Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Kdo by moch poradit, jak zvysit vykon na e36 328.
Poladit jednotku a "nacpat"Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
 do toho můžeš třeba ostré vačky,kovaný odlehčený písty,titanová klika,laděný svody a výfuk,sportovní filtr aj..Bohužel nevím co jsou pro tebe rozumný peníze,ale úprava jednotky stojí asi 12K a přírústek je cca +19PS a 28Nm.Sportovní KN filtr asi 2K.U ostatního jsou ceny "poněkud" vyšší
 do toho můžeš třeba ostré vačky,kovaný odlehčený písty,titanová klika,laděný svody a výfuk,sportovní filtr aj..Bohužel nevím co jsou pro tebe rozumný peníze,ale úprava jednotky stojí asi 12K a přírústek je cca +19PS a 28Nm.Sportovní KN filtr asi 2K.U ostatního jsou ceny "poněkud" vyšší  .
 .- 
				kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
Pokud se pustíš do opravdového zvyšování výkonu tak musíš šáhnout na vačky. Když uděláš svody,sání... tak ten přírustek bude minimální. A když sáhneš na vačky tak ti zase poroste spotřeba. Nejlepší volbou je opravdu koupit M3, která se pohybuje do těch 300 000 Kč. Dostaneš vanos 286 koní, sériový motor, který vydrží déle než upravovaný, o poznání lepší brzby, podvozek, sedačky v M3 taky nejsou k zahození. A nemusíš si lámat hlavu s nějakou náročnou úpravou, kterou tady v Čechách je schopno realizovat jen pár lidí. Takže směle do M3
			
			
									
						
										
						jestli mu staci sedan, za 300k sou krasne m3 saloony 321pskosh píše:Pokud se pustíš do opravdového zvyšování výkonu tak musíš šáhnout na vačky. Když uděláš svody,sání... tak ten přírustek bude minimální. A když sáhneš na vačky tak ti zase poroste spotřeba. Nejlepší volbou je opravdu koupit M3, která se pohybuje do těch 300 000 Kč. Dostaneš vanos 286 koní, sériový motor, který vydrží déle než upravovaný, o poznání lepší brzby, podvozek, sedačky v M3 taky nejsou k zahození. A nemusíš si lámat hlavu s nějakou náročnou úpravou, kterou tady v Čechách je schopno realizovat jen pár lidí. Takže směle do M3
http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
zajimavé ale nějak mi tam nesedí tato hodnota ...LOPOLO píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
Kroutící moment: cca 265Nm/4900 ot./min
 
 To jako šel krou?ák dolů na úkor výkonu ? Nebo je tam překlep?
základ je přece 280Nm/3950 ot./min
- 
				RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
Filozof píše:zajimavé ale nějak mi tam nesedí tato hodnota ...LOPOLO píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
Kroutící moment: cca 265Nm/4900 ot./min
To jako šel krou?ák dolů na úkor výkonu ? Nebo je tam překlep?
základ je přece 280Nm/3950 ot./min



 
							 .... však beckař
 .... však beckař  


