Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Lambda sondy
Měnil někdo už lambda sondy? Nejlépe za nějaký uni-náhrady?
Mám totiž problémek, nějak mi shořely, ani vyhřívání na nich nefachá a tak jsem koupil náhrady a ejhle, vyhřívání fachá, ale jaxe ta lambda ohřeje, tak motor začne kuckat, nejde za plynem apod. Když je odpojim, tak motor jede jako z praku. Netuší někdo, čím by to mohlo být? Zapojení je dle schématu správně. Díky za jakýkoliv konstruktivní nápad.
Mám totiž problémek, nějak mi shořely, ani vyhřívání na nich nefachá a tak jsem koupil náhrady a ejhle, vyhřívání fachá, ale jaxe ta lambda ohřeje, tak motor začne kuckat, nejde za plynem apod. Když je odpojim, tak motor jede jako z praku. Netuší někdo, čím by to mohlo být? Zapojení je dle schématu správně. Díky za jakýkoliv konstruktivní nápad.
- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 1605
- Kontaktovat uživatele:
ja kupoval novou primo na typ od bosche stala me kolem 2500 ale mela jiny cislo a jinak dlouhej kabel spotreba mi sice padla ale zas to nejak kucka po studenym startu. po zahrati zadnej problem...
vubec by me zajimalo jesltli treba vsechny lambady od bosche pracujou se stejnym proudem a lisi se jen treba rozmerama a konektorama ..jde mi o to jeslti mi nemohli dat treba spatnou resp. na jinej typ i kdyz konektor sedi.
vubec by me zajimalo jesltli treba vsechny lambady od bosche pracujou se stejnym proudem a lisi se jen treba rozmerama a konektorama ..jde mi o to jeslti mi nemohli dat treba spatnou resp. na jinej typ i kdyz konektor sedi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1065
- Registrován: ned 27.06.2004 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 104
- Kontaktovat uživatele:
jj, resil jsem to .. nakonec to dopadlo tak, ze mi tam mechanik dal nejakou univeral bosh, prej je to jedno, vsechno meri a dava RJ stejny data. Tusim, ze tam bylo potreba to trochu preletovat, aby konektory sedly, kazdopadne to problematicky nebylo. ja to ale nedelal, tak presne nevim co a jak ... po vymene to uz jezdilo bez problemu.
No, já jsem vše udělal podle návodu, 10x vše zkontroloval, pokecal o tom s několika lidmy a auto nejede. Vím toto: před zahřátím sondy auto jede na režim bohatší směsi a pak, když je lambda ohřátá, přepne se jednotka na režim přijímání dat z lambdy.
No a v tu chvíli motor přestane pořádně jet, jaxem psal výše. Zapojení si myslím, že je správně: 2 bílý dráty jsou vyhřívání, černej je signál a šedý je zem, respektive vede do řj, ale bude to zeměné přes řj.
rozdíl byl u tý uni v délce té čuchací části, ale to by nemělo mít vliv.
Tak kde je kua problém?
No a v tu chvíli motor přestane pořádně jet, jaxem psal výše. Zapojení si myslím, že je správně: 2 bílý dráty jsou vyhřívání, černej je signál a šedý je zem, respektive vede do řj, ale bude to zeměné přes řj.
rozdíl byl u tý uni v délce té čuchací části, ale to by nemělo mít vliv.
Tak kde je kua problém?
Voltrmetrem paralelně připíchnutým na černý vodič(+) a zem(-), respektvie šedý vodič. Hodnoty při studeném motru 4,8V postupně klesají až k 0,8V na volnoběh. Dneska jsem meřil jinou lambdu na 328 a zdálo se to podobný. Jinak po zahřátí jsem podržel motor na 2kot/min po 2 minuty pak pustil a meřil.
Zítra to ještě jednou proměřím, zajedu na diagnostiku a třeba budu vědět více.
Zítra to ještě jednou proměřím, zajedu na diagnostiku a třeba budu vědět více.
Měl jsem stejný problém u lambdy, ale na jiném autě, dal jsem novou tuším že z Elitu
a dělala mi stejný věci jako ty, proměřoval jsem ji i s jiným autem stejného typu a vše bylo stejné, nakonec jsem začínal řešit i váhu vzduchu, ale byla ok. Nakonec jsem odpojil baterku a nechal asi 15min bez proudu a vymazal chyby z řj , pak zapojil znova baterku a bylo po problému.Měl jsem totiš chyby ze staré lambdy v řídící jednotce a hádalo se to.

-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2336
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Klubové ID: 55
- Kontaktovat uživatele:
hodnota z voltmetru je dosti orientační, jelikož lambda musí vysílat jednotce nespojité, ale měnící se napětí, takže správná funkce se dá poznat nejlépe osciloskopem - přechody by měli být co nejostřejší a o správné frekvenci, která může být ještě u každé lambdy jiná... ale stejná s frekvencí, která pobere jednotka
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Aha a to odpojeni baterky je smaže? Jako přijde mi divny, že když zapojim novy lambdy, tak to auto pak vubec nejede, čekal bych nouzovej řežim spíše. KOlik těch startů tak může být?darmon píše:pochopitelne ze je nutny smazat chyby v RJ aby to davalo 1444 kod. nebo pockat az se smazou samy po xx startech