Kdo by moch poradit, jak zvysit vykon na e36 328.
-
Daniel
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon 25.07.2005 00:00
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
-
major
- Registrovaný
- Příspěvky: 1117
- Registrován: stř 06.04.2005 00:00
- Bydliště: UL
- Klubové ID: 677
Poladit jednotku a "nacpat"Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
-
Miki_JI
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Klubové ID: 106
-
kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
Pokud se pustíš do opravdového zvyšování výkonu tak musíš šáhnout na vačky. Když uděláš svody,sání... tak ten přírustek bude minimální. A když sáhneš na vačky tak ti zase poroste spotřeba. Nejlepší volbou je opravdu koupit M3, která se pohybuje do těch 300 000 Kč. Dostaneš vanos 286 koní, sériový motor, který vydrží déle než upravovaný, o poznání lepší brzby, podvozek, sedačky v M3 taky nejsou k zahození. A nemusíš si lámat hlavu s nějakou náročnou úpravou, kterou tady v Čechách je schopno realizovat jen pár lidí. Takže směle do M3
-
bpytlik
- Registrovaný
- Příspěvky: 2085
- Registrován: stř 31.07.2002 00:00
jestli mu staci sedan, za 300k sou krasne m3 saloony 321pskosh píše:Pokud se pustíš do opravdového zvyšování výkonu tak musíš šáhnout na vačky. Když uděláš svody,sání... tak ten přírustek bude minimální. A když sáhneš na vačky tak ti zase poroste spotřeba. Nejlepší volbou je opravdu koupit M3, která se pohybuje do těch 300 000 Kč. Dostaneš vanos 286 koní, sériový motor, který vydrží déle než upravovaný, o poznání lepší brzby, podvozek, sedačky v M3 taky nejsou k zahození. A nemusíš si lámat hlavu s nějakou náročnou úpravou, kterou tady v Čechách je schopno realizovat jen pár lidí. Takže směle do M3
-
matej
- Registrovaný
- Příspěvky: 270
- Registrován: stř 29.05.2002 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 67
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
zajimavé ale nějak mi tam nesedí tato hodnota ...LOPOLO píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
Kroutící moment: cca 265Nm/4900 ot./min
To jako šel krou?ák dolů na úkor výkonu ? Nebo je tam překlep?
základ je přece 280Nm/3950 ot./min
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
Filozof píše:zajimavé ale nějak mi tam nesedí tato hodnota ...LOPOLO píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
Kroutící moment: cca 265Nm/4900 ot./min![]()
To jako šel krou?ák dolů na úkor výkonu ? Nebo je tam překlep?
základ je přece 280Nm/3950 ot./min
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
