted mam 525tds touring a rekl bych ze jede lip nez Scorpio a hlavne jede uz od spodku - tahne to od 1,5tis az do konce s tim, ze kolem tech 2,2 to zatahne vic
Maslista píše:
MAF je kde neni tam moc místa... to je hned za airboxem. .. a závadu pozná jen diagnostika předpokládám...
Maslista píše:
budeš se smát... Ford Scorpio combi 2,5TD 115PS.. 270nm.. bez jakých koliv úprav.. a to mělo solidní zátah...
jeee... tohle auto jsem mel taky - Ford Scorpio 2,5TD combi r.v. ´94 ..melo to zretelnej zatah po 2,2tis otackach, ale do te doby to byla lemra lina a pod 1,8tis se s tim nedalo jezdit
ted mam 525tds touring a rekl bych ze jede lip nez Scorpio a hlavne jede uz od spodku - tahne to od 1,5tis az do konce s tim, ze kolem tech 2,2 to zatahne vic
Maslista píše:
MAF je kde neni tam moc místa... to je hned za airboxem. .. a závadu pozná jen diagnostika předpokládám...
co je MAF?
to tam nemas, je to tusim az od roku 97 (diesel)
MASS AIR FLOW sensor
meri to objem nasavaneho vzduchu, ale pokud chces vedet vic tak musis nabychlovat, tady ti nikdo nic nerekne
Maslista píše:
budeš se smát... Ford Scorpio combi 2,5TD 115PS.. 270nm.. bez jakých koliv úprav.. a to mělo solidní zátah...
jeee... tohle auto jsem mel taky - Ford Scorpio 2,5TD combi r.v. ´94 ..melo to zretelnej zatah po 2,2tis otackach, ale do te doby to byla lemra lina a pod 1,8tis se s tim nedalo jezdit
ted mam 525tds touring a rekl bych ze jede lip nez Scorpio a hlavne jede uz od spodku - tahne to od 1,5tis az do konce s tim, ze kolem tech 2,2 to zatahne vic
Maslista píše:
MAF je kde neni tam moc místa... to je hned za airboxem. .. a závadu pozná jen diagnostika předpokládám...
co je MAF?
MAF měří množství vzduchu
A nemůžu s tebou souhlasit že ten ford byl lemra... od 2000 do 4000 ot/min byl ten zátah dost razantní.. což u TDS vůbec nepozoruju...
TDS má max výkon položenej moc vysoko... úplně postrádám turbo efekt (někdo namítne že je to správně) ... průběh se dá opravdu přirovnat k benzínu ... docela rád bych to provnal s jiným zdravým TDS neni někdo z vás z okolí Chomutova