Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

je v M40 rozvodovej řemen nebo řetěz??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
snuky
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: pát 08.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od snuky »

potřeboval bych vědět jestli tam neni náhodou řetěz,nejsem si jistej ...a ještě jestli je náročná výměna ? Jestli se to dá zvládnout nebo to mam radši někomu svěřit
dík
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

snuky píše:potřeboval bych vědět jestli tam neni náhodou řetěz,nejsem si jistej ...a ještě jestli je náročná výměna ? Jestli se to dá zvládnout nebo to mam radši někomu svěřit
dík
řemen a svěř to mechanikovi
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od darmon »

da se to zvladnout
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Klubové ID: 208
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Baxon »

darmon píše:da se to zvladnout
pro někoho, kdo se ptá jestli tam má řemen nebo řetěz a jestli je výměna náročná, to asi náročný bude. Ona to zase taková prkotina jako vyměnit brzd. kotouče s deskama taky neni. Já osobně bych to taky svěřil mechošovi.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od darmon »

ale on se neptal jestli ty to zvladnes :) hehlede na to ze na ty praci je uplne jedno jestli tam je retez nebo remen :))))
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Klubové ID: 208
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Baxon »

darmon píše:ale on se neptal jestli ty to zvladnes :) hehlede na to ze na ty praci je uplne jedno jestli tam je retez nebo remen :))))
jen aby nepopsal tohle téma dalšíma pěti stránkama, že to teda vyměnil, zadekloval a nějak mu to nejede, co s tím :D
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od darmon »

mno to uz je jeho boj, se servisnim manualem to zvladne i prumerne cvicena opice.
snuky
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: pát 08.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od snuky »

to teda radši svěřim někomu s praxí ,jenom pro info dávali se do motorů u některých trojek řetězy tušim že M3 zajímalo by mě jak velkou má ten řetěz životnost oproti řemenu ?Vim že by se na rozvodáku mělo v klidu najet 120 000 pak už je to risk ..
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#9 Příspěvek od error-motohanz »

no retez uz je treba i v m43 motoru....to je typ hned po tom tvym......a docela me tu pobavili ty prispevky o tom jak vymenu rozvodu udela i cvicena opice.....taky se to jim to potom hodne lidem potka a je to v prdeli....zamysli se....
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Lukáš »

snuky píše:to teda radši svěřim někomu s praxí ,jenom pro info dávali se do motorů u některých trojek řetězy tušim že M3 zajímalo by mě jak velkou má ten řetěz životnost oproti řemenu ?Vim že by se na rozvodáku mělo v klidu najet 120 000 pak už je to risk ..
M50,52,54 a novější - řetěz
M43,42 a novější - řetěz

m20,21,40 - řemen
m10- řetěz
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od darmon »

error-motohanz píše:no retez uz je treba i v m43 motoru....to je typ hned po tom tvym......a docela me tu pobavili ty prispevky o tom jak vymenu rozvodu udela i cvicena opice.....taky se to jim to potom hodne lidem potka a je to v prdeli....zamysli se....
prumerne cviceny opici se to nepotka.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od darmon »

nehlede na to ze jsi napsal vicemene kokotinu
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#13 Příspěvek od error-motohanz »

a mohl bys mi prozradit darmone jakou? :D takze kazdej kdo neni "automechanik" je podle tebe cvicena opice coz je asi tak 95% procent lidi....
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od darmon »

mno kdyz nastavis ten rozvodak do takovy konfigurace aby si sesrotoval ventily tak ten motor ani nenastartujes, takze se to nepotka.


a co se tyce cviceny opice se servisnim manualem, za tim si stojim, je to tam popsany pro cviceny opice, tyhle veci kazdej den po celym svete delaj lidi v autoservisech ktery jsou povetsinou akorat absolventi nakyho uciliste, neni to zadna neurochirurgie
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#15 Příspěvek od error-motohanz »

No ted s tebou souhlasim.... :) ale nestaci a to sesrotnuti jen to otoceni klickem?
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#16 Příspěvek od Petr_1 »

Stačí jen otočení klíčkem, ale aby se to potkalo, to by se musel sakra minout. Zkoušel jsem jednou pootočit vačku o zub a nic se nestalo. Nejdřim jsem to pro sichr otáčel růčo a pak natočil a nic se nedělo, motor šel jak traktor, ale nepotkával se. Byl to nějakej starej čtyřvál, u šestiválce sem to nezkoušel. A je přeci jasný, že po výměně řemenu si ho nejprv protočim ručně a pak teprve vemu za starter. Nikdy nevíš, mohlo se to pohnout a neštěstí je na světě.
Odpovědět